Jak jako stávající zákazník přejdu na nový způsob přihlášení do Můj Vodafone?

Přihlašování e-mailem využijete pro přihlášení do samoobsluhy Můj Vodafone. Jako přihlašovací údaje budete nově používat vlastní e-mail a alfanumerické heslo a pro vyšší bezpečnost přihlášení potvrzujete také ověřovacím kódem, který vám pošleme SMSkou. Celým procesem vás provedeme při prvním novém přihlášení do Můj Vodafone. Jak vše vypadá, se dozvíte také na této stránce.

Aktuálně se přihlašuji pomocí čísla služby a číselného hesla

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone jako obvykle.

K přihlášení využijte své telefonní číslo nebo číslo internetu či televize a číselné heslo. Pokud jste majitelem služby, použijte administrátorské heslo, abyste měli plný přístup k celému zákaznickému účtu.

Následující obrazovka vás informuje o změně způsobu přihlášení. Vyberte pokračovat a na další stránce se zaregistrujte nebo přihlaste k existujícímu účtu.
  1. Přihlašovací účet do Můj Vodafone přes e-mail ještě nemám - zadejte podle pokynů svůj e-mail a alfanumerické heslo. Je důležité, abyste měli do e-mailu okamžitý přístup, během registrace vám tam pošleme ověřovací kód, abychom si byli jisti, že je e-mail opravdu váš. Pokud byste e-mail s ověřovacím kódem nenašli ve složce s doručenou poštou, podívejte se také do hromadných zpráv nebo do nevyžádané pošty (spamu).
  2. Nový způsob přihlášení už mám založený pro jiný zákaznický účet a chci použít stejný e-mail - zvolte volbu Přihlásit v horní části obrazovky. Následně se přihlásíte svým e-mailem a heslem a dokončíte připojení zákaznického účtu. Pod jedním přihlášením pak budete mít přístup k více zákaznickým účtům najednou.
Po nastavení e-mailu si vyberte telefonní číslo, na které vám budeme posílat SMS s ověřovacím kódem při každém přihlášení.

Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.

Vše je hotovo, právě jste si nastavili přihlašování do Můj Vodafone. Pro příští přihlášení už budete používat vždy e-mail a heslo. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení.

S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:

  • iPhone - přihlašovací údaje upravíte v aplikaci Hesla
  • Telefony s OS Android / webový prohlížeč Google Chrome - pokud využíváte správce hesel od Googlu, najdete nápovědu na této stránce
  • Mám jiného správce hesel - využijte prosím nápovědu od výrobce vámi používané aplikace

Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.

Aktuálně se přihlašuji pomocí e-mailu a vlastního hesla

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone jako obvykle.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Na e-mail vám pošleme ověřovací kód.

Kód vám pošleme pouze při prvním nastavení nového způsobu přihlášení, abychom si byli jisti, že je e-mail opravdu váš. Pokud byste e-mail s ověřovacím kódem nenašli ve složce s doručenou poštou, podívejte se také do hromadných zpráv nebo do nevyžádané pošty (spamu).

Po zadání potvrzovacího kódu z e-mailu si vyberte telefonní číslo, na které vám budeme posílat SMS s ověřovacím kódem při každém přihlášení.

Vybrat si můžete jakékoliv české mobilní telefonní číslo nebo zahraniční mobilní číslo z dostupného seznamu předvoleb. Pro dokončení registrace vám na něj pošleme SMS s ověřovacím kódem.

Vše je hotovo, právě jste si nastavili přihlašování do Můj Vodafone. Pro příští přihlášení už budete používat vždy e-mail a heslo.

Své přihlašovací údaje si dobře zapamatujte a nikomu je nesdělujte. Může se vám hodit i naše bezpečnostní desatero.

Jaké výhody má přihlašování e-mailem s dvoufázovým ověřováním?

Po nastavení nového přihlašování e-mailem se nemůžu přihlásit do aplikace Můj Vodafone, co mám dělat?

Zkontrolujte prosím, jestli příčinou není jedna z následujících situací.

Pro přihlášení zadáváte původní - už nefunkční údaje (telefonní číslo nebo číslo služby a číselné heslo)

  • Pro přihlášení používejte nabídku "Vodafone účet" a přihlašujte se e-mailem a heslem.
  • Jakmile si nastavíte e-mailové přihlášení s dvoufázovým ověřováním (vše jste na konci potvrdili přepsáním kódu, který jsme vám poslali do SMS), používáte při každém dalším přihlášení e-mail a heslo. Původní údaje (číslo služby a číselné heslo) už pro přihlášení nepoužívejte, přihlášení se vám s nimi nepodaří a znovu bychom vám zobrazili informace o přechodu na nový způsob přihlášení.
  • Pozor si prosím dejte zejména na to, že mobilní aplikace si může pamatovat poslední zadané přihlašovací údaje (což může být ještě telefonní číslo nebo číslo služby) nebo můžete mít původní přihlašovací údaje uložené ve správci hesel.

Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. S úpravou uložených přihlašovacích údajů vám mohou pomoct následující odkazy:

  • iPhone - přihlašovací údaje upravíte v aplikaci Hesla
  • Telefony s OS Android / webový prohlížeč Google Chrome - pokud využíváte správce hesel od Googlu, najdete nápovědu na této stránce
  • Mám jiného správce hesel - využijte prosím nápovědu od výrobce vámi používané aplikace
Přihlašovací obrazovka aplikace

Přihlašovací údaje zadáváte do okna, ve kterém se načítá webová stránka

  • Přechod na nový způsob přihlášení probíhá v aplikaci ve speciálním okně, ve kterém se vám zobrazí webová stránka. Po úspěšném nastavení přihlašování e-mailem je potřeba toto okno zavřít a přihlásit se přímo do aplikace.
  • Že se nejedná o přihlášení přímo do aplikace poznáte podle toho, že vpravo nahoře máte nápis Hotovo (iPhone) nebo křížek (telefony s OS Android). Stačí tedy dát hotovo nebo křížek v pravém horním rohu a správně se do aplikace přihlásit podle postupu výše.
Webová stránka otevřená v prostředí aplikace (iPhone)

Přihlášení mi funguje pouze do Můj Vodafone na webu, aplikace mi říká, že nemám vybranou primární službu

Tato situace nastane, pokud máte aktivní přihlašování e-mail k zákaznickému účtu bez aktivních služeb.

  1. Mám založené přihlašování e-mailem, ale zatím nemám žádnou aktivní službu / ještě jsem si žádnou k e-mailu nepřipojil - počkejte prosím na dokončení aktivace vašich služeb, případně si ke svému e-mailovému přihlašování připojte svůj zákaznický účet s aktivními službami nebo požádejte o udělení přístupu od někoho jiného.
  2. Mám přihlašování e-mailem a služby u Vodafonu jsem zrušil - v tomto případě vám bude přihlašování fungovat pouze přes webovou verzi Můj Vodafone (6 měsíců od zrušení poslední služby).
  3. Mám přihlašování e-mailem pro více zákaznických účtů najednou - pokud u jednoho z účtů nejsou žádné aktivní služby (například došlo k jejich zrušení) a samoobsluha vám zobrazuje tento účet jako první, nebude přihlášení do aplikace funkční. Nastavte si prosím ve webové samoobsluze novou výchozí službu, kterou uvidíte po přihlášení. Pak se z aplikace odhlaste a znovu přihlaste.

Údaje pro přihlášení jsem zadal špatně a došlo k zablokování samoobsluhy, jak si přihlášení zase odblokuji?

Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, přihlášení vám začne po hodině opět fungovat. Před dalším pokusem tedy nejméně hodinu počkejte.

Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení.

  • iPhone - přihlašovací údaje upravíte v aplikaci Hesla
  • Telefony s OS Android / webový prohlížeč Google Chrome - pokud využíváte správce hesel od Googlu, najdete nápovědu na této stránce
  • Mám jiného správce hesel - využijte prosím nápovědu od výrobce vámi používané aplikace

Budete mi na e-mail, který si zvolím pro přihlášení do webové samoobsluhy a aplikace, posílat obchodní sdělení?

Na e-mail, který používáte pro přihlášení do Můj Vodafone, vám čas od času můžeme poslat naše obchodní sdělení, jako jsou newslettery a jiné nabídky. Pokud už o tyto novinky nebudete mít zájem, můžete zasílání obchodních sdělení od Vodafonu zrušit pomocí odkazu, který najdete na konci každého e-mailu, který obchodní sdělení obsahuje.

Kdybyste si tento krok rozmysleli a měli opět zájem o novinky od Vodafonu, můžete si znovu nastavit jejich odběr.

Nechci vám dávat e-mail nebo žádný e-mail nemám.

V rámci zjednodušování, ale hlavně zlepšení bezpečnosti, chceme sjednotit možnosti přihlašování, a proto jsme přistoupili ke změně přihlašování e-mailem. Jedná se o standard v online světě a e-mail pro přihlášení je vyžadován i u jiných firem než jen u nás. Tato změna nám v budoucnu umožní další zlepšování služeb a jejich bezpečnosti a vám přinese jednodušší možnosti přihlašování napříč různými účty, pro které budete moci využít jeden e-mail. Proto bohužel nenabízíme možnost zachování stávající možnosti přihlašování.

Pokud se změnou na přihlašování e-mailem nebudete souhlasit, tak už přístup do webové samoobsluhy a aplikace Můj Vodafone bez nastavení nového přihlašování nebude možný. Po přihlášení pomocí čísla služby (nebo číslem plátce) budete navedeni na stránku, kde si aktivujete přihlašování e-mailem.

Pokud e-mail nemáte, můžete si ho jednoduše a bezplatně zřídit. E-mail si můžete založit na jakékoliv doméně (např. Seznam, Gmail).

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone