Co je FlexiLimit a jak ho nastavím?

Zdarma dostanete upozorňující SMSku, jakmile dosáhnete na limit za placené služby:

  • 75 % nastavené částky
  • 100 % nastavené částky

FlexiLimit za vás hlídá všechny měsíční paušální poplatky, jednorázové a penalizační poplatky, služby nad rámec tarifu a balíčků, roamingové služby, Audiotex a Premium SMS.

TIP: Pokud chcete své číslo při dosažení limitu zároveň zablokovat, máme pro vás službu FlexiStrop.

Jak FlexiLimit aktivovat, změnit nebo zrušit?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

K přihlášení použijte administrátorské heslo.

Nastavte si výši FlexiLimitu.

Změnu vám potvrdíme SMSkou.

Další možnost:

Zavolejte na číslo *77, vyberte možnost Voláte kvůli Vyúčtování, jeho úhradě nebo aktuální útratě? - Pro aktuální útratu a jak si ji hlídat a poté zvolte Nastavení limitů - FlexiLimit.

Máte předplacenou kartu?

Výdaje u přeplacených karet můžete kontrolovat se službou Zprávy na displej, se kterou získáte informace o všech hlasových, SMS, MMS a datových službách.

Naposledy upraveno 28. 12. 2020