Jak můžu vyřešit potíže s přehráváním Vodafone TV v internetovém prohlížeči?

Na této stránce najdete tipy a návody, jak řešit případné potíže při sledování Vodafone TV v prohlížeči.

Zkontrolujte, že používáte podporované zařízení. Pokud váš počítač nesplňuje minimální parametry pro sledování Vodafone TV, zobrazí se chyba WT1807.

Aktuálně podporované prohlížeče a operační systémy najdete na této stránce. Pokud váš systém, prohlížeč nebo zařízení nepodporujeme, nemusí přehrávání televize fungovat a nejčastěji se zobrazí chyba WT1806, WT1807, WT1809 nebo WF052. Doporučujeme zkontrolovat zejména:

  • Na počítači musí být systém Windows 8.1 a novější, ideálně s posledními aktualizacemi systému.
  • Zkontrolujte, že máte v počítači správně nastavené datum a čas.
  • Funkčnost může negativně ovlivnit VPN (pracovní, ale i VPN v rámci antiviru). Pokud používáte VPN, je potřeba ji vypnout.
  • Některé antivirové programy mohou svými funkcemi bránit správnému fungování Vodafone TV v přehrávači, zkuste tedy na chvíli antivirus vypnout.
  • Mezi podporované prohlížeče patří Google Chrome, Firefox a Edge (v prohlížeči Edge je třeba v Nastavení - Systém vypnout hardwarovou akceleraci). V ostatních prohlížečích vám přehrávání nemusí fungovat.
  • V některých případech může pomoct zapnutí zjišťování polohy ve Windows.
  • Monitor musí podporovat HDCP (mechanismus pro ochranu digitálního obsahu). Z toho důvodu není možné využívat připojení přes analogová rozhraní VGA a DVI-A nebo dokovací stanici. Podporu HDCP si můžete ověřit přes tento nástroj (funkční v prohlížeči Chrome). Stisknutím tlačítka "get HDCP status" se dozvíte, zda je funkce k dispozici (HDCP is available). V ideálním případě by mělo být HDCP k dispozici pro všechny verze (vybíráte v roletce, kde je možné vybrat od verze 1.0 dále).
Pokud k počítači připojujete monitor, zkuste vyměnit používaný kabel za novější.

Například u HDMI kabelu doporučujeme využít kabely s označením alespoň 1.4, ideálně i vyšší (hledejte také nápis "high speed").

Máte k počítači připojených více monitorů? Jestli některý nepoužíváte, odpojte ho.

Pokud vám při pokusu o přehrávání naskakuje chyba a máte k počítači připojených více monitorů, které nejsou všechny zapnuté, zkuste nepoužívaný monitor odpojit. Potíže mohou nastat také v případě, že některý z monitorů nepodporuje HDCP (mechanismus pro ochranu digitálního obsahu). Pokud k počítači připojujete více monitorů, můžeme zaručit správné fungování jen v případě, že jsou všechny připojené přes HDMI.

Vyzkoušejte anonymní režim prohlížeče nebo jiný prohlížeč.

Příčina potíží může být v nainstalovaném doplňku nebo specifickém nastavení prohlížeče. Vyzkoušejte proto přehrávání v jiném prohlížeči nebo alespoň v anonymním okně.

Vymažte v prohlížeči cookies a cache (mezipaměť).

Návod pro vámi používaný prohlížeč najdete v jeho nápovědě (nápověda ke Google Chrome).

Ověřte funkčnost svého připojení k internetu.

Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 3 Mb/s. Zkuste restartovat internetový modem (v případě Wi-Fi připojení) nebo ověřte, že máte dobrý signál mobilní sítě.

Pokud vám nefunguje přihlášení, zkontrolujte si, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete nechat znovu vygenerovat v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Připojená zařízení.

Při pokusu o přihlášení vidíte informaci, že byl účet uzamčen? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone necháte poslat nové heslo pro přihlášení do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu. Můžete také pár desítek minut počkat a přihlášení pak zkusit znovu.

Jste právě v cizině? V zahraničí funguje přehrávání v zemích EU.

Jestli jste v zemi mimo Evropskou unii, Vodafone TV vám s ohledem na licenční práva nebude fungovat.

Dosáhl jsem maximálního počtu registrovaných zařízení, jak můžu nějaké zařízení odebrat?