Vylepšujeme pro vás naši síť

To se někdy neobejde bez omezení provozu,
proto mohou být služby krátce nedostupné

Jak běží naše služby u vás?

Ověřte si momentální funkčnost exUPC služeb, internetu na doma a Vodafone TV na vaší adrese.

Ověřit na mé adrese

Zkontrolujte si naši mobilní síť

Výpadkem to není, ale služby přesto nefungují?

Podívejte se, čím vším by to mohlo být, a jak postupovat.

Pevný internet
Mobilní internet
Volání a SMS
Vodafone TV

Při potížích s pevným internetem je dobré zkusit následující triky

tick-simple

Restartujte modem
Vypojte ho ze zásuvky přibližně na 1 minutu. Pak ho znovu zapojte do elektřiny, zapněte a dejte mu ještě 5 minut.

tick-simple

Zkontrolujte kabely
Ujistěte se, že jsou všechny na svém místě a pořádně zapojené podle návodu. Mohou se totiž v čase uvolňovat.

tick-simple

Restartujte svůj počítač
Nebo připojte jiné zařízení. Tak zjistíte, zda je potíž v modemu (v připojení) nebo v počítači.

tick-simple

Připojte se přes síťový kabel
Pokud připojení funguje, může být příčinou potíží rušení vaší Wi-Fi sítě. Zkuste změnit Wi-Fi kanál.

Další podrobné informace k potížím s připojením k internetu najdete v sekci Podpora.

Trápí vás problémy s internetem?
 Obraťte se na našeho chatbota TOBiho.
Chci poradit

Často kladené otázky

Připojení je pomalé, co s tím?

Připojení funguje, ale pomaleji, než byste čekali?
Připravili jsme pro vás průvodce, který shrnuje nejčastější příčiny pomalého připojení.

Jsem připojený přes Wi-Fi a signál mi vypadává, proč?

Možné výpadky Wi-Fi sítě a i její dosah záleží na více faktorech. Prvním z nich jsou vlastnosti vašeho obydlí (tzn. materiál zdí, typ oken, vzdálenost od modemu atd.), následuje typ využívané sítě - 2,4 GHz nebo 5 GHz, a nakonec ještě počítejte s možným rušením Wi-Fi sítí od vašich sousedů.
Jak správně Wi-Fi nastavit, a jak vlastně funguje, najdete v našem Wi-Fi průvodci.

Hledáte návod k zařízení? Například jak zapojit modem k pevnému internetu?

Podrobné postupy a všechny informace najdete na stránce s návody k zařízení. Hledejte podle jména svého zařízení, které je přímo na modemu (popř. set-top boxu nebo mediaboxu).

Proč neděláte plánovanou údržbu sítě výhradně v noci?

Když je možné údržbu provést mimo špičku, vždy se o to maximálně snažíme. Některé typy prací je ale možné realizovat jen přes den, hlavně kvůli dodržení všech zásad bezpečnosti práce a s ohledem na přístupnost objektů, kde jsou technologie uloženy.

Prosíme proto o vaše pochopení a omlouváme se za případné komplikace (výpadky, poruchy), které vám v souvislosti se servisem mohou vzniknout. Věřte, že dobu případné odstávky služeb vždy zkracujeme na nutné minimum.

Proč si nemůžu zkontrolovat výpadek některých služeb?

Vždy vám předáváme maximální množství informací, které máme k dispozici. Podívat se můžete kdykoliv na stav poruch a pokrytí naší mobilní sítě (ať už kvůli volání, mobilnímu internetu, popř. pevnému internetu přes LTE) nebo na dostupnost služeb přes pevnou kabelovou síť. Protože ale pevné připojení nabízíme i ve spolupráci s dalšími partnery, ne ke všem typům služeb máme rychle dostupné informace. Teď s našimi partnery pracujeme na nové podobě zpráv o poruchách a výpadcích, které vám pak rádi poskytneme přes naše stránky.