Jak můžu vyřešit potíže s přehráváním Vodafone TV v internetovém prohlížeči?

Na této stránce najdete tipy a návody, jak řešit případné potíže při sledování Vodafone TV v prohlížeči.

Pokud jste si dříve uložili stránku do záložek či oblíbených, ujistěte se, že používáte správný odkaz https://tv.vodafone.cz, případně si uložený odkaz upravte.

Zkontrolujte, že používáte podporované zařízení. Pokud váš počítač nesplňuje minimální parametry pro sledování Vodafone TV, zobrazí se chyba WT1807.

Aktuálně podporované prohlížeče a operační systémy najdete na této stránce. Pokud váš systém, prohlížeč nebo zařízení nepodporujeme, nemusí přehrávání televize fungovat a nejčastěji se zobrazí chyba WT1806, WT1807, WT1809 nebo WF052. Doporučujeme zkontrolovat zejména:

  • Na počítači musí být systém Windows 8.1 a novější, ideálně s posledními aktualizacemi systému.
  • Zkontrolujte, že máte v počítači správně nastavené datum a čas.
  • Funkčnost může negativně ovlivnit VPN (pracovní, ale i VPN v rámci antiviru). Pokud používáte VPN, je potřeba ji vypnout.
  • Některé antivirové programy mohou svými funkcemi bránit správnému fungování Vodafone TV v přehrávači, zkuste tedy na chvíli antivirus vypnout.
  • Mezi podporované prohlížeče patří Google Chrome, Firefox a Edge (v prohlížeči Edge je třeba v Nastavení - Systém vypnout hardwarovou akceleraci). V ostatních prohlížečích vám přehrávání nemusí fungovat.
  • V některých případech může pomoct zapnutí zjišťování polohy ve Windows.
  • Monitor musí podporovat HDCP (mechanismus pro ochranu digitálního obsahu). Z toho důvodu není možné využívat připojení přes analogová rozhraní VGA a DVI-A nebo dokovací stanici. Podporu HDCP si můžete ověřit přes tento nástroj (funkční v prohlížeči Chrome). Stisknutím tlačítka "get HDCP status" se dozvíte, zda je funkce k dispozici (HDCP is available). V ideálním případě by mělo být HDCP k dispozici pro všechny verze (vybíráte v roletce, kde je možné vybrat od verze 1.0 dále).
Pokud k počítači připojujete monitor, zkuste vyměnit používaný kabel za novější.

Například u HDMI kabelu doporučujeme využít kabely s označením alespoň 1.4, ideálně i vyšší (hledejte také nápis "high speed").

Máte k počítači připojených více monitorů? Jestli některý nepoužíváte, odpojte ho.

Pokud vám při pokusu o přehrávání naskakuje chyba a máte k počítači připojených více monitorů, které nejsou všechny zapnuté, zkuste nepoužívaný monitor odpojit. Potíže mohou nastat také v případě, že některý z monitorů nepodporuje HDCP (mechanismus pro ochranu digitálního obsahu). Pokud k počítači připojujete více monitorů, můžeme zaručit správné fungování jen v případě, že jsou všechny připojené přes HDMI.

Vyzkoušejte anonymní režim prohlížeče nebo jiný prohlížeč.

Příčina potíží může být v nainstalovaném doplňku nebo specifickém nastavení prohlížeče. Vyzkoušejte proto přehrávání v jiném prohlížeči nebo alespoň v anonymním okně.

Vymažte v prohlížeči cookies a cache (mezipaměť).

Návod pro vámi používaný prohlížeč najdete v jeho nápovědě (nápověda ke Google Chrome).

Ověřte funkčnost svého připojení k internetu.

Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 3 Mb/s. Zkuste restartovat internetový modem (v případě Wi-Fi připojení) nebo ověřte, že máte dobrý signál mobilní sítě.

Pokud vám nefunguje přihlášení, zkontrolujte si, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.

Při pokusu o přihlášení vidíte informaci, že byl účet uzamčen? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone nastavíte nové heslo do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu.

Nefunguje vám posouvání v rámci pořadu u zpětného sledování?

U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.

Jste právě v cizině? V zahraničí funguje přehrávání v zemích EU.

Jestli jste v zemi mimo Evropskou unii, Vodafone TV vám s ohledem na licenční práva nebude fungovat.

Dosáhl jsem maximálního počtu registrovaných zařízení, jak můžu nějaké zařízení odebrat?

Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete číslo Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a najdete ho například ve Vyúčtování) a heslo.

V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.

Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone