Vodafone nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Odměny Dárek Neomezeně Poslat dokument Marketing Digitální fotoaparát

Reklamace zboží

Přestal vám fungovat telefon nebo jiné zařízení, které jste koupili u nás a je ještě v záruce?

Jakým způsobem mohu reklamovat zboží

Reklamovat můžete telefony a další zařízení zakoupená u Vodafonu v České republice. Stačí si vybrat jeden z těchto způsobů:

Navštivte některou z Vodafone prodejen. Naši prodejci vám s reklamací poradí.

seznam prodejen

Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: Muff Logistic, reklamační oddělení WHS, Průmyslová 1306/7, 102 00 Praha 10.
Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
Navštivte servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat.

seznam servisních středisek

Co udělat před předáním telefonu k reklamaci

  • Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
  • Připravte si záruční list nebo fakturu, abychom mohli reklamaci přijmout.
  • Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení, u iPhonu je nutné vypnout službu Find my iPhone).
  • O možnostech reklamace se můžete také informovat na tel. č. +420 777 008 890 

Zjistěte si stav své opravy a reklamace

Podívejte se, v jaké fázi je oprava vašeho zařízení. Stačí vyplnit pár políček a hned vám ukážeme informace přímo ze servisu.

Zjistit stav

Reklamace zboží

Tento reklamační řád stanoví práva a povinnosti Vodafonu jakožto prodávajícího a práva a povinnosti kupujících, a to v souladu s platnými právními předpisy upravujícími odpovědnost Vodafonu za vady zboží.