Jak funguje přihlašování e-mailem a jak si ho můžu aktivovat?

  • Přihlašování e-mailem můžete využít pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a do aplikace Můj Vodafone. Pro přihlašování budete používat svůj e-mail a vlastní alfanumerické heslo.
  • Díky tomuto způsobu přihlášení můžete pohodlně pod jednou střechou spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).
  • Stejně tak můžete sami udělit přístup pro přihlášení k vybrané službě nebo zákaznickému účtu někomu ze svých blízkých nebo třeba z firmy. Každý se přihlašuje vlastním e-mailem.
  • Když své heslo zapomenete, jednoduše si ho obnovíte.
  • Po aktivaci e-mailového přihlašování se už číselným heslem do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone nepřihlásíte. Číselné heslo však dál využijete pro hlasovou a SMS samoobsluhu a pro kontakt s Vodafonem v prodejně nebo na Lince péče o zákazníky. Číselné heslo najdete v samoobsluze Můj Vodafone a můžete si ho samozřejmě kdykoliv změnit.

V reakci na přání našich zákazníků postupně u všech zákaznických účtů přecházíme na přihlašování e-mailem. Více se dozvíte na této stránce.

Jak si přihlašování přes e-mail aktivuji?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone běžným způsobem.

Pro přihlášení použijte číslo služby nebo číslo plátce a své číselné administrátorské heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Aktivovat přihlašování e-mailem.

Pokud zde nabídku nevidíte, ujistěte se, že jste se přihlásili administrátorským heslem.

Na následující obrazovce se vás zeptáme na aktuální telefonní kontakt. Pokud je uvedené číslo správné, můžete pokračovat, jinak ho zde můžete upravit.

Změnu svého kontaktního čísla musíte potvrdit kódem, který vám z bezpečnostních důvodů pošleme SMSkou na aktuálně vedené kontaktní telefonní číslo. Pokud už toto číslo nemáte k dispozici, kontaktujte nás prosím.

SMSkou vám pošleme ověřovací kód, který doplníte na další stránce, kde si zároveň nastavíte e-mail a své heslo.

Kód z SMS opište pozorně. Věnujte také pozornost podmínkám, které musí splňovat vaše heslo, aby bylo dostatečně bezpečné.

Přesuňte se do své e-mailové schránky, kam vám pošleme aktivační odkaz - má platnost 24 hodin.

E-mail vám přijde z adresy prihlaseniemailem@vodafone.com a odkaz v něm je potřeba otevřít do 24 hodin.

Po otevření odkazu z e-mailu se ještě nezapomeňte podle pokynů přihlásit svými novými údaji.

Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberete si při prvním přihlášení výchozí službu, kterou uvidíte jako první. Tímto krokem je pak aktivace přihlašování e-mailem hotová.

Jak si změním e-mail, kterým se přihlašuji?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte možnost Změnit e-mail.

Na další stránce zadejte nový e-mail a postupujte podle pokynů, které vám pošleme do e-mailu.

Jak můžu požádat o odhlášení odběru novinek a obchodních sdělení na svém e-mailu?

Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.

Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone