Vodafone

Wi-Fi volání

Volejte a buďte v dosahu i na místech, kde jste předtím nebyli zvyklí.

Snadno si zavoláte i z míst, kde není vůbec žádný mobilní signál. Hovor navíc probíhá ve vysoké kvalitě.

Váš hovor může přijmout kdokoliv. Nemusí si instalovat speciální aplikaci, ani nic nastavovat.

Volání ze zahraničí do ČR stojí přes Wi‑Fi stejně jako běžný domácí hovor.

Co pro volání přes Wi-Fi potřebujete

Jako první v ČR máme mobilní aplikaci, kterou si stačí stáhnout a můžete Wi-Fi volání využít. Nebo si pořiďte telefon, který funkci již podporuje.

Aplikace Vodafone Wi-Fi volání

Pro telefony s Androidem

Díky naší aplikaci si volání přes Wi-Fi užijete i s telefonem, se kterým by to jinak nebylo možné. Mrkněte na výhody:

  • Voláte i bez mobilního signálu
  • Ze zahraničí voláte jako doma
  • Můžete využít přesměrování hovorů
  • Všichni se dovolají na vaše běžné číslo
  • Nemůžete přes Wi-Fi odesílat SMS a MMS
  • Nelze z hovoru přepnout na videohovor

Aplikaci Vodafone Wi-Fi volání pro Android 4.0 a novější si jednoduše stáhněte z Google Play.

Získejte na Google play

Aby aplikace správně fungovala, potřebujete:

    • Telefon s Androidem 4.0 nebo novějším
    • Staženou aplikaci Wi-Fi volání
    • Mít službu nastavenou v Můj Vodafone

Telefony podporující Wi-Fi volání

S podporovanými telefony  nemusíte nic instalovat. Službu mají už v základním vybavení:

  • Voláte i bez mobilního signálu
  • Ze zahraničí voláte jako doma
  • Můžete využít přesměrování hovorů
  • Všichni se dovolají na vaše běžné číslo
  • Můžete přes Wi-Fi odesílat SMS a MMS
  • Kdykoliv z hovoru přepnout na videohovor

Pokud váš telefon službu nepodporuje, vyberte si u nás telefon nový:

Vybrat telefon

Aby služba správně fungovala, budete potřebovat:

  • Telefon, který má podporu Wi-Fi volání
  • Aktualizovaný systém telefonu
  • LTE SIM kartu od Vodafonu
  • Mít službu zapnutou v Můj Vodafone a v nastavení telefonu

Ať už máte mobilní aplikaci nebo podporovaný telefon, službu si musíte nastavit v Můj Vodafone. Výjimkou jsou telefony iPhone 6 a novější, které to zvládnou samy.

Zapnout v Můj Vodafone

Podmínky služby Wi-Fi volání.

Kolik stojí Wi-Fi volání a SMS?

Ať už jste doma nebo voláte ze zahraničí domů, volání přes Wi-Fi stojí stejně jako váš běžný hovor v ČR. Pokud službu využijete při volání na zahraniční číslo, zaplatíte stejně jako za mezinárodní hovor. Stejně to funguje při posílání SMS a MMS. 

Často kladené otázky

Jaké telefony mají zabudovanou podporu Wi-Fi volání?

Telefon Musí být zakoupený u Vodafonu
Apple iPhone SE NE
Apple iPhone 6 NE
Apple iPhone 6 plus NE
Apple iPhone 6s NE
Apple iPhone 6s plus NE
Apple iPhone 7 NE
Apple iPhone 7 plus NE
LG G5 NE
LG G6 NE
LG K4 2017 NE
LG K10 2017 NE
Samsung GALAXY A3 2017 NE
Samsung GALAXY A5 2017 NE
Samsung GALAXY S6 NE
Samsung GALAXY S6 Edge NE
Samsung Galaxy S6 Edge+ ANO
Samsung GALAXY S7 ANO 
Samsung GALAXY S7 Edge ANO 
Samsung GALAXY S8 NE
Samsung GALAXY S8+ NE
Samsung Galaxy Xcover4 ANO
Vodafone Smart E8 ANO
Vodafone Smart N8 ANO
Vodafone Smart prime 7 ANO 
Vodafone Smart turbo 7 ANO 
Vodafone Smart ultra 7 ANO 
Vodafone Smart V8 ANO
ZTE Blade A512 ANO 

Mám telefon, který podporuje Wi-Fi volání, ale volání nefunguje

Podívejte se, co by mohlo být příčinou:

  • Některé typy telefonů musí být koupené u českého Vodafonu.
  • Ověřte si, že máte nainstalovanou poslední verzi systému.
  • Pro Wi-Fi volání potřebujete LTE SIMku, pokud ji ještě nemáte, zdarma si o ni řekněte.
  • Nezapomněli jste na aktivaci Wi-Fi volání na www.vodafone.cz/muj/?
  • Wi-Fi volání je třeba povolit v nastavení telefonu.
  • Wi-Fi síť, přes kterou se chcete připojit, nemusí splňovat parametry pro využití služby.

Minimální parametry: Aby hovor proběhl v pořádku, musí použitý Wi-Fi router podporovat přenos internetového zabezpečení IP Sec a splňovat následující parametry: IP Protocol Type=ESP 50 a/nebo IP Protocol Type=UDP (Port=500), IP Protocol Type=UDP (Port=4500), nastavení NAT translation time out pod 2 min. Rychlost odesílání musí být alespoň 100 kbit/s pro hlasový hovor a 1Mbit/s pro videohovor.

Mám staženou aplikaci Vodafone Wi-Fi volání v telefonu, ale volání mi nefunguje

Podívejte se, co by mohlo být příčinou:

  • Po nainstalování aplikace Vodafone Wi-Fi volání je třeba provést autorizaci. Spusťte ji a zkontrolujte, že je vše v pořádku.
  • Nezapomněli jste na aktivaci Wi-Fi volání na www.vodafone.cz/muj/?
  • Pokud váš telefon umí Wi-Fi volání už z výroby, nebude vám aplikace fungovat.
  • Wi-Fi síť, přes kterou se chcete připojit, nemusí splňovat parametry pro využití služby.

Minimální parametry: Aby hovor proběhl v pořádku, musí použitý Wi-Fi router podporovat přenos internetového zabezpečení IP Sec a splňovat následující parametry: IP Protocol Type=ESP 50 a/nebo IP Protocol Type=UDP (Port=500), IP Protocol Type=UDP (Port=4500), nastavení NAT translation time out pod 2 min. Rychlost odesílání musí být alespoň 100 kbit/s pro hlasový hovor a 1Mbit/s pro videohovor.

Čerpám svůj datový limit?

Nečerpáte žádná data z vašeho datového balíčku. Volání či SMS účtujeme stejně jako běžné hovory či SMS dle vašeho tarifu.

Je Wi-Fi volání bezpečné?

Ano, Wi-Fi volání je stejně zabezpečené jako při využívání naší sítě. Autorizace k využívání služby je šifrovaná a podmíněná přítomností SIM karty. 

Jaké parametry musí splňovat Wi-Fi síť?

Minimální parametry: Aby hovor proběhl v pořádku, musí použitý Wi-Fi router podporovat přenos internetového zabezpečení IP Sec a splňovat následující parametry: IP Protocol Type=ESP 50 a/nebo IP Protocol Type=UDP (Port=500), IP Protocol Type=UDP (Port=4500), nastavení NAT translation time out pod 2 min. Rychlost odesílání musí být alespoň 100 kbit/s pro hlasový hovor a 1Mbit/s pro videohovor.

Pomohly vám informace na této stránce?