Jak zjistím své zúčtovací období?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.

V horní části vpravo na této stránce se dozvíte, kdy začíná vaše zúčtovací období.

Své zúčtovací období najdete i na první stránce Vyúčtování.

Jaká zúčtovací období existují?

  1. Tarifním zákazníkům může zúčtovací období začínat 4., 10., 16., 20. nebo 25. dni v měsíci. V současné době nastavujeme pouze první dvě zúčtovací období (4. nebo 10. den).
  2. Zúčtovací období pro zákazníky předplacených Vodafone karet je vždy 1. kalendářní den v měsíci.

Některé služby nebo balíčky mají svůj vlastní den, ke kterému se obnovují (podle data, kdy byly aktivovány). Platí to např. pro Balíčky ke kartě FIX s obnovováním po měsíci.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone