Přišla mi zpráva, že si mám nastavit e-mailové přihlášení do Můj Vodafone. Co to pro mě znamená?

Touto změnou reagujeme na přání našich zákazníků, aby byla správa služeb ve Vodafonu co nejjednodušší. Změna v přihlašování proběhne postupně u všech zákazníků.

Jaké výhody mi přinese přihlášení přes e-mail?

  • Pohodlný přístup: Nastavíte si vlastní heslo, které si snadno zapamatujete. V případě, že ho zapomenete, obnovíte si ho během chvilky přes svou e-mailovou schránku. Heslo se musí skládat z kombinace číslic, písmen a speciálních znaků.
  • Bezproblémová správa účtu: Díky tomuto způsobu přihlášení můžete pohodlně pod jednou střechou spravovat všechny služby a účty, a to nejen svoje, ale i svých blízkých (pokud od nich získáte přístup).
  • Lepší zabezpečení: Silnější heslo minimalizuje kybernetické útoky a lépe chrání váš účet.

Jak se dozvím, kdy si mám e-mailové přihlášení nastavit?

  • O přechodu na přihlášení e-mailem vás dopředu informujeme e-mailem a SMSkou.
  • Pokud si do té doby přihlášení e-mailem nenastavíte sami, při prvním přihlášení po datu změny vám zobrazíme speciální stránku, na které si přihlašování e-mailem nastavíte.
  • Nemusíte na nic čekat a přihlášení e-mailem si můžete aktivovat sami už teď.

Kde všude přihlášení e-mailem využiju?

Přihlašování e-mailem můžete využít pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone na webu a do aplikace Můj Vodafone. Pro přihlašování budete používat svůj e-mail a vlastní heslo. Jakmile si nastavíte přihlašování e-mailem, přestane vám fungovat přihlašování číselným heslem. To ale budete stále potřebovat při:

  1. volání na Linku péče o zákazníky
  2. návštěvě prodejny
  3. používání SMS samoobsluhy
  4. volání do Hlasové samoobsluhy

Číselné heslo však kdykoliv najdete v Můj Vodafone na webu a v aplikaci Můj Vodafone.

Budete mi na e-mail, který si zvolím pro přihlášení do webové samoobsluhy a aplikace, posílat obchodní sdělení?

Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.

Nechci vám dávat e-mail nebo žádný e-mail nemám.

V rámci zjednodušování, ale hlavně zlepšení bezpečnosti, chceme sjednotit možnosti přihlašování, a proto jsme přistoupili ke změně přihlašování e-mailem. Jedná se o standard v online světě a e-mail pro přihlášení je vyžadován i u jiných firem než jen u nás. Tato změna nám v budoucnu umožní další zlepšování služeb a jejich bezpečnosti a vám přinese jednodušší možnosti přihlašování napříč různými účty, pro které budete moci využít jeden e-mail. Proto bohužel nenabízíme možnost zachování stávající možnosti přihlašování.

Pokud se změnou na přihlašování e-mailem nebudete souhlasit, tak už přístup do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone bez nastavení nového přihlašování nebude možný. Po přihlášení pomocí čísla služby (nebo číslem plátce) budete navedeni na stránku, kde si aktivujete přihlašování e-mailem.

Pokud e-mail nemáte, můžete si ho jednoduše a bezplatně zřídit. E-mail si můžete založit na jakékoliv doméně (např. Seznam, Gmail).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone