Kdo je kontaktní osoba, k čemu slouží kontaktní telefonní číslo a e-mail a jak je změním?

Kontaktní osoba:

  • Osoba, na kterou směrujeme telefonicky/SMS/e-mailem obchodní sdělení nebo osobní sdělení.
  • Volí si ji při založení zákaznického účtu jeho majitel nebo ji lze dodatečně vytvořit/změnit na základě znalosti administrátorského hesla.
  • Bez znalosti hesla není kontaktní osoba oprávněná nakládat se zákaznickým účtem.
  • Pokud není u zákaznického účtu kontaktní osoba vyplněná, je za ní považován majitel zákaznického účtu.

Kontaktní telefonní číslo:

  • Může to být jakékoliv české mobilní telefonní číslo.
  • Nastavujeme ho s vámi při založení nového zákaznického účtu.
  • Posíláme na něj také administrátorské heslo.

Kontaktní e-mail:

Na kontaktní e-mail vám budeme posílat například informace o změnách ve službách, případně důležité informace k vašemu zákaznickému účtu.

Jak kontaktní e-mail nastavit?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone na webu.

Přejděte do sekce Účet - Základní informace.

Vyplňte a uložte e-mailovou adresu. Poté se ze samoobsluhy odhlaste a počkejte na SMS, ve které vám potvrdíme nastavení nového e-mailu.

Opět se přihlaste do Můj Vodafone a v sekci Účet - Základní informace si vyžádejte odeslání ověřovacího e-mailu.

Použijte odkaz v ověřovacím e-mailu (přijde z adresy overeni@vodafone.cz), který jsme vám poslali na zadanou adresu. U e-mailu v samoobsluze Můj Vodafone pak budete mít zelené tlačítko s nápisem Ověřený.

To se hodí například, když zapomenete administrátorské heslo - to si pak můžete obnovit on-line.

Kde si změním kontaktní telefonní číslo a kontaktní osobu?

Kontaktní telefonní číslo můžete změnit přes Můj Vodafone na webu v menu Účet - Základní informace.

Kontaktní osobu si můžete změnit:

  1. v samoobsluze Můj Vodafone v části Účet - Formuláře - vyplněním formuláře Žádost o změnu údajů
  2. ve Vodafone prodejně
  3. přes operátora
  4. prostřednictvím formuláře Žádost o změnu údajů / Žádost o změnu údajů pro firemní zákazníky

Proč můžu jako kontaktní číslo uvést pouze české mobilní telefonní číslo?

Ve Všeobecných podmínkách uvádíme způsoby, jakými se zákazníkem komunikujeme, a mezi tyto způsoby patří i SMS či telefon. Kontaktní telefonní číslo, na které můžeme posílat SMS (tedy musí být mobilní), potřebujeme z důvodů hlášení poruch či výpadků i k plnění zákonných povinností v souvislosti s informacemi o smluvních podmínkách (ať už před uzavřením smlouvy, nebo při změnách podmínek). Bez mobilního telefonního čísla bychom nebyli schopni některé své povinnosti vyplývající ze zákona plnit.