V samoobsluze Můj Vodafone na webu - v sekci Vyúčtování. Pokud u nás máte více plátců (máte více služeb rozdělených do více různých vyúčtování), vyberte si v roletce plátce, pro kterého chcete vyúčtování a další podrobnosti zobrazit.
V aplikaci Můj Vodafone - Aktuální útratu vidíte na hlavní stránce aplikace na dlaždici Utraceno. Pokud na dlaždici kliknete, dostanete se k podrobnějším informacím o průběžné útratě i ke svým už vystaveným Vyúčtováním.
Pozor: Vyúčtování neuvidíte, pokud se přihlásíte pouze uživatelským heslem. Vždy je třeba použít administrátorské heslo nebo heslo plátce. S jakým heslem jste se přihlásili, zjistíte ve webové verzi Můj Vodafone v pravém horním rohu, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Můj účet.
Kdy mi Vyúčtování vystavíte?
Měsíční Vyúčtování vystavíme vždy co nejdříve po ukončení zúčtovacího období (4., 10., 16., 20. nebo 25. dne v měsíci), informace o částce uvidíte nejpozději do 3 dnů.
Jako daňový doklad slouží Vyúčtování ve formátu PDF. Najdete v něm detailní rozpis účtovaných položek, obsahuje například částky bez DPH a rozpis slev. V samoobsluze je ke stažení obvykle do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období, maximálně však do 15 dnů.
Kde najdu starší Vyúčtování?
V samoobsluze Můj Vodafone na webu najdete v sekci Vyúčtování posledních 36 Vyúčtování. Posledních 6 Vyúčtování je včetně podrobného výpisu, pokud ho máte aktivní. Ke starším Vyúčtováním podrobný výpis neuchováváme.
V aplikaci Můj Vodafone najdete posledních šest Vyúčtování. Pokud potřebujete starší Vyúčtování, využijte Můj Vodafone na webu.
Kde najdu Vyúčtování po zrušení/přenosu čísla nebo po přechodu na předplacenou kartu?
Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone přes odkaz Přihlášení číslem plátce. Číslo plátce najdete na první straně každého z předchozích Vyúčtování jako specifický symbol. Po přihlášení do Můj Vodafone si můžete své Vyúčtování prohlédnout.
Můžete se také obrátit na linku 800 77 11 77 - spojíme vás s platebním oddělením, kde zajistí přeposlání Vyúčtování.
Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování posílali na e-mail, dostanete tak i poslední Vyúčtování.
Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit převodem z účtu, složenkou nebo osobně. Pokud jste měli i v době zrušení čísla (převodu na jiného majitele) nastavené inkaso, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování tak, jak jste zvyklí.
Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.