Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Co je eSIM?

Integrovaný eSIM čip

Integrovaný čip v zařízení, na který se nahrává profil operátora.

eSIM voucher

Aktivace probíhá vzdáleně přes internet. Stačí naskenovat QR kód z voucheru.

Nastavení zařízení

Nastavení a služby jsou stejné jako na klasické SIM.

Proč si pořídit eSIM?

Praktičnost

Nemusíte řešit velikost SIM karty, hledat slot a odpadnou také reklamace s nefunkčními SIM kartami.

Duální použití

V duálních telefonech budete moci využívat služební a soukromé číslo najednou.

Více eSIM najednou

Do svého telefonu můžete nahrát více eSIM profilů najednou. Aktivní může být vždy pouze 1 eSIM profil.

Kde si pořídit eSIM?

Objednejte si ve OneNet samoobsluze

Spojte se se svým dedikovaným obchodním zástupcem

Kontaktujte Oddělení Péče o významné zákazníky

Jaká zařízení podporují eSIM?

Apple iPhone XS Max 64GB,
vesmírně šedá

Ještě větší podívaná. A uvnitř nejlepší z nejlepších.

Apple iPhone XR 128GB,
bílá

Pracuje rychlostí světla, jako by ani nebyl z tohoto světa.

Apple 11 iPad Pro 64GB,
šedá

Stačí se na něj jen podívat a zamilujete se.

Samsung Galaxy Watch 46MM LTE,
stříbrná

Tahle technologická vychytávka s eSIM vám otevírá netušené možnosti.

Další telefony

Aktivace eSIM

  1. Připojte telefon k internetu

    Připojte své zařízení k internetu (např. přes Wi-Fi)

  2. Naskenujte QR kód

    Naskenujte svým zařízením QR kód z voucheru

  3. Zadejte PIN

    Zadejte PIN (najdete ho také na voucheru)

  4. Aktivujte eSIM Vodafone

    Aktivujte eSIM Vodafone ve OneNet samoobsluze

Často kladené otázky

Co je to eSIM profil?

eSIM profil obsahuje informace důležité pro přihlášení do sítě a nastavení pro správnou funkci telefonu v síti. Také obsahuje např. čísla pro tísňové volání, bezpečnostní klíče a další soubory.

Kolik eSIM profilů lze nahrát do zařízení?

Záleží na paměti čipu v zařízení. Obvyklý počet je do 8 profilů v jednom zařízení. Vždy je ale možné mít v jeden okamžik aktivní pouze 1 profil.

Lze nahrávat eSIM profil opakovaně do stejného zařízení?

Ano lze, ale pouze pokud byl eSIM profil předtím řádně smazán. Pokud nedošlo ke správnému smazání profilu, nepůjde jej již do telefonu znovu nahrát.

Lze nahrát eSIM profil do jiného zařízení?

Lze, ale z předchozího zařízení musí být předtím řádně smazán. Mít aktivní jeden eSIM profil ve dvou zařízeních nelze.

Nedaří se mi stáhnout eSIM profil.

Zkontrolujte, že jste připojeni k internetu. Někdy se vyplatí počkat cca 20 minut a pokus zopakovat. Zkuste i restartovat telefon. Zkontrolujte si, že máte v telefonu nainstalovaný poslední dostupný firmware. Pokud máte telefon ze zahraničí, ověřte, že není blokovaný na konkrétního operátora. Pokud se ani poté nedaří eSIM profil stáhnout, požádejte o nový eSIM voucher.

eSIM se mi podařilo stáhnout, ale přesto nefunguje (např. nelze se přihlásit do sítě).

Zavolejte nám na *77. Podíváme se, co by mohlo být příčinou, a pokusíme se problém vyřešit. Pokud jste předtím provedli výměnu SIM, ujistěte se, ze jste novou eSIM potvrdili v samoobsluze (19místný kód). Ujistěte se v nastavení telefonu, že eSIM je aktivní. Také nezapomeňte z telefonu vyndat původní – již nefunkční SIM kartu. I to může způsobit, že se vám nová eSIM nepřihlásí do sítě.

Co mám dělat, když omylem smažu svůj profil?

eSIM profil můžete do zařízení nahrát znovu, ale pouze za předpokladu, že telefon v době smazání profilu byl připojený k internetu. Jinak vám bohužel opětovné nahrání eSIM profilu nepůjde. V tom případě navštivte prodejnu nebo si objednejte novou eSIM v eshopu nebo přes linku. Někdy se podaří nahrát QR kód až po 20ti minutách. Pozor! Při smazání profilu dojde i ke smazání vašeho PINu, pokud jste si ho měnili. Při opakovaném nahrání eSIM profilu vás telefon vyzve k zadání původního PINu. Ten je uvedený na eSIM voucheru. Proto doporučujeme si eSIM voucher pečlivě uchovat.

Mohu svůj eSIM profil trvale odstranit z mého zařízení?

Ano, můžete. Doporučujeme odmazávat SIM v momentě, kdy je telefon připojen k internetu, aby bylo možné eSIM načíst do nového telefonu. Tento krok je nutný např. pokud prodáváte telefon někomu jinému. Postup se bude lišit podle výrobce telefonů, ale obecně: vyberte v menu „Smazat eSIM profil“.

Co se stane s eSIM profilem, když se mi telefon resetuje do továrního nastavení?

eSIM profil by měl v telefonu zůstat i po resetu telefonu do továrního nastavení.

Rozbil se mi telefon s eSIM. Jak mám postupovat?

Pokud je váš telefon ve stavu, kdy z něj nelze smazat eSIM profil, pak ještě předtím, než pošlete zařízení s eSIM do opravy, je nutné provést blokaci eSIM profilu v aplikaci Můj Vodafone (nebudete ale dostupní na stávajícím telefonním čísle). Stavte se ve Vodafone prodejně, kde vám zajistí převod současného telefonního čísla na náhradní SIM kartu a pomohou s dalším postupem.

Chci si vyměnit stávající SIM kartu za eSIM. Jak mám postupovat?

Nejdříve se ujistěte, že vaše zařízení podporuje eSIM. Vyzvedněte si eSIM voucher na prodejně, kde vám pomohou s aktivací eSIM a převodem vašeho stávajícího čísla na eSIM. Nebo si objednejte eSIM voucher v eshopu nebo přes Vodafone linku a proces výměny SIM proveďte v aplikaci Můj Vodafone. Po dokončení výměny SIM nezapomeňte vyndat puvodní – již nefunkční SIM kartu z telefonu, aby vše fungovalo, jak má.

Chcete se dozvědět více? Navštivte naše Centrum péče.