Pro přihlášení použijte číslo služby nebo číslo plátce a své číselné administrátorské heslo.
Pokud zde nabídku nevidíte, ujistěte se, že jste se přihlásili administrátorským heslem a že ještě e-mailové přihlašování nemáte. Jestli je toto v pořádku, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky.
Změnu svého kontaktního čísla musíte potvrdit kódem, který vám z bezpečnostních důvodů pošleme SMSkou na aktuálně vedené kontaktní telefonní číslo. Pokud už toto číslo nemáte k dispozici, kontaktujte nás prosím.
Kód z SMS opište pozorně. Věnujte také pozornost podmínkám, které musí splňovat vaše heslo, aby bylo dostatečně bezpečné.
E-mail vám přijde z adresy prihlaseniemailem@vodafone.com a odkaz v něm je potřeba otevřít do 24 hodin.
Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberete si při prvním přihlášení výchozí službu, kterou uvidíte jako první.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.
Na další stránce zadejte nový e-mail a postupujte podle pokynů, které vám pošleme do e-mailu.
Pokud se z nějakého důvodu chcete vrátit k přihlašování pomocí čísla služby a číselného hesla, můžete přihlašování přes e-mail zrušit následujícím způsobem. Před zrušením e-mailového přihlašování se ujistěte, že znáte své číselné heslo, případně si ho zobrazte.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.
Po zrušení přihlašování e-mailem se do samoobsluhy budete přihlašovat opět číslem služby (nebo číslem plátce) a svým číselným heslem. Kdykoliv si můžete přihlašování přes e-mail znovu aktivovat podle postupu výše.