Jak můžu přístup do samoobsluhy někomu jinému přidat nebo odebrat?

Když někomu přístup udělíte, bude používat svůj vlastní e-mail a heslo a uvidí množství informací podle toho, jaký přístup mu udělíte.

  • Uživatelský přístup – náhled na jedno vybrané telefonní číslo nebo internet či televizi.
  • Přístup plátce – náhled na všechny služby z jednoho společného Vyúčtování.
  • Přístup administrátora – kompletní přístup k celému zákaznickému účtu a všem službám.

Jak poskytnu přístup do samoobsluhy někomu jinému?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup a také naopak jiné e-mailové účty, kterým jste přístup udělili.

V sekci Kdo má přístup k mému účtu vyberte tlačítko Udělit přístup.

Pokud máte sami přístup k více účtům, vyberte nejdřív v roletce ten zákaznický účet, ke kterému chcete přístup pro někoho jiného udělit.

Vyberte, jestli udělíte přístup administrátora, plátce nebo uživatele a v roletce případně specifikujte konkrétního plátce nebo konkrétní službu v případě uživatelského přístupu. Zadejte e-mail toho, komu chcete přístup udělit a potvrďte.

E-mail, který zde zadáte, musí být následně využitý pro registraci nebo přihlášení do Můj Vodafone. Není možné pozvánku poslat na jeden e-mail a registraci nebo přihlášení provést s jiným e-mailem.

Další administrátorský přístup můžete někomu jinému poskytnout jen v případě, že máte sami oprávnění administrátora.

Ten, komu přístup udělujete, dostane e-mail s pokyny, jak má dále postupovat.

Platnost e-mailu je omezená na 7 dnů, proto nezapomeňte dotyčného informovat, aby nastavení co nejdříve dokončil. Pokud vaše pozvánka pro udělení přístupu vyprší, můžete jednoduše stejným způsobem poslat novou.

Jak můžu přístup do mé samoobsluhy pro někoho jiného odebrat?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

Na této stránce uvidíte všechny zákaznické účty, ke kterým máte pod svým e-mailem přístup a také naopak jiné e-mailové účty, kterým jste přístup udělili.

V sekci Kdo má přístup k mému účtu vyberte přístup (e-mail), který chcete odebrat a přes tlačítko Odebrat změnu potvrďte.

Změnu ještě jednou potvrďte ve shrnutí a pak se už e-mail, který jste odebrali, nebude moct přihlásit a zobrazit si vaše služby.

Pozor - pokud máte u zákaznického účtu přiřazený jen jeden e-mailový účet s administrátorskými právy, nemůžete ho odebrat, protože by pak nezůstal žádný administrátor. Nejdřív je nutné přidat dalšího administrátora, až pak můžete toho prvního odebrat.

Dostal jsem pozvánku s přístupem k účtu někoho jiného, ale nestihl jsem ji využít včas. Co mám dělat?

Pokud jste pozvánku nestihli využít a vypršela jí platnost, obraťte se prosím na toho, kdo vám přístup udělil, aby vám poslal novou pozvánku podle návodu na této stránce.

Proč mi byl přístup do samoobsluhy odebrán?

Správu přístupů spravuje vždy majitel zákaznického účtu (administrátor), proto se prosím obraťte pro více podrobností přímo na něj.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone