Už nejsem vaším zákazníkem, kde najdu své poslední Vyúčtování?

  • Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone přes odkaz Přihlášení číslem plátce. Číslo plátce najdete na první straně každého z předchozích Vyúčtování jako specifický symbol. Po přihlášení do Můj Vodafone si můžete své Vyúčtování prohlédnout.
  • Můžete se také obrátit na linku 800 77 11 77 - spojíme vás s platebním oddělením, kde zajistí přeposlání Vyúčtování.
  • Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování posílali na e-mail, dostanete tak i poslední Vyúčtování.
  • Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit převodem z účtusloženkou nebo osobně. Pokud jste měli i v době zrušení čísla (převodu na jiného majitele) nastavené inkaso, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování tak, jak jste zvyklí.

Do samoobsluhy Můj Vodafone se můžete přihlásit ještě 6 měsíců po zrušení posledního čísla. Pokud si potřebujete uchovat vystavená Vyúčtování, nezapomeňte si je ze samoobsluhy včas stáhnout do svého počítače.

Naposledy upraveno 18. 12. 2020