Naši síť pro vás neustále
vylepšujeme

K tomu však občas potřebujeme krátce omezit provoz a může se stát,
že služby nebudou dostupné tak, jako obvykle. Vše o naší síti najdete zde.

Jak běží naše služby u vás?

Ověřte si momentální funkčnost exUPC služeb, internetu na doma a Vodafone TV na vaší adrese.

Ověřit na mé adrese

Zkontrolujte si naši mobilní síť

Výpadkem to není, ale služby přesto nefungují?

Podívejte se, čím vším by to mohlo být, a jak postupovat.

Pevný internet
Mobilní internet
Volání a SMS
Vodafone TV

Při potížích s pevným internetem je dobré zkusit následující triky

tick-simple

Restartujte modem
Vypojte ho ze zásuvky přibližně na 1 minutu. Pak ho znovu zapojte do elektřiny, zapněte a dejte mu ještě 5 minut.

tick-simple

Zkontrolujte kabely
Ujistěte se, že jsou všechny na svém místě a pořádně zapojené podle návodu. Mohou se totiž v čase uvolňovat.

tick-simple

Restartujte svůj počítač
Nebo připojte jiné zařízení. Tak zjistíte, zda je potíž v modemu (v připojení) nebo v počítači.

tick-simple

Připojte se přes síťový kabel
Pokud připojení funguje, může být příčinou potíží rušení vaší Wi-Fi sítě. Zkuste změnit Wi-Fi kanál.

Další podrobné informace k potížím s připojením k internetu najdete v sekci Podpora.

Často kladené otázky

Připojení je pomalé, co s tím?

Jsem připojený přes Wi-Fi a signál mi vypadává, proč?

Hledáte návod k zařízení? Například jak zapojit modem k pevnému internetu?

Proč neděláte plánovanou údržbu sítě výhradně v noci?

Proč si nemůžu zkontrolovat výpadek některých služeb?