Vodafone

Reklamace

Není to zrovna super, ale víme, že se to stává. Někdy se prostě bez reklamace neobejdeme. Tady je všechno potřebné.

Reklamace služeb elektronických komunikací

V tomto Reklamačním řádu najdete zásady, principy a způsob uplatňování vašich práv jako zákazníka v souvislosti s naší odpovědností za vady při poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací (dále jen „služby“). Svá práva při uplatňování reklamace služeb najdete primárně ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb elektronických komunikací společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen „Všeobecné podmínky“). Pro Vaši přehlednost jsme shrnuli nejdůležitější informace do tohoto Reklamačního řádu, kde najdete i další zásady, principy a způsob uplatňování vašich práv jako zákazníka v souvislosti s naší odpovědností za vady při poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací (dále jen „služby“). Věřte nám, že se budeme snažit vyřešit všechny spory k vaší spokojenosti.

 

Reklamace zboží

Tento reklamační řád stanoví práva a povinnosti Vodafonu jakožto prodávajícího a práva a povinnosti kupujících, a to v souladu s platnými právními předpisy upravujícími odpovědnost Vodafonu za vady zboží.

 

Chcete o Vodafonu vědět víc?

Jak postupovat při reklamaci už víte. Co takhle dozvědět se něco o 30denní záruce spokojenosti?

Více informací

Pomohly vám informace na této stránce?