Jak zaplatím Vyúčtování inkasem?

Nastavte inkaso v bance ve prospěch našeho účtu: 217077033/0300.

Zařídíte to v internetovém bankovnictví nebo na pobočce banky.

  • Nezadávejte variabilní ani specifický symbol.
  • Nastavte si inkasní limit - maximální měsíční částku, která se může převést z vašeho účtu na účet Vodafonu.
  • Pokud máte sporožirový účet u České spořitelny, ověřte na pobočce či na zákaznické lince banky, zda je nutné zadat specifický symbol sporožirového účtu.
  • Připravili jsme pro vás také návody, jak nastavit inkaso v internetovém bankovnictví.

Aktivujte si inkaso v samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

Najděte nabídku Inkaso a zde si inkaso zapněte a zadejte číslo svého bankovního účtu. Nakonec klikněte na Uložit.

Aktivaci inkasa vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti:

  1. Inkaso si také můžete aktivovat v aplikaci Můj Vodafone v části Přehled - Historie Vyúčtování - Platba inkasem.
  2. Nebo můžete vyplnit inkasní formulář pro nefiremní zákazníky nebo inkasní formulář pro firemní zákazníky (ve formátu PDF). Ten nám pak pošlete na adresu uvedenou ve formuláři, e-mailem na adresu inkaso@vodafone.cz nebo ho můžete odevzdat v naší prodejně .

Kdy proběhne první platba inkasem?

  • Platba proběhne až od dalšího vystaveného Vyúčtování.
  • Vyúčtování, které jsme vám vystavili už před aktivací inkasa, proto prosím uhraďte jiným způsobem.
  • Příklad: Zúčtovací období máte každého 4. v měsíci a dne 29. 3. zadáte aktivaci inkasa. Platbu za Vyúčtování vystavené 4. 4. si odečteme pomocí inkasa z vašeho bankovního účtu.
  • Pokud máte s inkasem potíže, podívejte se, co dělat, když platba inkasem neprochází?

Jak změním účet pro platbu inkasem?

Jak inkaso funguje? Buďte bez obav

Naposledy upraveno 05. 05. 2021