Jak zaplatím Vyúčtování platební kartou přes internet?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

Možnost zaplatit Vyúčtování kartou najdete na hlavní stránce hned po přihlášení na nebo v menu Vyúčtování.

Platba kartou se připíše na náš účet do 24 hodin.

Přijetí platby vám potvrdíme zprávou na vaše kontaktní číslo nebo e-mail.

Zaplatit můžete platební kartou Visa, Visa Electron, MasterCard nebo Maestro vydanou v ČR. Platbu můžete provést také kartou vydanou v zemích EU, která podporuje 2faktorové ověření (potvrzení platby přes SMS nebo v bankovní aplikaci).

Když už u nás nemáte aktivní žádnou službu (z konkrétního plátce), on-line platbu kartou využít nemůžete.

Chcete uhradit Vyúčtování za jiné telefonní číslo / číslo služby?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone do sekce Vyúčtování.

Pro přihlášení budete potřebovat heslo.

Klikněte na možnost Zaplatit jiné číslo.

Zadejte částku (120 Kč a více) a telefonní číslo nebo číslo služby, pro které chcete uhradit Vyúčtování a klikněte na Pokračovat.

V dalším kroku překontrolujte číslo a částku.

Klikněte na Pokračovat.

Doplňte informace k platební kartě.

Potvrďte platbu.

Nedaří se vám platit kartou přes internet?

Zobrazila se vám v samoobsluze www.vodafone.cz/muj/ při pokusu o úhradu částky za Vyúčtování, dobití kreditu nebo platby za balíček hláška "Platba nebyla úspěšná"? Je to proto, že nemáte ve své bance povolenou funkci Placení kreditní kartou na internetu. Kontaktujte svou banku a funkci si prosím aktivujte.

Online platba skončí chybou kvůli špatnému nastavení prohlížeče - co s tím?

Pravděpodobně máte nastavenu nestandardní úroveň ochrany soukromí v prohlížeči, kvůli které nelze platbu bezpečně uskutečnit. Doporučujeme vám zablokovat nevhodná rozšíření prohlížeče. Pokud jste dříve v minulosti vy nebo váš správce počítače nainstalovali v prohlížeči rozšíření pro blokování takzvaného "referreru", je potřeba toto rozšíření zablokovat nebo odinstalovat.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone