Jak zaplatím Vyúčtování inkasem?

Nastavte inkaso v bance ve prospěch našeho účtu: 217077033/0300.

Zařídíte to v internetovém bankovnictví nebo na pobočce banky.

  • Nezadávejte žádný variabilní ani specifický symbol.
  • Nastavte si inkasní limit - maximální měsíční částku, která se může převést z vašeho účtu na účet Vodafonu (doporučujeme nechat dostatečnou rezervu nad rámec běžné částky).
  • Připravili jsme pro vás také návody, jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví.
Aktivujte si inkaso v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Najděte nabídku Inkaso a zde si inkaso zapněte a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit.

Aktivaci inkasa vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti:

  1. Můžete také vyplnit inkasní formulář pro nefiremní zákazníky nebo inkasní formulář pro firemní zákazníky (ve formátu PDF). Ten nám pak pošlete na adresu uvedenou ve formuláři, e-mailem na adresu inkaso@vodafone.cz nebo ho můžete odevzdat v naší prodejně .

Kdy proběhne první platba inkasem?

  • Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování.
  • Vyúčtování, které jsme vám vystavili už před aktivací inkasa, proto prosím uhraďte jiným způsobem.
  • Příklad: Zúčtovací období máte každého 4. v měsíci a dne 29. 3. zadáte aktivaci inkasa. Platbu za Vyúčtování vystavené 4. 4. si odečteme pomocí inkasa z vašeho bankovního účtu.
  • Pokud máte s inkasem potíže, podívejte se, co dělat, když platba inkasem neprochází?

Jak změním účet pro platbu inkasem?

Postup je stejný jako výše - nejprve nastavíte svolení s inkasem ve své bance, následně změníte nastavení inkasa v Můj Vodafone v části Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Vyúčtování jsem dříve dostával od exUPC, musím svolení s inkasem měnit?

  • Nemusíte, po převodu do systémů Vodafonu můžete i nadále využívat původně nastavený způsob platby s původními údaji, vše bude fungovat do té doby, než sami provedete změnu ve způsobu platby nebo jinou změnu ovlivňující vystavování Vyúčtování.
  • Jestli tedy máte zřízené svolení s inkasem pro účet 3983815/0300 a platby v pořádku probíhají, nic sami neměňte.
  • Změnu na číslo našeho stálého inkasního účtu (217077033/0300) proveďte jen ve chvíli, kdy vás na to upozorníme (například po sloučení služeb z více různých Vyúčtování do jednoho apod.).

Jak inkaso funguje? Buďte bez obav

Platby máte pod kontrolou
  • Platba inkasem je nejpohodlnější - jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat. Nemusíte hlídat splatnost Vyúčtování a neztrácíte každý měsíc čas platbou.
  • Při zřizování inkasa si volíte limit pro maximální částku, která může být stržena. Nemůže se tedy stát, že vám z účtu odejde více peněz, než jste čekali.
  • Pokud by na účtu nebylo dost peněz a inkaso se nezdaří, pošleme vám SMSku a vy pak prostě jen použijete jiný způsob platby.
  • Datum, kdy k inkasu dojde, je různé, snažíme se požadavek poslat tak, abychom platbu strhávali nejpozději týden před splatností vašeho Vyúčtování. Díky tomu máte jistotu, že se částka včas připíše na náš účet a vyhnete se tak prodlení.
Hodí se vědět
  • Pokud si aktivujete platbu inkasem a máte na svém Vyúčtování více telefonních čísel, aktivujete ho automaticky pro všechna čísla najednou.
  • Inkasní příkaz vždy posíláme na částku, na kterou bylo Vyúčtování vystaveno. Kdyby dodatečně došlo k úpravě částky, to znamená, že bychom vám vystavili Opravný daňový doklad (dobropis) na část nebo celé Vyúčtování, inkasní příkaz to už neovlivní. Po proběhnutí inkasa a vystavení dobropisu vám proto vznikne přeplatek, který automaticky použijeme na platbu dalšího Vyúčtování.
  • V případě, že částka ve Vyúčtování je nižší než 120 Kč, nežádáme si daný měsíc o stržení inkasa z vašeho bankovního účtu, protože Vyúčtování na částku nižší než 120 Kč není nutné hradit. Požadavek si do banky pošleme, až když je částka ve Vyúčtování 120 Kč a více. Pokud se ale jedná o poslední Vyúčtování vystavené po zrušení nebo přenosu čísla, případně změně na předplacenou kartu, tak si v případě částky nižší než 120 Kč požadavek o stržení inkasa do banky pošleme, aby došlo k vyrovnání všech závazků.
  • Pokud na Vyúčtování nemáte jiná aktivní telefonní čísla, po stržení platby zrušte povolení k inkasu ve své bance.