Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát

Záruka spokojenosti

Díky 30denní záruce spokojenosti můžete snadno odstoupit od smlouvy nebo nám vrátit zakoupené zařízení.

Záruka na zařízení

Mobilní telefon, tablet či zařízení, spolu s příslušenstvím (dále společně jen „zboží“) zakoupené na splátky nebo za zvýhodněnou cenu, můžete vrátit do 30 dní od zakoupení a převzetí zásilky a žádat vrácení uhrazené kupní ceny. Zboží lze vrátit buď osobně v prodejně Vodafone, nebo prostřednictvím České pošty Obchodním balíkem.

Přečíst celou záruku na zařízení

Tato záruka se nevztahuje na zboží vyvezené mimo ČR, u kterého vznikl nárok na vrácení daně dle §80 a násl. zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty.

Podmínky úspěšného uplatnění záruky spokojenosti na zboží

Pro vrácení pořizovací ceny zařízení v plné výši je nutné, abyste zařízení vrátili v neporušeném stavu – musí být plně funkční a bez poškození (např. škrábanců, vrypů, prasklého displeje nebo krytu). Pokud chcete telefon vyměnit za jiný typ, pošlete ho v bezvadném stavu zpět a bude vám vrácena jeho plná pořizovací cena. Nový telefon, který si pak objednáte, vám budeme účtovat zvlášť. Přístroj musí být vždy vrácen v původním balení, a to včetně veškerého příslušenství. Kdyby se například poškodil během přepravy, záruku by nebylo možné uplatnit.

Důležité upozornění

IMEI* vráceného přístroje musí souhlasit s údajem uvedeným na daňovém dokladu, který jste obdrželi při koupi telefonu.

Postup při vrácení zboží:

  • Pokud je v telefonu/zařízení vložena SIM karta, vyjměte ji – SIM kartu není třeba vracet.
  • Telefon/zařízení s veškerým příslušenstvím a ostatními náležitostmi vložte zpět do originálního balení.
    • Nezapomeňte přitom na:
      • přístroj
      • nabíječku
      • záruční list
      • baterii
      • manuál
    • Telefon/zařízení můžete vrátit buď osobně v prodejně Vodafone, nebo prostřednictvím České pošty.
    • Do prodejny nezapomeňte s sebou přinést potvrzení o koupi telefonu/zařízení.
    • Stáhněte si a na České poště vyplňte předtištěný formulář Záruky spokojenosti.
    • Mobilní telefon/zařízení a příslušenství zabalte do poštovní krabice a přiložte vyplněný předtištěný formulář.
    • Balík pošlete výhradně prostřednictvím služby Obchodní balík, bez dobírkové poukázky - postup je jednoduchý. Na poště vyplníte štítek Obchodní balík a obdržíte stvrzenku, která bude obsahovat deklarovanou cenu a nákladové číslo balíku. Náklady na odeslání vráceného zboží hradíte vy. Během přepravy odpovídá za zásilku výhradě přepravce, v případě ztráty nebo poškození zásilky se proto obracejte na Českou poštu. Služba Obchodní balík umožňuje zásilky pro případ poškození během přepravy pojistit, pojištění zásilky hradíte vy.
    • Do kolonky „adresát“ vepište následující údaje: Vodafone Czech Republic a. s., Sklad Arvato, Osvobození 535, 273 03 Stochov.

Vrácení peněz

Peníze vám vrátíme do 30 dní od přijetí zásilky s vráceným zbožím v původním balení a v neporušeném stavu.

Záruka na služby

Pokud se rozhodnete naše služby (na nové SIM kartě) dále nevyužívat, oznamte prosím tuto skutečnost nejpozději do 30 dní od převzetí SIM karty, a to telefonicky prostřednictvím linky *77. Vaše telefonní číslo bude deaktivováno a může být přiděleno novému zákazníkovi. SIM kartu není třeba vracet.

Přečíst celou záruku na služby

  • Tato záruka se vztahuje i na pořízení SIM karty se současným uzavřením smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek (dle Podmínek služeb a zboží za zvýhodněnou cenu). V takovém případě můžete požádat o zrušení pouze smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a SIM kartu si ponechat a nadále využívat naše služby za standardních podmínek.
  • Tato záruka se nevztahuje na přednabitý kredit (což znamená, že případný neprovolaný kredit na Vodafone kartě propadá bez nároku na náhradu.
  • Pokud jste si pořídili některý z tarifů od Vodafonu, za první zúčtovací období zaplatíte poměrnou část měsíčního paušálu od data aktivace do konce zúčtovacícího období. To neplatí u datových tarifů, u kterých nedochází k poměrnému vyúčtování paušálu. Druhé zúčtovací období je účtován vždy celý měsíční poplatek.

  • Jistina, kterou jste složili, může být použita na úhradu plateb za využité služby. Zbývající část vám vrátíme.

Poznámky:

Vodafone si vyhrazuje právo bránit se zneužití této služby, zejména formou jejího opakovaného využití, a z tohoto důvodu omezuje možnost využití této služby na jeden případ za 3 měsíce a dále si vyhrazuje právo tuto službu neposkytnout vůbec.

V případě, že zákazník bude chtít využít záruku spokojenosti, je nutné, aby při prodeji sdělil prodejci osobní údaje (jméno, příjmení, adresu, alternativní kontakt = kontaktní telefon, e-mail, atd.). Pokud zákazník osobní údaje nesdělí, nebude moci záruky spokojenosti využít.

Vodafone si vyhrazuje právo výše uvedené podmínky kdykoli změnit či doplnit. Aktuální a úplné znění podmínek Záruky spokojenosti je vždy uvedené na www.vodafone.cz.

Záruka spokojenosti se nevztahuje na zákazníky OneNet a firemní zákazníky, kteří uzavřeli s Vodafonem písemnou smlouvu o poskytování zvýhodněných podmínek, která nebyla uzavřena dle Podmínek služeb a zboží za zvýhodněnou cenu.

* IMEI je mezinárodní výrobní číslo telefonu, které najdete v záručním listě, na zadní straně telefonu v prostoru baterie nebo zadáním posloupnosti kláves *#06# přímo na displeji telefonu.

Vodafone Czech Republic a. s. se sídlem na náměstí Junkových 2, 155 00  Praha 5, Česká republika; IČ: 25788001, společnost zapsaná do obchodního rejstříku vedeného Městským soudem v Praze dne 13. 8. 1999 pod spisovou značkou B.6064.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dne 1. 1. 2015.

Chcete o Vodafonu vědět víc?

Teď víte, že při nákupu u nás se nespálíte, co takhle dozvědět se něco o ochraně osobních údajů?

Více informací

Pomohly vám informace na této stránce?