Co umí aplikace Můj Vodafone+ a kde ji získám?

  • Aplikace Můj Vodafone+ je nová aplikace pro všechny zákazníky Vodafonu, je rychlejší, přehlednější a chytřejší než kdy dřív.
  • Aplikace je zdarma v České republice i v zahraničí. Je dostupná pro zákazníky s předplacenou kartou i s paušálním tarifem. Při jejím používání nečerpáte objem dat z vašeho datového balíčku, je ale potřeba funkční datové připojení.
  • Aby aplikace správně fungovala, doporučujeme vždy používat její aktuální verzi. Stáhnout si ji můžete pro:

Jak se do aplikace přihlásím?

Pro přihlášení používáte stejné údaje jako do Můj Vodafone na webu nebo do původní aplikace Můj Vodafone. Jestli své přihlašovací údaje ještě nemáte nebo jste je zapomněli, podívejte se na nápovědu k přihlašování do Můj Vodafone. Pokud údaje znáte, ale přihlašování přesto nefunguje, vyzkoušejte naše rady a tipy, jak situaci řešit.

Vyplňte e-mail a heslo

Zadejte svůj e-mail a heslo, které jste si nastavili při registraci. Heslo může obsahovat písmena, číslice nebo speciální znaky.

Opište kód z SMS

Na telefon vám pošleme jednorázový potvrzovací kód, kterým přihlášení potvrdíte.

Povolte biometrické přihlášení

Povolte přihlášení přes obličej nebo otisk prstu. Díky tomu už nebudete znovu zadávat přihlašovací údaje.

Platnost biometrického přihlášení vyprší, pokud aplikaci odinstalujete a budete ji instalovat znovu.

Co v aplikaci najdete?

Níže najdete popis vybraných nabídek a sekcí v aplikaci. S ohledem na to, jaké služby u nás máte, nemusejí být všechny nabídky dostupné.

Úvodní stránka

  • Pro vás - podívejte se na nabídky a služby, které by se vám mohly hodit.
  • Přehled - rychlý přehled o telefonních číslech nebo službách Vodafone TV či pevný internet. Přejetím se jednoduše přepínáte mezi všemi svými službami. Po kliknutí uvidíte podrobnosti k vybrané službě. V této části také uvidíte informace o vaší útratě atp.
  • Moje služby - podrobnější náhled na vaše telefonní čísla, Vodafone TV a pevný internet. Po kliknutí uvidíte podrobnosti k vybrané službě.
  • Může se hodit - zde najdete zajímavé nabídky a informace, například o doplňkových službách, cenách v zahraničí nebo měření rychlosti připojení.
  • Potřebujete pomoc? - zde najdete chatbota TOBiho, který vám poradí 24 hodin denně, seznam našich prodejen a podrobné návody a informace k našim službám z Centra péče.

Vyúčtování

Nabídku uvidíte, pokud máte aspoň jednu službu, ke které vám vystavujeme měsíční vyúčtování.

  • Aktuálně - obsahuje orientační průběžnou útratu za právě probíhající zúčtovací období.
  • Předchozí vyúčtování - najdete zde přehled vystavených vyúčtování včetně možnosti stažení PDF souboru.
  • Další funkce - podívejte se na přehled plateb nebo zde zadejte platbu kartou bez ohledu na aktuální dlužnou částku.

Kredit

Nabídku uvidíte, pokud máte pouze předplacenou kartu, kterou si dobíjíte kreditem.

Předplatné (pro Vodafone One)

Nabídka je k dispozici, pokud využíváte pouze služby formou předplatného přes platební kartu (Vodafone One).

Služby

Vyberte si jedno ze svých telefonních čísel, Vodafone TV nebo pevný internet a kliknutím na podrobnosti se dozvíte více. Podle typu služby vám zobrazíme některé z následujících nabídek:

  • Přehled - základní informace o tarifu a měsíčním poplatku, případně o stavu kreditu u předplacené karty.
  • Čerpání - zde uvidíte stav čerpání volných jednotek nebo vybraných limitů.
  • Aplikace - můžete tu najít aktivační kódy k předplaceným TV službám nebo odkazy na aplikace.
  • Balíčky - pokud jsou k dispozici doplňkové balíčky, můžete si je aktivovat.
  • Zařízení - pokud jsou k dispozici informace o vámi používaných zařízeních, uvidíte zde podrobnosti (např. set-top box k Vodafone TV).
  • Nabídky - využijte Vodafone Happy nebo jiné nabídky od Vodafonu či partnerů.

Účet

  • Osobní údaje - informace o vás, vašem zákaznickém účtu u Vodafonu a kontaktní údaje.
  • Propojené účty- přehled všech účtů nebo služeb, ke kterým máte pod svým přihlášením přístup, včetně správy přístupů.
  • SIM a eSIM - informace o vaší SIM kartě, zjištění PUK kódu, přechod na eSIM, možnost blokace či objednání nové SIM.
  • Nastavení aplikace - aktivujte biometrické přihlášení, nastavte si světlý nebo tmavý vzhled, vyberte jazyk (češtinu / angličtinu), zkontrolujte oprávnění, nastavení obchodních sdělení nebo cookies. Zjistíte zde také číslo verze používané aplikace.
  • Ochrana soukromí - spravujte své souhlasy související s příjmem personalizovaných nabídek a doporučení.
  • Přihlašovací údaje - zobrazení údajů pro přihlášení a možnost změny telefonního čísla pro příjem SMS, změny e-mailu a změny hesla.

Kde zjistím, jakou verzi aplikace používám?

Po přihlášení do aplikace

Verzi aplikace najdete v části Účet - Nastavení aplikace, kde sjedete úplně dolů a uvidíte verzi aplikace, kterou máte nainstalovanou.

Před přihlášením do aplikace

Přímo v telefonu vyhledejte aplikaci Můj Vodafone+ v aplikačním obchodě iPhone - AppStore nebo Android - Google Play. V detailu uvidíte popis aplikace včetně aktuálního čísla verze. Pokud zde uvidíte možnost aktualizace, proveďte aktualizaci na nejnovější verzi aplikace.

Co je Vodafone Happy?

Vodafone Happy najdete přímo v aplikaci Můj Vodafone+ a tento program vám přináší různé odměny, slevy a výhody. Najdete zde také různé soutěže, může se vám zobrazit kolo štěstí či stírací los, proto se vyplatí do sekce Vodafone Happy pravidelně dívat, aby vám nic neuteklo.

  • Když na dlaždici Vodafone Happy kliknete poprvé, vyberete si oblasti, které vás zajímají, abychom vám zobrazovali relevantní nabídky a výhody. Po kliknutí na ikonu panáčka si můžete svůj výběr kdykoliv později upravit.
  • Pokud v aplikaci získáte voucher / kód na službu nebo zboží, můžete ho uplatnit podle pokynů zobrazených u nabídky (obvykle přímo u poskytovatele služby nebo zboží). V případě soutěží je potřeba se do soutěže přihlásit, splnit podmínky konkrétní soutěže a uvést své kontaktní údaje, abychom vás mohli v případě výhry informovat.
  • Abyste mohli Vodafone Happy využít, je potřeba mít povolený souhlas s nabídkami třetích stran, aplikace vás k udělení souhlasu v případě potřeby vyzve. Více se dozvíte v podmínkách.

Jak se v aplikaci přepnu na jiný zákaznický účet, ke kterému mám přidělený přístup?

Když u svého přihlašovacího e-mailu máte přidělený přístup také ke službám jiného zákazníka (resp. z jiného zákaznického účtu), můžete se mezi nimi jednoduše přepínat:

  1. Z hlavní stránky aplikace (Úvod) - kliknutím na odkaz s úrovní oprávnění (Administrátor / Plátce / Uživatel) nahoře pod vaším jménem.
  2. Z nabídky Účet - vyberte nabídku Propojené účty.

Můžu současně používat původní aplikaci Můj Vodafone a novou aplikaci Můj Vodafone+?

Dočasně se můžete přihlásit i do starší verze aplikace Můj Vodafone, časem ale její provoz zcela ukončíme. Rozvíjet už budeme pouze novou aplikaci Můj Vodafone+, která je rychlejší a přehlednější než předchozí aplikace. Věříme, že vám bude nová aplikace Můj Vodafone+ vyhovovat a rychle si na ni zvyknete.

Přihlášení do Můj Vodafone+ mám zablokované, co mám dělat?

Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, zkuste se po hodině znovu přihlásit.

Aplikace mi nejde do telefonu stáhnout, co může být důvodem?

Aplikace je dostupná pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku, Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Vietnam, USA, Bulharsko, Bělorusko, Moldavsko, Kazachstán, Rusko, Izrael a Velkou Británii. Pokud máte svůj účet (Apple, Google) založený pro jiný region, aplikace pro vás bohužel nebude dostupná. Stále však můžete využít Můj Vodafone v prohlížeči.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone