Už nejsem vaším zákazníkem, kde najdu své poslední Vyúčtování?

Také poslední Vyúčtování vám vystavíme v obvyklém termínu po skončení zúčtovacího období. Poplatky za služby mohou být v posledním Vyúčtování nižší s ohledem na to, kdy přesně došlo k jejich zrušení.

Kde poslední Vyúčtování najdu?

  • Přihlaste se do webové verze samoobsluhy Můj Vodafone standardním způsobem pomocí e-mailu a hesla.
  • Pokud jste přihlášení přes e-mail neměli nastavené, zadejte na přihlašovací obrazovce nejprve číslo plátce a následně číselné heslo administrátora. Číslo plátce najdete na první straně každého z předchozích Vyúčtování jako specifický symbol. Následně vás provedeme nastavením e-mailového přihlašování, abyste se mohli přihlásit.
  • Po přihlášení do Můj Vodafone si můžete svá Vyúčtování prohlédnout.
  • Můžete se také obrátit na linku 800 77 11 77 - spojíme vás s platebním oddělením, kde zajistí přeposlání Vyúčtování.
  • Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování pravidelně posílali přímo do e-mailu, dostanete stejným způsobem i poslední Vyúčtování.

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Jak poslední Vyúčtování můžu zaplatit?

  • Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit platební kartou, převodem z účtusloženkou, přes bankomat nebo osobně.
  • Pokud jste měli i v době zrušení čísla (nebo převodu služeb na jiného majitele) nastavené inkaso nebo SIPO, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování inkaso nebo SIPO tak, jak jste zvyklí.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone