S čím mi pomůže samoobsluha a aplikace Můj Vodafone?

Svůj zákaznický účet můžete jednoduše ovládat přes webovou samoobsluhu Můj Vodafone nebo přímo z telefonu přes aplikaci Můj Vodafone.

Abychom vám usnadnili orientaci v samoobsluze a aplikaci, najdete níže výčet změn a informací, které si můžete zařídit a zjistit on-line. Některé služby lze nastavit pouze u telefonních čísel, nikoliv u Pevného internetu / Vodafone televize (např. nastavení limitů, dokup dat, aktivace roamingu apod.).

Informace o účtu

Informace o majiteli účtu

Počet telefonních čísel na účtu

  • Samoobsluha – Přehled – Moje služby
  • Aplikace – Moje služby

Aktivní smlouva na tarif nebo splátková smlouva

  • Samoobsluha – Služby
  • Aplikace – Moje služby – Síťové služby
  • Samoobsluha –  Služby – SMS a MMS
  • Aplikace – Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb
  • Samoobsluha –  Služby – SIM karta a telefon
  • Aplikace – Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb
  • Samoobsluha – Služby – SIM karta a telefon
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb
  • Samoobsluha – Služby – SIM karta a telefon
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Aktivace balíčků pro volání do zahraničí (My Country, My EU)

  • Samoobsluha – Služby - Roaming
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Informace/aktivace/deaktivace blokací plateb třetím stranám a nevhodných služeb pro děti a mladistvé

  • Samoobsluha – Služby - Blokování
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Blokace mezinárodních hovorů

  • Samoobsluha – Služby - Blokování
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Nastavení limitů

  • Samoobsluha – Služby – Nastavení Vyúčtování a limitů
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Resetování hesla

Zapomenuté heslo a změna administrátorského hesla

Nastavení a změna uživatelského hesla, hesla plátce

  • Samoobsluha – Účet - Hesla
  • Aplikace – Můj účet – Nastavení – Změna hesla

Platební informace

Informace o dlužné částce

  • Samoobsluha – Vyúčtování
  • Aplikace – Hlavní strana - Utraceno (Zaplaťte)

Kontrola vyúčtování

  • Samoobsluha – Služby – Nastavení Vyúčtování a limitů
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb
  • Samoobsluha – Služby – Nastavení Vyúčtování a limitů
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb
  • Samoobsluha – Služby – Nastavení Vyúčtování a limitů
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Aktivace nebo deaktivace informačních SMS o vyúčtování

  • Samoobsluha – Služby – Informační SMS
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

DataLimit a dokup dat

Dokup dat nad rámec základního datového balíčku

  • Samoobsluha – Služby - Internet
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Nastavení DataLimitu u datového balíčku

  • Samoobsluha – Služby - Internet
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Rozdělení dat mezi členy rodinného tarifu nebo sdílené SIM a SIM správce (DataStrop)

  • Samoobsluha – Služby - Internet
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

Nastavení roamingu

Změna typu roamingu (World Roaming, Vodafone Roaming na den)

Aktivace nebo blokace roamingu

Informace o cenách v roamingu

  • Samoobsluha – Služby - Roaming
  • Aplikace - Moje služby – Ostatní služby – Změna aktivních služeb

S čím vám samoobsluha a aplikace nepomohou?

Na některé záležitosti je i naše samoobsluha a aplikace krátká. S nimi vám pomohou operátoři, případně se můžete stavit v prodejně. Patří mezi ně:

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone