Pro přihlášení použijte číslo služby nebo číslo plátce a své číselné administrátorské heslo.
Pokud zde nabídku nevidíte, ujistěte se, že jste se přihlásili administrátorským heslem a že ještě e-mailové přihlašování nemáte. Jestli je toto v pořádku, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky.
Změnu svého kontaktního čísla musíte potvrdit kódem, který vám z bezpečnostních důvodů pošleme SMSkou na aktuálně vedené kontaktní telefonní číslo. Pokud už toto číslo nemáte k dispozici, kontaktujte nás prosím.
Kód z SMS opište pozorně. Věnujte také pozornost podmínkám, které musí splňovat vaše heslo, aby bylo dostatečně bezpečné.
E-mail vám přijde z adresy prihlaseniemailem@vodafone.com a odkaz v něm je potřeba otevřít do 24 hodin.
Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberete si při prvním přihlášení výchozí službu, kterou uvidíte jako první.
Pokud jsme vaše služby převáděli ze systémů exUPC a neměnili jsme vám zařízení, je potřeba provést registraci do Můj Vodafone. Podrobnější informace najdete na této stránce.