Pro přihlášení použijte své telefonní číslo (nebo číslo služby v případě pevného internetu nebo TV) a heslo, kterým se hlásíte do samoobsluhy Můj Vodafone. Pokud jste si nastavili přihlašování e-mailem a heslem, do aplikace se přihlásíte stejně jako do Můj Vodafone na webu. Využít můžete také přihlášení číslem plátce.
Jaké jsou možnosti přihlášení?
- Vodafone účet - jednorázové přihlášení - pro přihlášení potřebujete telefonní číslo (nebo číslo služby pevný internet/TV) a heslo, resp. e-mail a heslo, když máte nastavené přihlašování e-mailem. Volbu biometrické přihlášení nechte vypnutou. Aplikace si bude pamatovat poslední přihlášené telefonní číslo (číslo služby / e-mail), heslo však budete zadávat při každém spuštění aplikace.
- Vodafone účet - biometrické (trvalé) přihlášení - pokud při přihlášení zapnete biometrické přihlášení, aplikace vás automaticky přihlásí i při dalším spuštění. Tato volba je nezbytná pro fungování widgetu (iOS, Android) a doporučujeme ji pro platbu kartou (kvůli vyhledání potvrzovacího kódu platby z SMS). U telefonů, které podporují biometrické přihlášení (otiskem prstu nebo obličejem), je s ohledem na bezpečnost dostupná pouze tato volba, u ostatních je k dispozici trvalé přihlášení. Pozor - pokud byste se z aplikace ručně odhlásili, bude nutné při dalším spuštění znovu zadávat přihlašovací údaje.
- Přihlášení přes číslo plátce - pro přihlášení potřebujete číslo plátce a heslo (použít můžete heslo plátce nebo administrátorské heslo).
- Přihlášení exUPC zákazníků - zákaznící exUPC se přihlašují po ověření údajů variabilním symbolem nebo číslem plátce. Podrobný postup.