Vodafone

Záruka spokojenosti

Díky 30denní záruce spokojenosti můžete snadno odstoupit od smlouvy nebo nám vrátit zakoupené zařízení.

Záruka na zařízení

Mobilní telefon, tablet či zařízení, spolu s příslušenstvím (dále společně jen „zboží“) zakoupené na splátky nebo za zvýhodněnou cenu, můžete vrátit do 30 dní od zakoupení a převzetí zásilky a žádat vrácení uhrazené kupní ceny. Zboží lze vrátit buď osobně v místě, kde jste je zakoupili (kromě pojízdných prodejen v rámci Vodafone turné a obchodů Vodafone, ve kterých je v místě vyvěšení reklamačního řádu uvedeno, že zde z technických důvodů záruku spokojenosti nevyřizují), nebo prostřednictvím České pošty Obchodním balíkem.

Přečíst celou záruku na zařízení

Tato záruka se nevztahuje na zboží vyvezené mimo ČR, u kterého vznikl nárok na vrácení daně dle §80 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.

Podmínky úspěšného uplatnění záruky spokojenosti na zboží

Pro vrácení pořizovací ceny zařízení v plné výši je nutné, abyste zařízení vrátili v neporušeném stavu – musí být plně funkční a bez poškození (např. škrábanců, vrypů, prasklého displeje nebo krytu). Pokud chcete telefon vyměnit za jiný typ, pošlete ho v bezvadném stavu zpět a bude vám vrácena jeho plná pořizovací cena. Nový telefon, který si pak objednáte, vám budeme účtovat zvlášť. Přístroj musí být vždy vrácen v původním balení, a to včetně veškerého příslušenství. Kdyby se například poškodil během přepravy, záruku by nebylo možné uplatnit.

Důležité upozornění

IMEI* vráceného přístroje musí souhlasit s údajem uvedeným na daňovém dokladu, který jste obdrželi při koupi telefonu.

Postup při vrácení zboží:

  • Pokud je v telefonu/zařízení vložena SIM karta, vyjměte ji – SIM kartu není třeba vracet.
  • Telefon/zařízení s veškerým příslušenstvím a ostatními náležitostmi vložte zpět do originálního balení.
    • Nezapomeňte přitom na:
      • přístroj
      • nabíječku
      • záruční list
      • baterii
      • manuál
    • Telefon/zařízení můžete vrátit buď osobně v prodejně Vodafone, nebo prostřednictvím České pošty.
    • Do prodejny nezapomeňte s sebou přinést potvrzení o koupi telefonu/zařízení.
    • Stáhněte si a na České poště vyplňte předtištěný formulář Záruky spokojenosti.
    • Mobilní telefon/zařízení a příslušenství zabalte do poštovní krabice a přiložte vyplněný předtištěný formulář.
    • Balík pošlete výhradně prostřednictvím služby Obchodní balík, bez dobírkové poukázky - postup je jednoduchý. Na poště vyplníte štítek Obchodní balík a obdržíte stvrzenku, která bude obsahovat deklarovanou cenu a nákladové číslo balíku. Náklady na odeslání vráceného zboží hradíte vy. Během přepravy odpovídá za zásilku výhradě přepravce, v případě ztráty nebo poškození zásilky se proto obracejte na Českou poštu. Služba Obchodní balík umožňuje zásilky pro případ poškození během přepravy pojistit, pojištění zásilky hradíte vy.
    • Do kolonky „adresát“ vepište následující údaje: Vodafone Czech Republic a. s., Sklad Asseco, Vožická 3163, 390 02 Tábor.

Vrácení peněz

Peníze vám vrátíme do 30 dní od přijetí zásilky s vráceným zbožím v původním balení a v neporušeném stavu.

Záruka na služby

Pokud se rozhodnete naše služby (na nové SIM kartě) dále nevyužívat, oznamte prosím tuto skutečnost nejpozději do 30 dní od převzetí SIM karty, a to telefonicky prostřednictvím linky *77. Vaše telefonní číslo bude deaktivováno a může být přiděleno novému zákazníkovi. SIM kartu není třeba vracet.

Přečíst celou záruku na služby

  • Tato záruka se vztahuje i na pořízení SIM karty se současným uzavřením smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek (dle Podmínek služeb a zboží za zvýhodněnou cenu). V takovém případě můžete požádat o zrušení pouze smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a SIM kartu si ponechat a nadále využívat naše služby za standardních podmínek.
  • Tato záruka se nevztahuje na přednabitý kredit (což znamená, že případný neprovolaný kredit na Vodafone kartě propadá bez nároku na náhradu.
  • Pokud jste si pořídili některý z tarifů od Vodafonu, za první zúčtovací období zaplatíte pouze poměrnou část měsíčního paušálu, tzn. bude platit jen za dobu, po kterou jste tarif využívali, a také za jednotky, které jste využili nad rámec svého tarifu. To neplatí u datových tarifů, u kterých nedochází k poměrnému vyúčtování paušálu, což znamená, že při zrušení datových služeb v průběhu druhého zúčtovacího období zaplatíte celý měsíční paušál.

  • Jistina, kterou jste složili, může být použita na úhradu plateb za využité služby. Zbývající část vám vrátíme.

Poznámky:

Vodafone si vyhrazuje právo bránit se zneužití této služby, zejména formou jejího opakovaného využití, a z tohoto důvodu omezuje možnost využití této služby na jeden případ za 3 měsíce a dále si vyhrazuje právo tuto službu neposkytnout vůbec.

V případě, že zákazník bude chtít využít záruku spokojenosti, je nutné, aby při prodeji sdělil prodejci osobní údaje (jméno, příjmení, adresu, alternativní kontakt = kontaktní telefon, e-mail, atd.). Pokud zákazník osobní údaje nesdělí, nebude moci záruky spokojenosti využít.

Vodafone si vyhrazuje právo výše uvedené podmínky kdykoli změnit či doplnit. Aktuální a úplné znění podmínek Záruky spokojenosti je vždy uvedené na www.vodafone.cz.

Záruka spokojenosti se nevztahuje na zákazníky OneNet a firemní zákazníky, kteří uzavřeli s Vodafonem písemnou smlouvu o poskytování zvýhodněných podmínek, která nebyla uzavřena dle Podmínek služeb a zboží za zvýhodněnou cenu.

* IMEI je mezinárodní výrobní číslo telefonu, které najdete v záručním listě, na zadní straně telefonu v prostoru baterie nebo zadáním posloupnosti kláves *#06# přímo na displeji telefonu.

Vodafone Czech Republic a. s. se sídlem na náměstí Junkových 2, 155 00  Praha 5, Česká republika; IČ: 25788001, společnost zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze dne 13. 8. 1999 pod spisovou značkou B.6064.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2015.

Chcete o Vodafonu vědět víc?

Teď víte, že při nákupu u nás se nespálíte, co takhle dozvědět se něco o ochraně osobních údajů?

Více informací

Pomohly vám informace na této stránce?