Jak můžu sledovat Vodafone TV přes internetový prohlížeč?

Přejděte na stránku tv.vodafone.cz.

Sledování televize přes tuto stránku můžete používat, pokud máte aktivní službu Vodafone TV.

Vyplňte přihlašovací jméno k vaší Vodafone TV ve tvaru VTVXXXXXXXX.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone).

Vyplňte heslo určené pro přihlašování k vaší Vodafone TV.

Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone na webu si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Změnu můžete provést i přes mobilní aplikaci Můj Vodafone - přes nabídku Moje služby (spodní část obrazovky) vyberte svou Vodafone TV, následně sjeďte níže, dokud neuvidíte část Mobilní zařízení, kde najdete i tlačítko pro změnu hesla. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.

Jaké jsou minimální parametry pro sledování Vodafone TV v prohlížeči?

Abyste mohli sledovat Vodafone TV v internetovém prohlížeči, je potřeba, aby váš počítač splňoval všechny níže uvedené parametry:

  • Podporované internetové prohlížeče (v aktuálních verzích): Google Chrome, Firefox, Edge (v prohlížeči Edge je třeba v Nastavení - Systém vypnout hardwarovou akceleraci).
  • Podporované operační systémy: Windows 8.1 a novější (jiné operační systémy, jako je třeba MacOS, aktuálně nepodporujeme).
  • Minimální rychlost připojení: alespoň 3 Mb/s.
  • Způsob připojení monitoru: Připojený monitor musí podporovat ochranu přehrávaného obsahu technologií HDCP. Z toho důvodu nebude přehrávání funkční, pokud využíváte analogová rozhraní VGA nebo DVI-A.

Váš počítač splňuje minimální parametry, nepoužívá žádný nepodporovaný způsob zapojení a přesto máte s přehráváním Vodafone TV v prohlížeči potíže nebo se zobrazuje chyba (například WT1807, WT1809 nebo WF052)? Podívejte se na tipy a návody, jak je vyřešit.

Jaké funkce jsou k dispozici?

  1. Živé vysílání (sekce Sledovat TV) - můžete sledovat všechny své předplacené kanály s výjimkou kanálů pro dospělé a regionálních kanálů.
  2. Zpětné sledování pořadů (sekce Sledovat TV) - můžete se posouvat nazpět v aktuálně vysílaném pořadu nebo se podívat na odvysílané pořady za posledních 7 dnů. Pro zobrazení odvysílaných pořadů se v pravé části přepněte z "Právě se vysílá" na záložku "TV program" U odvysílaných pořadů stačí kliknout na vybraný pořad a můžete si ho přehrát.
  3. Programový průvodce / TV program (sekce Sledovat TV) - pro zobrazení programového průvodce se v pravé části v sekci Sledovat TV přepněte z "Právě se vysílá" na záložku "TV program".
  4. Videotéka - zákazníci, kteří mají ve svém tarifu přístup do naší videotéky, najdou její obsah i ve webové verzi Vodafone TV.
  5. Moje TV - zde najdete své nahrávky, doporučené pořady nebo pořady označené jako "chci vidět". Pořady v rámci funkce Chci vidět jsou k dispozici pouze pod profilem, kde byly takto označeny. Profil můžete vybrat hned po přihlášení do webového rozhraní.

Je dobré vědět:

  • Všechny vaše nahrávky máte k dispozici jak v set-top boxu, tak v aplikaci i webovém prohlížeči.
  • Kvalitu obrazu je určena automaticky na základě rychlosti a kvality připojení.
  • Pro přístup k Vodafone TV přes aplikaci a webový prohlížeč můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. V samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby (k číslu vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete svá registrovaná zařízení spravovat.
  • V jednu chvíli můžete Vodafone TV přes webový prohlížeč sledovat na 2 zařízeních najednou.
  • Ve webové verzi Vodafone TV máte k dispozici programy, které máte předplacené ve vašem tarifu Vodafone TV. Výjimkou jsou programy pro dospělé, které jsou dostupné jen přes set-top box.
  • Vodafone TV v prohlížeči můžete používat v Česku a v zemích EU.

Dosáhl jsem maximálního počtu registrovaných zařízení, jak můžu nějaké zařízení odebrat?

Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete číslo Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a najdete ho například ve Vyúčtování) a heslo.

V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.

Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone