Vodafone

Mobilní internet

Pořiďte si v eShopu tarif s modemem jen za 77 Kč nebo tabletem a dostanete extra porci internetu jako dárek.

Jak získám 1 GB navíc?

Stačí si tarif Mobilní připojení 4 GB nebo Mobilní připojení 10 GB vložit do košíku a tam k němu přidat tablet nebo dotovaný modem (už za 77 Kč) s podporou Turbo Internetu.

Po přidání zařízení do košíku uvidíte navýšení měsíčního datového objemu o 1 GB zdarma. Extra přísun internetu dostanete v rámci této limitované nabídky v eShopu na celé dva roky! Více v právních podmínkách.

Jste zákazníkem Vodafonu?

Chcete aktivovat nebo změnit datový tarif na svém čísle?

Přihlaste se administrátorským heslem do Můj Vodafone do správy svých služeb, kde uvidíte, zda a jaký datový tarif máte na svém čísle aktivovaný. Zde si můžete datový balíček aktivovat, deaktivovat nebo změnit.

Spravovat mé datové služby

Chcete si koupit novou datovou SIM?

Vyberte si datový tarif z naší nabídky a objednejte si ho v eShopu. S novým datovým tarifem dostanete i novou SIM kartu, kterou dáte do tabletu nebo modemu (který zapojíte do notebooku) pro připojení k internetu.

Jen pro
stávající zákazníky

Mobilní připojení 500 MB

Pro občasné použití v tabletu. 500 MB dat můžete využít pro běžné prohlížení stránek a čtení e-mailů, prohlížení fotografií nebo brouzdání po Facebooku.
500 MB
měsíční datový objem
Jen pro
stávající zákazníky

Mobilní připojení 4 GB

Pro pravidelné používání pro váš tablet nebo notebook. 4 GB dat využijete pro prohlížení stránek, sledování videí, stahování souborů nebo pro používání navigace.
4 GB
měsíční datový objem
Jen pro
stávající zákazníky

Mobilní připojení 10 GB

Pro pravidelné používání pro váš notebook nebo tablet. 10 GB dat oceníte při videohovorech, častém sledování videí ve vysokém rozlišení nebo při sdílení datového připojení.
10 GB
měsíční datový objem

Mobilní připojení 4 GB

Pro pravidelné používání pro váš tablet nebo notebook. 4 GB dat využijete pro prohlížení stránek, sledování videí, stahování souborů nebo pro používání navigace.
4 GB
měsíční datový objem

Mobilní připojení 10 GB

Pro pravidelné používání pro váš notebook nebo tablet. 10 GB dat oceníte při videohovorech, častém sledování videí ve vysokém rozlišení nebo při sdílení datového připojení.
10 GB
měsíční datový objem

Ceny tarifů jsou včetně DPH a se smlouvou na 24 měsíců. Zobrazit ceny bez smlouvy.

Pořiďte si připojení k internetu za super cenu

Nechte nám na sebe číslo. Do 30 minut vám zavoláme  a pomůžeme vám.

Spočítejte si, kolik dat potřebujete

Vybrat správný tarif nebylo nikdy snazší. Spočítejte si raz dva, kolik mobilních dat měsíčně budete potřebovat pro svůj mobil, tablet, nebo notebook.

Zobrazit kalkulačku

Výhody nákupu online

Při pořízení výše nabízených tarifů (4 GB, 10 GB) získáte dotovaný modem jen za 77 Kč. Stačí si vložit tarif do košíku a tam si k němu přidat modem přes tlačítko Vybrat něco navíc k tarifu.

Nákup vám zdarma doručíme Českou poštou nebo kurýrní službou InTime. Pokud je součástí vaší objednávky nová tarifní SIM karta, budete mít u sebe zboží do 2 pracovních dní, v ostatních případech do 3 pracovních dní.

Tip: Vyzvedněte si objednávku třeba ještě dnes! Pokud si zvolíte vyzvednutí v prodejně a odešlete objednávku do 13 hodin v pracovní dny, můžete si zboží vyzvednout ještě tentýž den. V ostatních případech budeme mít zboží přichystáno následující pracovní den.

S námi se nespálíte. 30denní záruku spokojenosti automaticky získáváte jak na nový tarif, tak na zvýhodněný modem či telefon, který jste si pořídili na splátky zároveň s tarifem. Během této doby můžete nepoškozené zařízení vrátit bez údání důvodu, v případě tarifu můžete bez sankce odstoupit od smlouvy. 

 

Na zbytek produktů (např. zařízení zakoupená samostatně, nebo telefon s online slevou bez splátek) se vztahuje zákonná 14denní lhůta na vrácení zboží bez udání důvodu.

Chcete aktivovat nebo změnit datový tarif na svém čísle?

Přihlaste se administrátorským heslem do Můj Vodafone do správy svých služeb, kde uvidíte, zda a jaký datový tarif máte na svém čísle aktivovaný. Zde si můžete datový balíček aktivovat, deaktivovat nebo změnit.

Spravovat mé datové služby

Chcete si koupit novou datovou SIM?

Vyberte si datový tarif z naší nabídky a objednejte si ho v eShopu. Není potřeba se hlásit do Můj Vodafone (pokud jste již naším tarifním zákazníkem, novou objednávku přiřadíme k vaší faktuře na základě rodného čísla). S novým datovým tarifem dostanete i novou SIM kartu, kterou dáte do tabletu nebo modemu (který zapojíte do notebooku) pro připojení k internetu.

Chcete odejít od konkurence? Přejděte k nám!

Pořiďte si třeba náš neomezený tarif pro volání a SMS, navíc s pořádnou porcí internetu.
Své současné telefonní číslo si k nám můžete přenést, nic na tom není. Uděláte jen 3 kroky a jste u Vodafonu raz dva tři.

 

1. Vyberte si tarif v našem eShopu

Pokud si u nového tarifu chcete nechat své současné telefonní číslo, vyberte si v košíku možnost "Přenést číslo". Při přechodu na předplacenou kartu vám automaticky přidělíme nové číslo.

2. Dejte výpověď u stávajícího operátora

Jakmile se rozhodnete odejít, nikdo vám nemůže bránit. Výpověď podáte v prodejně nebo na zákaznické lince svého operátora.
Pak dostanete číslo výpovědi opouštějícího operátora, tzv. ČVOP. Ten si poznamenejte. 

3. Nastavte si datum přenosu čísla k nám

V košíku, u možnosti "Přenést číslo", zadáte ČVOP a vyberete si datum přenosu čísla k nám.
Jestli ČVOP ještě nemáte, tarif si i tak můžete objednat. ČVOP nám doplníte později na speciální stránce, kterou vám ještě pošleme e-mailem.

Podívejte se, proč je pro vás výhodné přejít právě k nám.

Jste živnostník, podnikáte v malé firmě nebo máte velkou společnost?

Podívejte se na naše stránky pro firemní zákazníky.

Otázky a odpovědi

Zajímají vás detaily o možnostech mobilního internetu? Přečtěte si nejčastější dotazy.

Jak se liší jednotlivé tarify pro mobilní internet?

Vodafone nabízí několik měsíčních tarifů, které se liší svým datovým objemem uváděným v jednotkách MB (megabyte) nebo GB (gigabyte; 1 GB = 1024 MB). Po případném vyčerpání měsíčního datového objemu dojde ke zpomalení rychlosti nebo k dokoupení dodatečného objemu dat dle vašeho nastavení, které můžete měnit. Více v sekci Co se stane po vyčerpání datového objemu.

 

Datové tarify pro mobilní internet (Mobilní připojení 500 MB, 4 GB nebo 10 GB) se neliší maximální poskytovanou rychlostí pro stahování. U Vodafonu totiž můžete u každého z těchto tarifů využít plné rychlosti, kterou naše síť v daném místě umožňuje.

Jaké rychlosti internetu mohu u Vodafonu dosáhnout?

U datových tarifů od Vodafonu můžete využívat nejmodernější 3G a LTE síť (Turbo Internet) s největším pokrytím. Maximální rychlost stahování, kterou naše síť nabízí, se odvíjí od použité technologie (mimo velká města typicky 20 až 75 Mbit/s, ve městech typicky 43 až 150 Mbit/s). V některých místech v Praze a v Karlových Varech teoretická rychlost převyšuje 200 Mbit/s.

 

Reálná rychlost internetu v daném místě je vedle použité technologie ovlivněna lokálními podmínkami, například vzdálenost od základnové stanice, její vytíženost, okolní zástavba a vegetace, umístění mobilního telefonu v autě nebo budově. Dostupné technologie a kvalitu signálu ve vaší lokalitě si můžete zkontrolovat na naší mapě pokrytí.

Jak rychlý internet potřebuji?

Na běžné prohlížení internetových stránek a posílání e-mailů bez velkých příloh stačí rychlost okolo 256 kbit/s. Touto rychlostí se můžete připojit i se zařízením bez podpory 3G nebo LTE všude tam, kde má Vodafone signál pro volání.

 

Pro telefonování přes Skype je potřeba rychlosti asi 600 kbit/s a pro sledování online videa ve vysoké (HD) kvalitě kolem 3 Mbit/s. Vyšší rychlosti se budou hodit například pro rychlé stahování velkých souborů nebo pro nahrávání většího počtu fotek. K takto rychlému internetu od Vodafonu se můžete připojit téměř všude, pokryli jsme již 96 % obyvatel ČR a naši síť stále vylepšujeme.

Jaké má Vodafone pokrytí rychlým internetem?

Rychlým internetem jsme pokryli již 96 % obyvatel a naši síť nadále rozšiřujeme a zrychlujeme. Díky nové interaktivní mapě si ověříte, kterou technologií jsme pokryli právě u vás, a zda ji podporuje váš telefon.

Mohu si mobilní internet nezávazně vyzkoušet?

Ideální je vyzkoušet připojení k internetu přímo tam, kde se pohybujete. Na všechny datové tarify se smlouvou poskytujeme 30denní záruku spokojenosti, během níž můžete odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, případně i vrátit tablet na splátky nebo zvýhodněný modem pořízený k tomuto tarifu.

Jak zjistím, že moje zařízení podporuje rychlý internet?

Pro plné využití možností našeho Turbo Internetu je ideální mít tablet nebo modem, který podporuje technologie 3G (nejlépe HSPA+ nebo HSPA+ DC) a nejnovější technologie LTE na frekvencích 800, 900, 1800 a 2100 MHz. Podporu si zkontrolujete v sekci Zvládne vaše zařízení Turbo Internet. Pokud se zajímáte o detailní informace o technologiích LTE, můžete je najít v Centru péče.

Co když moje zařízení nepodporuje Turbo Internet?

Pokud váš tablet či modem nepodporuje technologie, na kterých funguje Turbo Internet, stále je možné se připojit k pomalejšímu internetu, který je dostupný v dané oblasti, například EDGE. Pro lepší zážitek si můžete z naší nabídky vybrat tablet s podporou Turbo Internetu nebo modem s podporou Turbo Internetu. Případně jejich vlastnosti překontrolujete v záložce Parametry.
Pokud se zajímáte o detailní informace o technologiích LTE, můžete je najít v Centru péče.

Co se stane při vyčerpání datového objemu?

Po vyčerpání datového objemu dojde automaticky buď k jeho navýšení, pokud máte aktivní službu Data nad rámec balíčku,
nebo ke zpomalení rychlosti internetu až do konce zúčtovacího období.

Kolik stojí Data nad rámec balíčku?

Data vám jsou účtována po 50 MB nebo 250 MB za 49 Kč, o každém navýšení vám samozřejmě dáme vědět SMSkou. Navýšení se liší dle datového tarifu, ke kterému se objem dokupuje:

Objem dat u základního datového tarifuObjem dat nad rámec balíčkuCena
Nižší než 500 MB 50 MB 49 Kč vč. DPH
500 MB nebo výše 250 MB 49 Kč vč. DPH

Více o Datech nad rámec balíčku a ke kterým tarifům je nelze aktivovat najdete v Centru péče.

Jak zjistím, že mám aktivní službu Data nad rámec balíčku?

Standardním nastavením měsíčních datových tarifů je, že služba je aktivní. Pokud jste si službu vypnuli a chcete ji znovu aktivovat, provedete to na stránce Moje služby po přihlášení do Můj Vodafone. Na tomto místě můžete zdarma provést i deaktivaci.

 

Služba Data nad rámec balíčku nelze aktivovat u Připojení na den, Připojení na dva dny nebo Připojení na týden, u nich dojde po dosažení limitu automaticky ke snížení rychlosti. Objem dat si můžete navýšit jednorázově v Můj Vodafone.

Jde navýšit limit dat o větší objem za lepší cenu?

Stává se vám, že často přečerpáváte svůj měsíční objem dat, nebo si jednoduše chcete užít více internetu ještě levněji? Dokupte si až 1 GB dat jen za 99 Kč! Navýšení se odvíjí od měsíčního datového tarifu, u kterého chcete objem navýšit:

Objem dat u základního datového tarifuObjem dat při zvětšení balíčkuCena
Nižší než 500 MB 250 MB 99 Kč vč. DPH
500 MB nebo výše 1 GB 99 Kč vč. DPH

Více o Zvětšení datového balíčku a ke kterým tarifům je nelze aktivovat najdete v Centru péče.

96%

Díky nové interaktivní mapě si ověříte, kterou technologií jsme pokryli právě u vás, a zda ji podporuje váš telefon.

Pomohly vám informace na této stránce?