Nahrávejte hovory automaticky
Z pevné linky i z mobilních telefonů.
Získejte více než jen nahrávání hovorů
Jste banka, právník, daňový poradce, soudní znalec nebo třeba cell centrum? Splňte svou zákonnou povinnost s Vodafonem a získejte mnohem víc. U nás máte dostatečně velké úložiště pro nahrané hovory po celou dobu trvání služby a také flexibilitu díky možnosti nahrávat hovory i z mobilních telefonů. Vše si navíc spravujete ve OneNet Samoobsluze, příchozí i odchozí hovory se nahrávají zcela automaticky, a dokonce můžete využít funkce jako přidržení hovoru, blokování hovorů nebo upozornění na příchozí hovor.
Zákonná povinnost
Nahrávání hovorů je povinné dle směrnice MiFID II a § 17 zákona č. 256/2004 Sb. Splnit zákonnou povinnost ale nikdy nebylo snazší. U Vodafonu vám vše usnadníme, jak nejlépe dovedeme. Cena služby se odvíjí od velikosti podniku, množství čísel a nahrávaných hovorů. Navíc ke službě Nahrávání hovorů získáte mnoho dalších užitečných funkcí a obrovskou míru flexibility pro své zaměstnance.
Flexibilní řešení i pro malé podniky
Nahrávání hovorů z mobilních telefonů
Buďte flexibilní a nahrávejte všechny hovory z mobilních telefonů se všemi výhodami pevné linky, jako je přesměrování hovorů, přidržení nebo blokování hovoru.
Cloudové úložiště od Vodafonu
Vaše data budou v bezpečí dostatečně velkého cloudového úložiště Vodafonu tak dlouho, jak budete potřebovat. Platíte jen za objem, který skutečně využijete.
Neomezený přístup ke všem hovorům
O nahrané hovory nás nemusíte jednotlivě žádat. Ke všem datům máte neomezený přístup, můžete je libovolně spravovat a kdykoliv využít pro vlastní účely.
Službu vám rádi nastavíme.
Dejte nám číslo, zavoláme vám.
Nechte nám na sebe číslo. Zavoláme vám zpět a se vším poradíme.