Jak si změním nebo obnovím heslo pro přihlašování přes e-mail?

Své heslo pro přihlašování přes e-mail si můžete kdykoliv jednoduše změnit. Pokud heslo zapomenete, můžete si ho sami obnovit.

Jak si můžu heslo změnit v případě, že znám to současné?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Nastavení přihlašování e-mailem.

V této sekci najdete všechny podrobnosti a možnosti, které se k přihlašování přes e-mail vztahují.

Vyberte možnost Změnit heslo.

Zadejte stávající a nově vybrané heslo (to zadáváte pro kontrolu 2x) a změnu potvrďte.

Jak si obnovím heslo v případě, že si to stávající nepamatuji?

Na přihlašovací stránce do Můj Vodafone zadejte svůj e-mail a v dalším kroku vyberte možnost Zapomenuté heslo.

Jestli neznáte svůj přihlašovací e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně.

Pro obnovení hesla vám pošleme ověřovací kód na e-mail a následně do SMS.

Nejdřív vám pošleme ověřovací kód do e-mailu, po jeho potvrzení pak v dalším kroku dostanete kód SMSkou na telefonní číslo, které používáte pro dvoufázové ověřování.

Následně si nastavíte nové heslo pro přihlášení.

Zadejte nové heslo podle pokynů a vše potvrďte. Pak už se můžete znovu přihlásit.

Co mám dělat, pokud zapomenu e-mail, kterým jsem se přihlašoval?

Jestli nevíte svůj e-mail, kontaktujte nás na Lince péče o zákazníky nebo se zastavte v naší prodejně.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone