Možnost zaplatit Vyúčtování kartou najdete na hlavní stránce hned po přihlášení na nebo v menu Vyúčtování.
Přijetí platby vám potvrdíme SMSkou na vaše kontaktní číslo.
Zaplatit můžete platební kartou Visa, Visa Electron, MasterCard nebo Maestro vydanou v ČR. Platbu můžete provést také kartou vydanou v zemích EU, která podporuje 2faktorové ověření (potvrzení platby přes SMS nebo v bankovní aplikaci).
Když už u nás nemáte aktivní žádnou službu (z konkrétního plátce), on-line platbu kartou využít nemůžete.
Pro přihlášení budete potřebovat heslo.
Zadejte částku (120 Kč a více) a telefonní číslo nebo číslo služby, pro které chcete uhradit Vyúčtování a klikněte na Pokračovat.
Klikněte na Pokračovat.
Potvrďte platbu.
Zobrazila se vám v samoobsluze www.vodafone.cz/muj/ při pokusu o úhradu částky za Vyúčtování, dobití kreditu nebo platby za balíček hláška "Platba nebyla úspěšná"? Je to proto, že nemáte ve své bance povolenou funkci Placení kreditní kartou na internetu. Kontaktujte svou banku a funkci si prosím aktivujte.
Pravděpodobně máte nastavenu nestandardní úroveň ochrany soukromí v prohlížeči, kvůli které nelze platbu bezpečně uskutečnit.
Doporučujeme: