Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát Domácí zábava

Už jen jeden krok

Odešlete nám svůj výběr a nechte na sebe kontakt. Zavoláme vám a objednávku společně dokončíme.



Kliknutím na „Objednat“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí

Jak Chytrá budova funguje

Chytrá budova je IoT řešení, které optimalizuje správu budov i samostatných kanceláří. Senzory, které lze v interiérech i exteriérech nainstalovat kdekoli, vám budou zasílat sledovaná data do přehledné aplikace, kde je budete mít jako na dlani. Chytrá budova usnadní každodenní záležitosti chodu kanceláří a sběr dat v reálném čase vám umožní operativně reagovat na různé změny v prostorách budovy. Díky reportům pak zjistíte, kde byste mohli být efektivnější. Také vaše budova může být chytrá.

Úspora nákladů

Využijte plný potenciál svých prostor a šetřete náklady nejen za energie.

Chytré prostředí

Vytvořte moderní pracoviště plné chytrých funkcí, které zajistí efektivitu, bezpečnost i pohodlí.

Nabídka na míru

Chytré řešení přizpůsobíme na míru vašim potřebám a konkrétnímu prostoru.

Objevte chytré funkce

Chytrá budova přispívá k udržení efektivního a příjemného pracovního prostředí, což ocení nejen zaměstnanci, ale i návštěvníci budovy včetně současných či potenciálních klientů. Navíc šetří čas na organizaci a logistice. To vše dokážete s Chytrou budovou díky řadě chytrých funkcí a dalších vychytávek.

Hybridní pracovní prostředí díky rezervaci míst

S naším systémem pro správu rezervací si během chvilky zarezervujete zasedací místnost, pracovní místo či parkovací stání. Vytvořte ideální podmínky pro hybridní model kanceláří a nevyužívané prostory proměňte ve flexibilní prostředí, ve kterém bude radost pracovat.


Rezervace zasedacích místností
Narážíte na zarezervované a přitom prázdné zasedačky? Implementujte v místnostech check-in systém, QR kódy a další pomocníky, se kterými se podobným situacím vyhnete.

Rezervace pracovního místa
Využijte kanceláře naplno. Zarezervujte si pracovní místo, najděte aktuální informace o obsazení míst nebo reporty o využití kanceláří za zvolené období.

Rezervace parkování
Stačí pár kliků v mobilní aplikaci a máte zarezervováno parkovací místo. Garáže jsou plné? Budete předem přesně vědět, kdy máte nechat auto doma.

Chytré skřínky a předávání zásilek

Využívejte a spravujte své chytré skřínky v aplikaci Chytrá budova. Vytvořte ve své firmě systém, jehož pomocí si budete moci předávat zásilky napříč odděleními bez větší námahy a podle zásad social distancingu.


Ovládání v mobilní aplikaci
Klíče i strach z jejich ztráty nechte doma. Vlastní skříňku ovládejte mobilní aplikací, nebo v aplikaci označte kolegy a pořiďte si skříňku sdílenou.

Reporty o využívání skříněk
Efektivně sledujte využití skříněk na různých místech budovy a přizpůsobte jejich přidělení díky vyhodnocení nasbíraných dat za různá časová období.

Snížení organizačních nákladů
Zbavte se časově náročných úkonů, jako je monitorování příchodů a odchodů, nebo procesů předávání firemního majetku. Díky tomu získáte čas na důležitější záležitosti.

Bezdotykové prostředí

Bezdotykové ovládání přispívá k většímu pocitu bezpečí. Zařaďte jej na pracovišti mezi své hlavní priority a umožněte návštěvníkům budovy, aby se svým okolím mohli interagovat bezdotykově prostřednictvím aplikace Chytrá budova.


Ovládání výtahu
Používejte bezdotykový způsob ovládání z mobilní aplikace k přivolání výtahu, označení požadovaného patra či otevírání dveří.

Bezpečné pracoviště
Dbejte o bezpečí všech zaměstnanců i návštěvníků budovy a dejte jim možnost se po ní volně pohybovat bez dotyku jediného tlačítka.

Spokojení návštěvníci
Umožněte lidem okamžitě nahlásit problémy v budově. Podpoříte tím jejich spokojenost se zajištěním pracovního prostředí, ve kterém se budou cítit příjemně a bezpečně.

Vytvořte lepší pracovní prostředí

Digitalizujte své kanceláře, spravujte a ovládejte své pracovní prostředí v počítačové aplikaci, a sbírejte data, se kterými budete mít o všem přehled do posledního papíru v tiskárně. To vše na jednom místě!

Sledujte obsazenost místností v reálném čase

Dlouhodobý přehled i analýza aktuální obsazenosti místností v reálném čase vám pomůže udržet flexibilní pracovní prostředí, které využijete lépe až do posledního místa.


Flexibilní správa míst
Využijte plného potenciálu prostor budovy. Stav obsazenosti zjistěte na první pohled díky barevnému označení v aplikaci, nebo nahlédněte do přehledných reportů.

Zajištění společenského odstupu
Nastavte kapacitu každé místnosti tak, aby byla zachována vzdálenost mezi jednotlivci, a vytvořte bezpečné prostředí pro zaměstnance v souladu s aktuálními nařízeními.

Reportovací systém
Díky analýze vždy budete vědět, které místnosti jsou vytížené nebo naopak užívané málo. Na základně dat tak můžete optimalizovat využití prostor a plánovat pro různá časová období.

Analýza prostředí pro optimální pracovní podmínky

Podpořte produktivitu zaměstnanců tím, že jim zajistíte nejvhodnější prostředí k soustředěné a pohodlné práci. Mějte stálý přehled o míře CO², vlhkosti vzduchu či teplotě v místnosti.


Prémiová kvalita vzduchu
Vyvětrat, nebo zatopit? S analýzou hodnot jako míra CO² či teplota vzduchu učiníte lepší rozhodnutí k zajištění bezpečného prostředí s optimální kvalitou vzduchu.

Větší komfort
Vnější podmínky mají vliv na produktivitu i motivaci nás všech. Lepší prostředí je prvním krokem k podpoře zaměstnanců či kolegů a jejich pracovních výkonů.

Zdravější pracoviště
S analýzou prostředí snadno zajistíte, aby vlhkost vzduchu v budově neklesla pod 40 %. Omezíte tak šíření virových onemocnění mezi zaměstnanci i návštěvníky budovy.

Mějte přehled o využití energií

Služba Energie pod dohledem vám umožní monitorovat spotřeby energií v budovách v přehledné webové aplikaci. S kompletním přehledem získáte jasná data, která vám pomohou k odstranění neefektivit a snížení provozních nákladů.


Optimalizace chodu budovy
Větráte a zároveň topíte? Svítíte v místnostech, kde už dávno nikdo není? Se službou Energie pod dohledem zjistíte kde a jak optimalizovat procesy na pracovišti.

Vizualizace spotřeby energií
Data z vodoměrů, elektroměrů i plynoměrů si přehledně zobrazíte v manažerském dashboardu, tabulkách či grafech za zvolené období.

Snížení provozních nákladů
Mějte o všem přehled a ušetříte. Pravidelný monitoring vám pomůže uspořit náklady a zdroje, nebo je naopak nasměrovat tam, kde jsou potřeba.

Zjistit více o Energii pod dohledem

Spolehlivá integrace s Microsoft 365

Chytrou budovu můžete propojit i se svým stávajícím systémem. Plnou integraci zajistíme například s Microsoft 365. Obavy z nového řešení tak můžete hodit za hlavu.

Další benefity Chytré budovy


Snadná a rychlá instalace
Instalace senzoru nám nezabere déle než 3 minuty. Chcete ho přemístit? Žádný problém. Deinstalaci zvládneme do minuty.

Bezdrátové řešení
Senzory můžeme nainstalovat do jakýchkoli prostor bez strukturálních změn. Žádná další infrastruktura není potřeba.

Globální konektivita
Díky Vodafone NB-IoT SIM vám senzory mohou posílat data z celého světa. To vše v bezpečí šifrovaného tunelu typu end-to-end.

Modelové nabídky

Každou nabídku připravujeme na míru tak, aby pro vás byla co největším přínosem. Níže si můžete prohlédnout příklady balíčků, které se odvíjejí od velikosti firmy, počtu využitých funkcí a dalších specifikací. Konkrétní podoba balíčku pro vaši firmu včetně ceny závisí na vašich specifických potřebách a požadavcích, které s vámi rádi probereme individuálně.

Malá kancelář

Základní balíček služeb pro potřeby menších kanceláří.

6 500 Kč Měsíčně

Mám zájem

  • 30x aplikace Chytrá budova
  • 15x pracovní místa
  • 3x zasedací místnosti
  • 10x parkovací místa

Střední kancelář

Balíček služeb vhodný pro středně velké firmy a kanceláře.

13 000 Kč Měsíčně

Mám zájem

  • 60x aplikace Chytrá budova
  • 30x pracovní místa
  • 9x zasedací místnosti
  • 20x parkovací místa

Velká kancelář

Větší počet přístupů do aplikace a dalších služeb, které se hodí do velkých kanceláří.

19 800 Kč Měsíčně

Mám zájem

  • 90x aplikace Chytrá budova
  • 45x pracovní místa
  • 12x zasedací místnosti
  • 30x parkovací místa
Doporučujeme

Individuální řešení

Chytrá budova na míru vašim potřebám a prostoru budovy včetně služby pro správu energií.

Na míru  Měsíčně

Mám zájem

  • Aplikace Chytrá budova
  • Pracovní místa
  • Zasedací místnosti
  • Parkovací místa
  • Chytré skříňky
  • Energie pod dohledem

Cena je uvedená bez DPH při kontraktu na 5 let.

Také vaše budova může být chytrá.
Nechte nám na sebe kontakt.

Nechte nám na sebe číslo. Zavoláme vám a se vším poradíme.

Kliknutím na „Zavolejte mi“ souhlasíte s tím, že budete kontaktováni s obchodní nabídkou.
Více o ochraně soukromí.