Jak si změním nebo obnovím heslo pro přihlašování přes e-mail?

Své heslo pro přihlašování přes e-mail si můžete kdykoliv jednoduše změnit. Pokud heslo zapomenete, obnovíte si ho díky ověření přes svou e-mailovou schránku.

Jak si můžu heslo změnit v případě, že znám to současné?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte možnost Změnit heslo.

Zadejte stávající a nově vybrané heslo (to zadáváte pro kontrolu 2x) a změnu potvrďte.

Jak si obnovím heslo v případě, že si to stávající nepamatuji?

Přejděte na stránku Zapomenuté heslo.

Zadejte svůj e-mail, který používáte pro přihlašování, a v případě potřeby opište zobrazený bezpečnostní kód.

Na e-mail vám pošleme zprávu s instrukcemi k obnovení hesla.

Odkaz pro vytvoření nového hesla je platný jen 24 hodin, proto ho využijte co nejdříve.

Po otevření odkazu pro obnovení hesla se vám zobrazí stránka, kde si nastavíte nové heslo pro přihlašování.

Zadejte nové heslo podle pokynů a vše potvrďte. Pak už se můžete znovu přihlásit.

Co mám dělat, pokud zapomenu e-mail, kterým jsem se přihlašoval?

Jestli nevíte svůj e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně. Po ověření vám přihlašování e-mailem zrušíme a budete si ho moct znovu nastavit.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone