Apple iPhone XS Max 64GB,
vesmírně šedá
Ještě větší podívaná. A uvnitř nejlepší z nejlepších.
Integrovaný čip v zařízení, na který se nahrává profil operátora.
Aktivace probíhá vzdáleně přes internet. Stačí naskenovat QR kód z voucheru.
Nastavení a služby jsou stejné jako na klasické SIM.
Nemusíte řešit velikost SIM karty, hledat slot a odpadnou také reklamace s nefunkčními SIM kartami.
V duálních telefonech budete moci využívat služební a soukromé číslo najednou.
Do svého telefonu můžete nahrát více eSIM profilů najednou. Aktivní může být vždy pouze 1 eSIM profil.
Objednejte si ve OneNet samoobsluze
Spojte se se svým dedikovaným obchodním zástupcem
Kontaktujte Oddělení Péče o významné zákazníky
Ještě větší podívaná. A uvnitř nejlepší z nejlepších.
Pracuje rychlostí světla, jako by ani nebyl z tohoto světa.
Stačí se na něj jen podívat a zamilujete se.
Tahle technologická vychytávka s eSIM vám otevírá netušené možnosti.
Připojte své zařízení k internetu (např. přes Wi-Fi)
Naskenujte svým zařízením QR kód z voucheru
Zadejte PIN (najdete ho také na voucheru)
Aktivujte eSIM Vodafone ve OneNet samoobsluze
eSIM profil obsahuje informace důležité pro přihlášení do sítě a nastavení pro správnou funkci telefonu v síti. Také obsahuje např. čísla pro tísňové volání, bezpečnostní klíče a další soubory.
Záleží na paměti čipu v zařízení. Obvyklý počet je do 8 profilů v jednom zařízení. Vždy je ale možné mít v jeden okamžik aktivní pouze 1 profil.
Ano lze, ale pouze pokud byl eSIM profil předtím řádně smazán. Pokud nedošlo ke správnému smazání profilu, nepůjde jej již do telefonu znovu nahrát.
Lze, ale z předchozího zařízení musí být předtím řádně smazán. Mít aktivní jeden eSIM profil ve dvou zařízeních nelze.
Zkontrolujte, že jste připojeni k internetu. Někdy se vyplatí počkat cca 20 minut a pokus zopakovat. Zkuste i restartovat telefon. Zkontrolujte si, že máte v telefonu nainstalovaný poslední dostupný firmware. Pokud máte telefon ze zahraničí, ověřte, že není blokovaný na konkrétního operátora. Pokud se ani poté nedaří eSIM profil stáhnout, požádejte o nový eSIM voucher.
Zavolejte nám na *77. Podíváme se, co by mohlo být příčinou, a pokusíme se problém vyřešit. Pokud jste předtím provedli výměnu SIM, ujistěte se, ze jste novou eSIM potvrdili v samoobsluze (19místný kód). Ujistěte se v nastavení telefonu, že eSIM je aktivní. Také nezapomeňte z telefonu vyndat původní – již nefunkční SIM kartu. I to může způsobit, že se vám nová eSIM nepřihlásí do sítě.
eSIM profil můžete do zařízení nahrát znovu, ale pouze za předpokladu, že telefon v době smazání profilu byl připojený k internetu. Jinak vám bohužel opětovné nahrání eSIM profilu nepůjde. V tom případě navštivte prodejnu nebo si objednejte novou eSIM v eshopu nebo přes linku. Někdy se podaří nahrát QR kód až po 20ti minutách. Pozor! Při smazání profilu dojde i ke smazání vašeho PINu, pokud jste si ho měnili. Při opakovaném nahrání eSIM profilu vás telefon vyzve k zadání původního PINu. Ten je uvedený na eSIM voucheru. Proto doporučujeme si eSIM voucher pečlivě uchovat.
Ano, můžete. Doporučujeme odmazávat SIM v momentě, kdy je telefon připojen k internetu, aby bylo možné eSIM načíst do nového telefonu. Tento krok je nutný např. pokud prodáváte telefon někomu jinému. Postup se bude lišit podle výrobce telefonů, ale obecně: vyberte v menu „Smazat eSIM profil“.
eSIM profil by měl v telefonu zůstat i po resetu telefonu do továrního nastavení.
Pokud je váš telefon ve stavu, kdy z něj nelze smazat eSIM profil, pak ještě předtím, než pošlete zařízení s eSIM do opravy, je nutné provést blokaci eSIM profilu v aplikaci Můj Vodafone (nebudete ale dostupní na stávajícím telefonním čísle). Stavte se ve Vodafone prodejně, kde vám zajistí převod současného telefonního čísla na náhradní SIM kartu a pomohou s dalším postupem.
Nejdříve se ujistěte, že vaše zařízení podporuje eSIM. Vyzvedněte si eSIM voucher na prodejně, kde vám pomohou s aktivací eSIM a převodem vašeho stávajícího čísla na eSIM. Nebo si objednejte eSIM voucher v eshopu nebo přes Vodafone linku a proces výměny SIM proveďte v aplikaci Můj Vodafone. Po dokončení výměny SIM nezapomeňte vyndat puvodní – již nefunkční SIM kartu z telefonu, aby vše fungovalo, jak má.