Jak funguje aplikace Vodafone TV pro chytré televize?

Aplikace Vodafone TV je aktuálně dostupná pro:

  • Televizory Samsung s OS Tizen, které byly uvedené v roce 2018 a novější.
  • Televizory LG s webOS 5.x a novějším, které byly uvedené v roce 2020 nebo později.
  • Chytré televizory se systémem Android TV ve verzi 5 a vyšší s rokem výroby 2017 a novější.
    • Aplikaci je možné nainstalovat také do multimediálních boxů nebo přehrávačů se systémem Android, s ohledem na jejich velké množství a rozmanitost však nemůžeme garantovat plnou funkčnost na každém z nich.
    • Systém Android TV obsahují například televizory značek Sony, Philips, TCL, Panasonic, JVC a další, informaci vždy najdete v technických parametrech od výrobce vaší televize. V nových zařízeních se systém označuje také jako Google TV.

Jak si aplikaci do chytré televize stáhnu?

  1. Samsung TV - televizi připojte k internetu, v menu televize (ikona domečku) najděte aplikace (APPS) a pomocí vyhledávání (najeďte na ikonu lupy) najděte aplikaci Vodafone TV CZ a nainstalujte si ji.
  2. LG TV - televizi připojte k internetu, v menu televize (ikona domečku na dálkovém ovládání) vyberte aplikační obchod (Apps nebo LG Content Store) a pomocí vyhledávání (najeďte na ikonu lupy) najděte aplikaci Vodafone TV CZ a nainstalujte si ji. Podívat se můžete i na návod na instalaci aplikací.
  3. Android TV - televizi připojte k internetu a přihlaste se ke svému Google účtu, abyste měli přístup do obchodu s aplikacemi. Pak už jen stačí jít do obchodu s aplikacemi a vyhledat podle názvu Vodafone TV CZ. Aplikaci si následně nainstalujte, najdete ji v menu televize mezi ostatními aplikacemi. Aplikace je dostupná ke stažení pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku. Pokud máte Google účet nastavený pro jiný region než Česko, je potřeba to změnit nebo využít jiný Google účet.

Jak se do aplikace Vodafone TV přihlásím?

Přihlašovací jméno

  • Je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV).
  • Přidělené číslo služby vaší Vodafone TV najdete například ve Vyúčtování nebo v samoobsluze Můj Vodafone.

Heslo pro přihlášení

  • Heslo vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. Později si ho můžete změnit na vlastní kombinaci.

Jak na změnu hesla:

  • V samoobsluze Můj Vodafone na webu - změnu zařídíte v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.
  • V mobilní aplikaci Můj Vodafone - přes nabídku Moje služby (spodní část obrazovky) vyberte svou Vodafone TV, následně sjeďte níže, dokud neuvidíte část Mobilní zařízení, kde najdete i tlačítko pro změnu hesla. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.

Je dobré vědět:

  • Všechny vaše nahrávky jsou automaticky synchronizovány a máte je dostupné na všech zařízeních.
  • Kvalitu obrazu vybírá aplikace sama na základě rychlosti a kvality připojení, maximální rozlišení obrazu je 4K (Ultra HD) u vybraných pořadů a kanálů. Zvukový výstup je ve formátu ACx (vylepšený MP3 formát).
  • Možnost řazení programů v aplikaci není dostupná, aktuální pořadí kanálů zjistíte na této stránce.
  • Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. V samoobsluze Můj Vodafone v sekci Služby (k číslu vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete svá registrovaná zařízení spravovat.
  • V jednu chvíli můžete Vodafone TV přes aplikaci sledovat na 2 chytrých TV.
  • V aplikaci Vodafone TV pro chytré TV máte k dispozici všechny programy, které máte předplacené ve vašem tarifu Vodafone TV.
  • Vodafone TV vám poběží v zemích EU. V ostatních zemích světa vám správné fungování zaručit nemůžeme.
  • Aplikaci si můžete stáhnout, pokud máte ve svém televizoru nastavenou zemi na Česko, v případě Android TV se jedná o vybraný region Česká republika u použitého Google účtu.

Aplikace nefunguje správně, co můžu udělat?

Pokud vám aplikace hlásí chyby nebo její funkce nefungují, jak by měly, zkuste prosím následující tipy:

Ověřte funkčnost svého připojení k internetu.

Pro přehrávání pořadů potřebujete internet s rychlostí nejméně 7 Mb/s, doporučujeme však rychlejší. Zkuste také restartovat internetový modem tím, že ho na chvíli vytáhnete z elekřiny.

Restartujte (vypněte a zapněte) svůj televizor.

Po restartu zkuste aplikaci znovu spustit a ověřte, jestli problém trvá dál.

Aplikaci Vodafone TV odinstalujte a znovu si stáhněte její aktuální verzi z aplikačního obchodu.

Aplikaci je důležité průběžně aktualizovat. V některých případech nejlépe pomůže zcela nová instalace.

Pokud vám nefunguje přihlášení do aplikace, zkontrolujte si, že zadáváte správné uživatelské jméno a heslo.

Přihlašovací jméno je vždy ve formátu VTVXXXXXXXXX (za zkratkou VTV je číslo začínající na 8 nebo 9, jde o číslo vaší služby Vodafone TV a najdete ho také ve Vyúčtování a samoobsluze Můj Vodafone). Heslo pro přihlášení vám posíláme SMSkou po aktivaci Vodafone TV. V samoobsluze Můj Vodafone si ho v sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV) - Připojená zařízení můžete změnit na svou vlastní kombinaci. Po změně hesla se nezapomeňte ze všech zařízení odhlásit a do aplikace Vodafone TV se přihlaste svým novým heslem.

Aplikace při pokusu o přihlášení hlásí, že byl účet uzamčen? V tom případě počkejte nebo si vygenerujte nové heslo.

Důvodem uzamčení účtu je několik chybných pokusů o přihlášení. Okamžité odblokování provedete tak, že si přes Můj Vodafone vytvoříte nové heslo do Vodafone TV. Návod najdete v předchozím bodu.

Nefunguje vám posouvání v rámci pořadu u zpětného sledování?

U kanálů skupiny Prima není možné posouvat pořady směrem dopředu, toto opatření souvisí s požadavky FTV Prima.

Dosáhl jsem maximálního počtu registrovaných zařízení, jak můžu nějaké zařízení odebrat?

Pro přístup k Vodafone TV můžete mít zaregistrovaných až 10 zařízení. Registrované zařízení je takové, ve kterém se svými údaji přihlásíte přes aplikaci nebo webový prohlížeč. Pokud dosáhnete limitu 10 zařízení a chcete se přihlásit v novém, je třeba některé z předchozích smazat. To můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone.

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby (nastavení služeb k vaší Vodafone TV).

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete číslo Vodafone TV (začíná na 8 nebo 9 a najdete ho například ve Vyúčtování) a heslo.

V části Připojená zařízení můžete spravovat zařízení, ve kterých jste se přihlásili svými údaji k Vodafone TV.

Na tomto místě můžete už nepoužívaná zařízení odebrat. Pokud se spletete, nic se neděje, pouze se ve svém zařízení budete muset znovu přihlásit. Přehled připojených (registrovaných) zařízení se po vašich úpravách v samoobsluze aktualizuje až po odhlášení a novém přihlášení do Můj Vodafone.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone