Přihlašování e-mailem využijete pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone. Jako přihlašovací údaje budete nově používat vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám pošleme SMSkou. Celým procesem vás provedeme při prvním novém přihlášení do Můj Vodafone. Jak vše vypadá, se dozvíte také na této stránce.
K přihlášení využijte své telefonní číslo nebo číslo internetu či televize a číselné heslo. Pokud jste majitelem služby, použijte administrátorské heslo, abyste měli plný přístup k celému zákaznickému účtu.
Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.
S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:
Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.
K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.
Kód vám pošleme pouze při prvním nastavení nového způsobu přihlášení, abychom si byli jisti, že je e-mail opravdu váš. Pokud byste e-mail s ověřovacím kódem nenašli ve složce s doručenou poštou, podívejte se také do hromadných zpráv nebo do nevyžádané pošty (spamu).
Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.
Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.
Zkontrolujte prosím, jestli příčinou není jedna z následujících situací.
Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:
Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.
Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.
Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení.
Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.
Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.
V rámci zjednodušování, ale hlavně zlepšení bezpečnosti, chceme sjednotit možnosti přihlašování, a proto jsme přistoupili ke změně přihlašování e-mailem. Jedná se o standard v online světě a e-mail pro přihlášení je vyžadován i u jiných firem než jen u nás. Tato změna nám v budoucnu umožní další zlepšování služeb a jejich bezpečnosti a vám přinese jednodušší možnosti přihlašování napříč různými účty, pro které budete moci využít jeden e-mail. Proto bohužel nenabízíme možnost zachování stávající možnosti přihlašování.
Pokud se změnou na přihlašování e-mailem nebudete souhlasit, tak už přístup do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone bez nastavení nového přihlašování nebude možný. Po přihlášení pomocí čísla služby (nebo číslem plátce) budete navedeni na stránku, kde si aktivujete přihlašování e-mailem.