V reakci na přání našich zákazníků postupně u všech zákaznických účtů přecházíme na přihlašování e-mailem. Více se dozvíte na této stránce.
Pro přihlášení použijte číslo služby nebo číslo plátce a své číselné administrátorské heslo.
Pokud zde nabídku nevidíte, ujistěte se, že jste se přihlásili administrátorským heslem.
Změnu svého kontaktního čísla musíte potvrdit kódem, který vám z bezpečnostních důvodů pošleme SMSkou na aktuálně vedené kontaktní telefonní číslo. Pokud už toto číslo nemáte k dispozici, kontaktujte nás prosím.
Kód z SMS opište pozorně. Věnujte také pozornost podmínkám, které musí splňovat vaše heslo, aby bylo dostatečně bezpečné.
E-mail vám přijde z adresy prihlaseniemailem@vodafone.com a odkaz v něm je potřeba otevřít do 24 hodin.
Pokud u nás máte více aktivních služeb, vyberete si při prvním přihlášení výchozí službu, kterou uvidíte jako první. Tímto krokem je pak aktivace přihlašování e-mailem hotová.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.
Na další stránce zadejte nový e-mail a postupujte podle pokynů, které vám pošleme do e-mailu.
Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.
Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.