Vodafone logo pro tisk nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading onenet vodafone-box

Přejít k nám

Kontakt

Barevná čísla pro zákaznické linky

Barevná čísla, jako jsou Zelená, Modrá nebo Bílá čísla, se všude píší svojí barvou, aby všichni ihned poznali jejich účel. Jsou snadno zapamatovatelná, a liší se podle toho, kdo za hovor platí ‑ vy, zákazník nebo oba.

ZELENÁ LINKA (800)MODRÁ LINKA (810, 844)BÍLÁ LINKA (840, 841, 848)

Náklady

ZELENÁ LINKA (800)

Náklady za volání platíte vy a zákazníci volají zdarma.

MODRÁ LINKA (810, 844)

O náklady za volání se dělíte se zákazníkem.

BÍLÁ LINKA (840, 841, 848)

Náklady za hovor přebírá zákazník (volající).

Provoz

ZELENÁ LINKA (800)

Zaplatíte za zřízení zeleného čísla, pak už hradíte jen měsíční poplatek za jeho provoz a dále hovorné s tarifikací 1 + 1 (tj. po vteřinách).

MODRÁ LINKA (810, 844)

Zaplatíte za zřízení modrého čísla, poté už hradíte jen měsíční poplatek za jeho provoz a dále část hovorného s tarifikací 1 + 1 (tj. po vteřinách).

BÍLÁ LINKA (840, 841, 848)

Zaplatíte za zřízení bílého čísla, poté už platíte jen měsíční poplatek za jeho provoz.

Hlavní výhody

ZELENÁ LINKA (800)

Hlavní výhody
Ideální nástroj pro kontakt se zákazníky. Nemusejí se obávat platby za případný delší hovor, a proto vám neváhají zavolat.

MODRÁ LINKA (810, 844)

Hlavní výhody
Omezení počtu zbytečných hovorů, zákazník si je vědom, že se na placení telefonátu podílí.

BÍLÁ LINKA (840, 841, 848)

Hlavní výhody
Žádné platby za hovory se zákazníky.

Chcete nabídku na míru pro Barevná čísla?

Nechte nám na sebe číslo. Zavoláme vám a se vším poradíme.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí.

Snadno zapamatovatelné číslo pro komunikaci se zákazníky.

Budování a posílení profesionální image vaší firmy.

Volba možnosti účtování hovorného dle typu čísla.

Často kladené otázky

Kde najdu více informací o Barevných číslech?