Můžu Vyúčtování platit přes SIPO?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří dříve využívali služby exUPC a jejich služby jsme už převedli do systémů Vodafonu. Platbu přes SIPO nově není možné nastavit, pokud jste ji však používali před přechodem do systémů Vodafonu, zachovali jsme vám ji a na nastavení plateb nemusíte vůbec nic měnit. Pokud hledáte alternativu za SIPO, využijte placení pomocí inkasa.

Upozorňujeme, že po přechodu do systémů Vodafonu může nastat situace, že jedno měsíční SIPO neproběhne (platbu pro Vodafone v předpisu SIPO neuvidíte). Ve většině případů je to tak v pořádku, důvodem je rozdílný způsob placení. V systémech bývalého UPC jste za služby platili dopředu, v systémech Vodafonu účtujeme služby zpětně po jejich využití.

Jak placení přes SIPO funguje?

  • SIPO funguje podobně jako inkaso, rozdíl je v tom, že nemusíte mít zřízený bankovní účet a přes SIPO můžete platit najednou za služby od více dodavatelů.
  • Každý uživatel SIPO má přidělené unikátní spojovací číslo, toto číslo evidujeme v našem systému. Pokud by se u vás změnilo, musíme o tom vědět, aby platby mohly dál probíhat.
  • Více informací o službě SIPO najdete přímo na webu České pošty.

Co je dobré vědět o fungování SIPO plateb za Vodafone Vyúčtování?

  • Každý zákazník s placením přes SIPO má zúčtovací období nastavené na 16. den v měsíci. Splatnost Vyúčtování je do 25. dne následujícího měsíce.
  • Při platbě přes SIPO zohledňujeme všechny přeplatky a nedoplatky do 120 Kč. Pokud vám vznikne nedoplatek z minulých období vyšší než 120 Kč (například kvůli neproběhlé platbě přes SIPO), poznáte to ve vystaveném PDF Vyúčtování jasně uvedenou informací na první straně a tuto platbu je potřeba zaplatit zvlášť jiným způsobem.
  • Pokud si necháváte posílat Vyúčtování do e-mailu, vždy se řiďte údaji v přiloženém PDF Vyúčtování. Pouze v PDF Vyúčtování najdete podrobné informace o tom, jakou částku zahrneme do předpisu SIPO. Na první straně je označena jako "Celkem k platbě SIPO".
  • O proplacení platby přes SIPO žádáme ve chvíli, kdy je Vyúčtování vystavené na částku vyšší než 120 Kč nebo jde o poslední Vyúčtování.
Údaje k SIPO z první strany PDF Vyúčtování

Jak mám zaplatit za vystavené Vyúčtování v případě, že mé SIPO neproběhlo?

  • Pokud z jakéhokoliv důvodu neproběhne platba přes SIPO, využijte prosím co nejdříve platbu některým z dalších způsobů, které nabízíme.

Proč mi přišla upomínka, i když jsem své SIPO zaplatil včas?

Platba přes SIPO neproběhla, co může být důvodem?

Spojovací číslo mého SIPA se změnilo, jak vám můžu změnu ohlásit?

Jak můžu platbu přes SIPO zrušit a změnit na jinou?