Jak funguje přihlašování e-mailem a jak si ho můžu aktivovat?

  • Přihlašování e-mailem můžete využít pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a do aplikace Můj Vodafone. Pro přihlašování budete používat svůj e-mail a vlastní alfanumerické heslo.
  • Díky tomuto způsobu přihlášení můžete pohodlně pod jednou střechou spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).
  • Stejně tak můžete sami udělit přístup pro přihlášení k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo třeba z firmy. Každý se přihlašuje vlastním e-mailem.
  • Když své heslo zapomenete, jednoduše si ho obnovíte.
  • Po aktivaci e-mailového přihlašování se už číselným heslem do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone nepřihlásíte. Číselné heslo však dál využijete pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky. Číselné heslo najdete v samoobsluze Můj Vodafone a můžete si ho samozřejmě kdykoliv změnit.

Jak si přihlašování přes e-mail aktivuji?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone běžným způsobem.

Pro přihlášení použijte číslo služby nebo číslo plátce a své číselné administrátorské heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Aktivovat přihlašování e-mailem.

Pokud zde nabídku nevidíte, ujistěte se, že jste se přihlásili administrátorským heslem a že ještě e-mailové přihlašování nemáte. Jestli je toto v pořádku, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky.

Na následující obrazovce se vás zeptáme na aktuální telefonní kontakt. Pokud je uvedené číslo správné, můžete pokračovat, jinak ho zde můžete upravit.

Změnu svého kontaktního čísla musíte potvrdit kódem, který vám z bezpečnostních důvodů pošleme SMSkou na aktuálně vedené kontaktní telefonní číslo. Pokud už toto číslo nemáte k dispozici, kontaktujte nás prosím.

SMSkou vám pošleme ověřovací kód, který doplníte na další stránce, kde si zároveň nastavíte e-mail a své heslo.

Kód z SMS opište pozorně. Věnujte také pozornost podmínkám, které musí splňovat vaše heslo, aby bylo dostatečně bezpečné.

Přesuňte se do své e-mailové schránky, kam vám pošleme aktivační odkaz - má platnost 24 hodin.

E-mail vám přijde z adresy prihlaseniemailem@vodafone.com a odkaz v něm je potřeba otevřít do 24 hodin.

Po otevření odkazu z e-mailu se ještě nezapomeňte podle pokynů přihlásit svými novými údaji.

Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberete si při prvním přihlášení výchozí službu, kterou uvidíte jako první.

Chcete si změnit e-mail, kterým se přihlašujete?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte možnost Změnit e-mail.

Na další stránce zadejte nový e-mail a postupujte podle pokynů, které vám pošleme do e-mailu.

Chcete přihlašování e-mailem zrušit?

Pokud se z nějakého důvodu chcete vrátit k přihlašování pomocí čísla služby a číselného hesla, můžete přihlašování přes e-mail zrušit následujícím způsobem. Před zrušením e-mailového přihlašování se ujistěte, že znáte své číselné heslo, případně si ho zobrazte.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte možnost Zrušit přihlašování e-mailem.

Po zrušení přihlašování e-mailem se do samoobsluhy budete přihlašovat opět číslem služby (nebo číslem plátce) a svým číselným heslem. Kdykoliv si můžete přihlašování přes e-mail znovu aktivovat podle postupu výše.