Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices

Reklamace služeb

Reklamaci se pokusíme vyřídit k oboustranné spokojenosti, ať už se stalo cokoliv.

Jakým způsobem mohu reklamaci či stížnost řešit?

Máte na výběr z těchto čtyř možností:

Kontaktujte naše operátory na lince Vodafone péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77).
Navštivte jednu z našich prodejen, kde vám se stížností pomůžeme.
Vyplňte elektronický formulář. Vaše reklamace nebo stížnost přijde rovnou na správné oddělení a nemusíte chodit na poštu.
Pošlete reklamaci písemně:
Vodafone Czech Republic, a. s.
Reklamačního oddělení
náměstí Junkových 2
155 00 Praha 5

Stížnosti řešené ve spolupráci s operátory nebo prodejci se pokusíme vyřešit ihned. Pokud to nebude možné, tak v co nejkratším čase ve spolupráci se specializovanými odděleními.

Reklamace služeb elektronických komunikací

Vzhledem k tomu, že zodpovídáme za rozsah, cenu a kvalitu všech služeb, které vám poskytujeme, můžete uplatnit reklamaci v případě, že vám služby neposkytneme:

  • V dohodnutém rozsahu či kvalitě.
  • V kvalitě odpovídající příslušným právním předpisům.
  • Za cenu odpovídající cenovým ujednáním.

Reklamace musí obsahovat jméno reklamujícího, telefonní číslo, přesný důvod reklamace a můžete ji uplatnit do 2 měsíců ode dne vystavení Vyúčtování.

Na základě reklamace nedojde k odložení splatnosti vašeho Vyúčtování.

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace podané v souladu s Reklamačním řádem?

Na písemně podanou reklamaci nebo vyplněný Reklamační formulář odpovídáme nejpozději v zákonné lhůtě, tj. do 30 dní od jejího doručení. Pokud je třeba pro vyřešení reklamace jednat se zahraničním poskytovatelem, vyřizujeme reklamaci nejpozději do 60 dní od jejího doručení. Ujišťujeme vás však, že se vaší stížností budeme zabývat v co nejkratším termínu a budeme se snažit ho vyřešit co nejdříve. Například reklamace zaslané prostřednictvím reklamačního formuláře vyřídíme z 90 % do 10 pracovních dní. 

Kam se mohu obrátit v případě, že nesouhlasím s řešením reklamace?

Jestliže nesouhlasíte s vyjádřením k vaší reklamaci, můžete o jeho přezkoumání požádat vedoucí pracovníky reklamačního oddělení. V takovém případě stačí v samoobsluze na http://muj.vodafone.cz v sekci Zprávy od Vodafonu „kliknout“ na tlačítko u evidenčního čísla dané stížnosti. Případně nám svůj nesouhlas zašlete písemně na adresu:

Vodafone Czech Republic, a. s.
Vedení reklamačního oddělení  
náměstí Junkových 2                   
155 00 Praha 5                              

Poslední možností je obrátit se na náš správní orgán, kterým je Český telekomunikační úřad. Vždy by však měla být reklamovaná situace nejprve řešena s naší společností.

Reklamační řád

V tomto Reklamačním řádu najdete zásady, principy a způsob uplatňování vašich práv jako zákazníka v souvislosti s naší odpovědností za vady při poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací (dále jen „služby“). Svá práva při uplatňování reklamace služeb najdete primárně ve Všeobecných podmínkách pro poskytování služeb elektronických komunikací společnosti Vodafone Czech Republic a.s. (dále jen „Všeobecné podmínky“). Pro Vaši přehlednost jsme shrnuli nejdůležitější informace do tohoto Reklamačního řádu, kde najdete i další zásady, principy a způsob uplatňování vašich práv jako zákazníka v souvislosti s naší odpovědností za vady při poskytování veřejně dostupných služeb elektronických komunikací (dále jen „služby“). Věřte nám, že se budeme snažit vyřešit všechny spory k vaší spokojenosti.