Můžu využít jeden e-mail pro přihlašování k více zákaznickým účtům?

  • Pod jedním e-mailem můžete provést pouze jednu zcela novou registraci k přihlašování e-mailem.
  • Pokud chcete svůj e-mail použít pro přihlašování k více zákaznickým účtům, postupujte podle návodu, který najdete dále na této stránce.
  • Můžete také udělit přístup do samoobsluhy někomu jinému (nebo naopak sami takto přístup získat), a to na úrovni konkrétní služby (například pro náhled na konkrétní telefonní číslo) nebo na úrovni plátce (všech služeb z jednoho Vyúčtování). Více informací najdete na této stránce.

Jak si nastavím administrátorský přístup k více zákaznickým účtům?

  • V tomto návodu se dozvíte, jak si můžete aktivovat přihlašování přes jeden e-mail k více zákaznickým účtům v případě, že ke každému z nich znáte administrátorské heslo.
  • Výhodou pak je, že pod jedním přihlášením uvidíte všechny služby, i když nejsou vedené na jednom zákaznickém účtu.
  • Může se to hodit například v situaci, kdy máte jedno telefonní číslo soukromé (je vedené na vaše rodné číslo) a jedno telefonní číslo firemní (jako OSVČ na IČO). Díky postupu níže se budete moct přihlásit do samoobsluhy jedním e-mailem a budete mít přístup k informacím o obou číslech.
  • Pokud u nás máte pod svým jménem více zákaznických účtů a jsou vedené na stejné údaje, můžete nás také požádat o jejich sloučení.
Nejprve si aktivujte přihlašování e-mailem pro první zákaznický účet.

Návod k aktivaci najdete kliknutím sem. Pokud už přihlašování e-mailem máte zapnuté, můžete přejít k dalšímu kroku.

U druhého zákaznického účtu naopak přihlašování e-mailem nesmíte mít aktivní. Pokud jste ho už začali používat, zrušte ho a vraťte se tak k přihlašování přes číslo služby (plátce) a číselné heslo.

Se zrušením vám pomůžeme na Lince péče o zákazníky.

Přihlaste se k druhému zákaznickému účtu pomocí čísla služby a číselného hesla a v sekci Účet (silueta postavy) klikněte na Aktivovat přihlašování e-mailem.

Ověřte, že máte správné kontaktní číslo a po potvrzení si nechte poslat SMS s kódem pro přihlašování do samoobsluhy Můj Vodafone.

SMS si prozatím schovejte, odhlaste se ze samoobsluhy (nedokončujte aktivaci) a přihlaste se znovu k prvnímu zákaznickému účtu svým e-mailem a heslem.

V tomto kroku nepoužívejte žádné údaje ani odkaz z SMS, využijete ji až později.

Klikněte na nabídku Účet (červené tlačítko se siluetou postavy a vaším jménem) a vyberte položku Správa přístupů.

Na této stránce nás bude zajímat sekce "Máte přístup k účtům". 

Klikněte na tlačítko Připojit přístup v části Máte přístup k účtům a zadejte sem kód z SMS pro přihlašování e-mailem, kterou jste před chvílí dostali na svůj telefon.

Pak už jen vše potvrďte a je to - úspěšně jste si připojili přístup ke službám z druhého zákaznického účtu.

Jak se můžu přepínat mezi zákaznickými účty?

  • Přepínání mezi různými zákaznickými účty najdete v samoobsluze v nabídce Účet (tlačítko se siluetou postavy), kde uvidíte část "Máte přístup k účtům".
  • Pro vaši lepší orientaci si můžete jednotlivé zákaznické účty pojmenovat, a to v sekci Správa přístupů.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone