Povolení inkasa ve vaší bance ve prospěch našeho účtu 217077033/0300 - k povolení nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol.
Pokud jste dříve využívali exUPC služby a platili jste za ně inkasem, platí pro vás dál inkasní účet 3983815/0300. Pokud jste ho změnili na jiný a od té doby inkaso nefunguje, nastavte si svolení zpět pro tento účet, případně s námi správné nastavení ověřte na Lince péče o zákazníky.
Částka Vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance - pokud máte účet u ČSOB nebo České spořitelny, je také nutné zkontrolovat období, na které si váš inkasní limit stanovíte. Doporučujeme zadat 1 měsíc. Pokud totiž zadáte delší období, může se stát, že limit nebude stačit. Může se tak stát, že po několika v pořádku proběhlých inkasních platbách začne banka inkaso z důvodu vyčerpaného limitu zamítat.
Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den stržení inkasní platby.
Zkontrolujte, na jakou částku jsme vám vystavili Vyúčtování - pokud je částka nižší než 120 Kč (1 - 119 Kč), tak si inkasní požadavek do banky neposíláme a o stržení inkasa si požádáme, až částka ve Vyúčtování dosáhne 120 Kč a více.
Co dělat dál?
Vyúčtování je nutné uhradit jiným způsobem - to i v případě, že chybné údaje opravíte.