Pro přihlášení používáte stejné údaje jako do Můj Vodafone na webu nebo do původní aplikace Můj Vodafone. Jestli své přihlašovací údaje ještě nemáte nebo jste je zapomněli, podívejte se na nápovědu k přihlašování do Můj Vodafone. Pokud údaje znáte, ale přihlašování přesto nefunguje, vyzkoušejte naše rady a tipy, jak situaci řešit.
Vyplňte e-mail a heslo
Zadejte svůj e-mail a heslo, které jste si nastavili při registraci. Heslo může obsahovat písmena, číslice nebo speciální znaky.
Opište kód z SMS
Na telefon vám pošleme jednorázový potvrzovací kód, kterým přihlášení potvrdíte.
Povolte biometrické přihlášení
Povolte přihlášení přes obličej nebo otisk prstu. Díky tomu už nebudete znovu zadávat přihlašovací údaje.
Níže najdete popis vybraných nabídek a sekcí v aplikaci. S ohledem na to, jaké služby u nás máte, nemusejí být všechny nabídky dostupné.
Nabídku uvidíte, pokud máte aspoň jednu službu, ke které vám vystavujeme měsíční vyúčtování.
Nabídku uvidíte, pokud máte pouze předplacenou kartu, kterou si dobíjíte kreditem.
Nabídka je k dispozici, pokud využíváte pouze služby formou předplatného přes platební kartu (Vodafone One).
Vyberte si jedno ze svých telefonních čísel, Vodafone TV nebo pevný internet a kliknutím na podrobnosti se dozvíte více. Podle typu služby vám zobrazíme některé z následujících nabídek:
Po přihlášení do aplikace
Verzi aplikace najdete v části Účet - Nastavení aplikace, kde sjedete úplně dolů a uvidíte verzi aplikace, kterou máte nainstalovanou.
Před přihlášením do aplikace
Přímo v telefonu vyhledejte aplikaci Můj Vodafone+ v aplikačním obchodě iPhone - AppStore nebo Android - Google Play. V detailu uvidíte popis aplikace včetně aktuálního čísla verze. Pokud zde uvidíte možnost aktualizace, proveďte aktualizaci na nejnovější verzi aplikace.
Vodafone Happy najdete přímo v aplikaci Můj Vodafone+ a tento program vám přináší různé odměny, slevy a výhody. Najdete zde také různé soutěže, může se vám zobrazit kolo štěstí či stírací los, proto se vyplatí do sekce Vodafone Happy pravidelně dívat, aby vám nic neuteklo.
Když u svého přihlašovacího e-mailu máte přidělený přístup také ke službám jiného zákazníka (resp. z jiného zákaznického účtu), můžete se mezi nimi jednoduše přepínat:
Dočasně se můžete přihlásit i do starší verze aplikace Můj Vodafone, časem ale její provoz zcela ukončíme. Rozvíjet už budeme pouze novou aplikaci Můj Vodafone+, která je rychlejší a přehlednější než předchozí aplikace. Věříme, že vám bude nová aplikace Můj Vodafone+ vyhovovat a rychle si na ni zvyknete.
Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, zkuste se po hodině znovu přihlásit.
Aplikace je dostupná pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku, Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Vietnam, USA, Bulharsko, Bělorusko, Moldavsko, Kazachstán, Rusko, Izrael a Velkou Británii. Pokud máte svůj účet (Apple, Google) založený pro jiný region, aplikace pro vás bohužel nebude dostupná. Stále však můžete využít Můj Vodafone v prohlížeči.