Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek

Reklamace zboží

Přestal vám fungovat telefon nebo jiné zařízení, které jste koupili u nás a je ještě v záruce?

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží

Reklamovat můžete telefony a další zařízení zakoupená u Vodafonu v České republice. Stačí si vybrat jeden z těchto způsobů:

Navštivte některou z Vodafone prodejen. Naši prodejci vám s reklamací poradí.
Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: Logistika Vodafone, reklamační oddělení WHS, Osvobození 535, 273 03 Stochov. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
Navštivte servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat.

Co udělat před předáním telefonu k reklamaci

  • Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
  • Připravte si záruční list nebo fakturu, abychom mohli reklamaci přijmout.
  • Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení, u iPhonu je nutné vypnout službu Find my iPhone).

Reklamace zboží

Tento reklamační řád stanoví práva a povinnosti Vodafonu jakožto prodávajícího a práva a povinnosti kupujících, a to v souladu s platnými právními předpisy upravujícími odpovědnost Vodafonu za vady zboží.