Jak funguje mobilní aplikace Vodafone TV?

Aplikace Vodafone TV je dostupná pro mobilní zařízení:

  • Android (Android 5 a vyšší)
  • iPhone a iPad (iOS 11 a vyšší)
  • Huawei (přes Huawei AppGallery)
  • Aplikace je určena pro mobilní telefony a tablety s výše uvedenými systémy, na jiných typech zařízení (mediální boxy apod.) ji není možné spustit.

Jak se do aplikace Vodafone TV přihlásím?

  • Aplikaci můžete používat, pokud máte aktivní službu Vodafone TV.
  • Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone).
  • Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Připojená zařízení. Vždy je potřeba použít heslo, které vám vygenerujeme, není možné ho změnit na vlastní kombinaci.

TIP: Chcete sledovat Vodafone TV ve svém mobilu nebo tabletu na cestách? Zapněte si Video Pass a přehrávání pořadů, seriálů a filmů vám nebude brát data ze základního datového balíčku.

Je dobré vědět:

  • Všechny vaše nahrávky jsou automaticky synchronizovány mezi set-top boxem a mobilní aplikací.
  • Kvalitu obrazu vybírá aplikace sama na základě rychlosti a kvality připojení.
  • Vybrané filmy nebo seriály z Videotéky si můžete stáhnout pro pozdější přehrání bez nutnosti připojení k internetu. Stažený pořad je k dispozici nejvýše 7 dnů a po zahájení jeho přehrávání se nejpozději po 2 dnech automaticky smaže.
  • V nastavení aplikace najdete možnost řazení programů, můžete si seřadit pořadí programů podle svého výběru. Uložené pořadí platí pouze pro konkrétní zařízení, ve kterém úpravu provedete.
  • Pro rychlý posun přehrávaného pořadu (o několik sekund vpřed nebo zpět) můžete použít dvojklik na levý nebo pravý kraj obrazu.
  • Aplikaci Vodafone TV můžete mít zaregistrovanou v až 10 mobilních zařízeních. V samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Připojená zařízení můžete svá registrovaná zařízení spravovat.
  • V jednu chvíli můžete Vodafone TV sledovat na 2 mobilních zařízeních (mobilní telefon / tablet přes aplikaci).
  • V aplikaci Vodafone TV máte k dispozici programy, které máte předplacené ve vašem tarifu Vodafone TV. Výjimkou jsou programy pro dospělé, které jsou dostupné jen přes set-top box.
  • Vybraný pořad můžete začít sledovat v mobilní aplikaci a pokračovat na televizi díky funkci swoosh. Klikněte na ikonu TV v přehrávači a pokračujte podle instrukcí pro připojení k vašemu Vodafone set-top boxu. Aby vše fungovalo, musí být telefon nebo tablet s aplikací Vodafone TV připojený do stejné Wi-Fi sítě jako set-top box (ten je s modemem vysílajícím Wi-Fi spojený kabelově) a aplikace i set-top box musejí být přihlášené se stejnými přihlašovacími údaji. Funkci v aplikaci povolíte v sekci Nastavení - Přehrávání - Přehrát v TV.
  • Funkci zrcadlení obrazu (Chromecast / AirPlay / Screen Mirroring apod.) aplikace v tuto chvíli nepodporuje, funkci spustíme během roku 2022.
  • Vodafone TV vám poběží v zemích EU. V ostatních zemích světa vám správné fungování zaručit nemůžeme.
  • Aplikace je dostupná ke stažení pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku.

Aplikace nefunguje správně, co můžu dělat?

Pokud vám aplikace hlásí chyby nebo její funkce nefungují, jak by měly, zkuste prosím následující tipy:

Ověřte funkčnost svého připojení k internetu.

Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 3 Mb/s. Zkuste restartovat internetový modem (v případě Wi-Fi připojení) nebo ověřte, že máte dobrý signál mobilní sítě.

Restartujte (vypněte a zapněte) svůj mobilní telefon nebo tablet.

Po restartu zkuste aplikaci znovu spustit a ověřte, jestli problém trvá dál.

Aplikaci Vodafone TV odinstalujte a znovu si stáhněte její aktuální verzi z aplikačního obchodu.

Aplikaci je důležité průběžně aktualizovat. V některých případech nejlépe pomůže zcela nová instalace.

Zkontrolujte, že používáte podporované zařízení.

Aplikace je určena pouze pro mobilní telefony nebo tablety. Zařízení by také nemělo mít dodatečné softwarové úpravy (například root), jinak nemůžeme správné fungování aplikace zaručit (obvykle se objeví chyba MV1803).

Pokud vám nefunguje přihlášení do aplikace, zkontrolujte si, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Připojená zařízení.

Aplikace při pokusu o přihlášení hlásí, že byl účet uzamčen (chyba MA104)? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu.

Jste právě v cizině? V zahraničí aplikace funguje v zemích EU.

Jestli jste v zemi mimo Evropskou unii, aplikace vám s ohledem na licenční práva nebude fungovat.

Co znamenají ikony v přehrávači aplikace?

Dosáhl jsem maximálního počtu registrovaných zařízení, jak můžu nějaké zařízení odebrat?