Jak funguje přihlašování e-mailem a jak si ho můžu aktivovat? (noví zákazníci)

Přihlašování e-mailem využijete pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone. Jako přihlašovací údaje budete nově používat vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám pošleme SMSkou.

Jak si přihlašování přes e-mail aktivuji?

  1. Pokud už naše služby používáte delší dobu, přejdete na nový způsob přihlášení při prvním přihlášení do Můj Vodafone.
  2. Jste u Vodafonu noví? V tom případě postupujte podle pokynů níže.
Při pořízení služeb od nás dostanete e-mail s registračním odkazem, díky kterému si přístup založíte.

Pokud bychom od vás neměli e-mail, pošleme vám registrační odkaz SMSkou. Platnost odkazu je 7 dní.

Po otevření odkazu na registrační stránce nejprve vyberte, zda už přístup máte, nebo si budete zakládat nový účet.
  1. Mám účet – přihlašování e-mailem už můžete mít založené například kvůli pracovnímu telefonu, pro přihlášení k oběma účtům tak můžete využít stejný e-mail a heslo. V tom případě se zde přihlaste a dokončete tím připojení nově pořízených služeb ke svému stávajícímu účtu. 
  2. Nemám účet – Jestli zatím žádné přihlašovací údaje nemáte, vytvoříte si nové. Postupujte podle pokynů dále.
Zadejte svůj e-mail a vytvořte si bezpečné alfanumerické heslo.

Je důležité, abyste měli do e-mailu okamžitý přístup, během registrace vám tam pošleme ověřovací kód, abychom si byli jisti, že je e-mail opravdu váš. Pokud byste e-mail s ověřovacím kódem nenašli ve složce s doručenou poštou, podívejte se také do hromadných zpráv nebo do nevyžádané pošty (spamu).

Po nastavení e-mailu si vyberte telefonní číslo, na které vám budeme posílat SMS s ověřovacím kódem při každém přihlášení.

Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.

Vše je hotovo, právě jste si nastavili přihlašování do Můj Vodafone.

Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.

Jaké výhody má přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřováním?

Co mám dělat, když vyprší platnost registračního odkazu, který jste mi poslali při pořízení služeb e-mailem nebo SMSkou?

Přejděte na Můj Vodafone na webu nebo si otevřete aplikaci Můj Vodafone a zvolte nabídku pro registraci nového účtu.

Vytvořte si přihlašovací účet podle pokynů – vyplňte svůj e-mail, heslo a nastavte si telefonní číslo pro potvrzení přihlášení do samoobsluhy. Kroky jsou téměř stejné, jako je popisujeme výše pro situaci, kdy jste stihli využít registrační odkaz v době jeho platnosti.

Jakmile dokončíte registraci a přihlásíte se do Můj Vodafone, klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším e-mailem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V tuto chvíli ještě v samoobsluze neuvidíte žádné aktivní služby.

Vyberte Připojit účet v části Jaké spravuji účty a zadejte telefonní číslo nebo číslo internetu či Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9) ze svého zákaznického účtu.

Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich.

V některých situacích budeme potřebovat ještě dodatečné ověření, v takovém případě vám pošleme SMS s jednorázovým potvrzovacím kódem na kontaktní telefonní číslo z vašeho připojovaného zákaznického účtu.

Po úspěšném propojení uvidíte při příštím přihlášení se svým e-mailem a heslem všechny služby ze svého zákaznického účtu.

Jak si změním e-mail, kterým se přihlašuji?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte ikonu tužky u e-mailu pro přihlášení pro jeho změnu.

Na další stránce vás nejprve vyzveme k zadání aktuálního hesla, kterým se do Můj Vodafone přihlašujete. Pak už zadáte nový e-mail a změnu dokončíte zadáním ověřovacího kódu, který vám pošleme na nově nastavovaný e-mail.

Jak můžu požádat o odhlášení odběru novinek a obchodních sdělení na svém e-mailu?

Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.

Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone