Díky 30denní záruce spokojenosti můžete snadno odstoupit od smlouvy nebo nám vrátit zakoupené zařízení.
Mobilní telefon, tablet či zařízení, spolu s příslušenstvím (dále společně jen „zboží“) zakoupené na splátky nebo za zvýhodněnou cenu, můžete vrátit do 30 dní od zakoupení a převzetí zásilky a žádat vrácení uhrazené kupní ceny. Zboží lze vrátit buď osobně v prodejně Vodafone, nebo prostřednictvím České pošty Obchodním balíkem.
Nabídka se nevztahuje na pevný internet zařízení WTTX, Zyxel a Comtrend.
Tato záruka se nevztahuje na zboží vyvezené mimo ČR, u kterého vznikl nárok na vrácení daně dle §80 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.
Podmínky úspěšného uplatnění záruky spokojenosti na zboží
Pro vrácení pořizovací ceny zařízení v plné výši je nutné, abyste zařízení vrátili v neporušeném stavu – musí být plně funkční a bez poškození (např. škrábanců, vrypů, prasklého displeje nebo krytu). Pokud chcete telefon vyměnit za jiný typ, pošlete ho v bezvadném stavu zpět a bude vám vrácena jeho plná pořizovací cena. Nový telefon, který si pak objednáte, vám budeme účtovat zvlášť. Přístroj musí být vždy vrácen v původním balení, a to včetně veškerého příslušenství. Kdyby se například poškodil během přepravy, záruku by nebylo možné uplatnit.
Důležité upozornění
IMEI* vráceného přístroje musí souhlasit s údajem uvedeným na daňovém dokladu, který jste obdrželi při koupi telefonu.
Postup při vrácení zboží:
Vrácení peněz
Peníze vám vrátíme do 30 dní od přijetí zásilky s vráceným zbožím v původním balení a v neporušeném stavu.
Pokud se rozhodnete naše služby (na nové SIM kartě) dále nevyužívat, oznamte prosím tuto skutečnost nejpozději do 30 dní od převzetí SIM karty, a to telefonicky prostřednictvím linky *77. Vaše telefonní číslo bude deaktivováno a může být přiděleno novému zákazníkovi. SIM kartu není třeba vracet.
Pokud jste si pořídili některý z tarifů od Vodafonu, za první zúčtovací období zaplatíte poměrnou část měsíčního paušálu od data aktivace do konce zúčtovacího období. To neplatí u datových tarifů, u kterých nedochází k poměrnému vyúčtování paušálu. Druhé zúčtovací období je účtován vždy celý měsíční poplatek.
Poznámky:
Vodafone si vyhrazuje právo bránit se zneužití této služby, zejména formou jejího opakovaného využití, a z tohoto důvodu omezuje možnost využití této služby na jeden případ za 3 měsíce a dále si vyhrazuje právo tuto službu neposkytnout vůbec.
V případě, že zákazník bude chtít využít záruku spokojenosti, je nutné, aby při prodeji sdělil prodejci osobní údaje (jméno, příjmení, adresu, alternativní kontakt = kontaktní telefon, e-mail, atd.). Pokud zákazník osobní údaje nesdělí, nebude moci záruky spokojenosti využít.
Vodafone si vyhrazuje právo výše uvedené podmínky kdykoli změnit či doplnit. Aktuální a úplné znění podmínek Záruky spokojenosti je vždy uvedené na www.vodafone.cz.
Záruka spokojenosti se nevztahuje na zákazníky OneNet a firemní zákazníky, kteří uzavřeli s Vodafonem písemnou smlouvu o poskytování zvýhodněných podmínek, která nebyla uzavřena dle Podmínek služeb a zboží za zvýhodněnou cenu.
* IMEI je mezinárodní výrobní číslo telefonu, které najdete v záručním listě, na zadní straně telefonu v prostoru baterie nebo zadáním posloupnosti kláves *#06# přímo na displeji telefonu.
Vodafone Czech Republic a. s. se sídlem na náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, Česká republika; IČ: 25788001, společnost zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze dne 13. 8. 1999 pod spisovou značkou B.6064.
Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2015.
Teď víte, že při nákupu u nás se nespálíte, co takhle dozvědět se něco o ochraně osobních údajů?