Můžu využít jeden e-mail pro přihlašování k více zákaznickým účtům?

  • V tomto návodu se dozvíte, jak si můžete aktivovat přihlašování přes jeden e-mail k více zákaznickým účtům.
  • Může se to hodit například v situaci, kdy máte jedno telefonní číslo soukromé (je vedené na vaše rodné číslo) a jedno telefonní číslo firemní (jako OSVČ na IČO). Díky postupu níže se budete moct přihlásit do samoobsluhy jedním e-mailem a budete mít přístup k informacím o obou číslech.

Připojení dalšího zákaznického účtu pomocí číselného hesla

Návod využijte v případě, že jste si u přidávaného zákaznického účtu ještě nezapnuli e-mailové přihlašování a znáte k němu heslo. Můžete také využít druhý možný postup níže na této stránce.

Nejprve si aktivujte přihlašování e-mailem pro první zákaznický účet. Pak se ze samoobsluhy odhlaste.

Pokud už přihlašování e-mailem máte zapnuté, můžete rovnou přejít k dalšímu kroku.

Přejděte na přihlašovací stránku webové samoobsluhy Můj Vodafone a vyplňte telefonní číslo / číslo internetu nebo TV / číslo plátce pro účet, který chcete přidat.

Protože budete přidávat druhý zákaznický účet, nezapomeňte použít údaje, které se vztahují k němu.

V dalším kroku zadejte číselné heslo a pokračujte dále.

Pokud jste majitelem služby, použijte administrátorské heslo, abyste měli plný přístup k celému zákaznickému účtu.

Zvolte volbu Přihlásit v horní části obrazovky.

Následně se přihlásíte svým e-mailem a heslem, potvrdíte SMS kódem a dokončíte připojení zákaznického účtu. Pod jedním přihlášením pak budete mít přístup k více zákaznickým účtům najednou.

Připojení dalšího zákaznického účtu přes nabídku Připojit účet v samoobsluze Můj Vodafone

Nejprve si aktivujte přihlašování e-mailem pro první zákaznický účet.

Pokud už přihlašování e-mailem máte zapnuté, můžete rovnou přejít k dalšímu kroku.

K přihlášení využijte svůj e-mail a heslo.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte Nastavení přihlašování e-mailem.

V části Jaké spravuji účty uvidíte všechny účty, ke kterým máte aktuálně přístup.

Klikněte na tlačítko Připojit účet v části Jaké spravuji účty a zadejte telefonní číslo / číslo internetu či Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9) / číslo plátce ze zákaznického účtu, který chcete připojit pod své přihlašování e-mailem.

Pokud je na připojovaném zákaznickém účtu více aktivních služeb, vyberte si libovolnou z nich.

Abyste přidání účtu dokončili, zadejte jednorázový kód, který vám pošleme SMSkou na kontaktní telefonní číslo u připojovaného zákaznického účtu.

Po zadání kódu bude vše hotové a účet připojený. Pokud vám kód nepošleme, jedná se o jednu z následujících situací:

  1. Zákaznický účet nemá kontaktní číslo nebo je kontaktní číslo nesprávné – pro nastavení správného kontaktního čísla zavolejte na Linku péče o zákazníky.
  2. Zákaznický účet už má vytvořené přihlašování přes e-mail – v tom případě požádejte majitele o udělení přístupu i pro váš e-mail.
  3. Zákaznický účet má stejné kontaktní číslo jako ten, ke kterému jste už přihlášeni – v tom případě vám účty rovnou propojíme a nebudete už muset zadávat ověřovací kód.

TIP: Pokud se k druhému zákaznickému účtu přihlašujete s odlišným e-mailem a chtěli byste přihlašování sjednotit pod jedno e-mailové přihlášení, můžete si pro svůj první e-mail zajistit přidání dalšího přístupu.

Jak se můžu přepínat mezi zákaznickými účty?

Přepínání mezi různými zákaznickými účty najdete ve webové samoobsluze v nabídce Účet (tlačítko se siluetou postavy), kde uvidíte část "Máte přístup k účtům".

V mobilní aplikaci Můj Vodafone najdete přepnutí na další zákaznický účet v nabídce Můj účet - zde klikněte na šipku u jména majitele účtu (názvu firmy) hned pod nadpisem Můj účet - z nabídky Vyberte účet si vyberte jeden ze zákaznických účtů a následně číslo služby, na kterou se v aplikaci přepnete. Po výběru se vám znovu načte hlavní obrazovka aplikace.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone