Co je FlexiStrop a jak ho nastavím?

Chcete mít jistotu, že nezaplatíte víc, než si sami určíte?

  • Služba hlídá měsíční výdaje na telefonním čísle.
  • Dostanete SMSku při dosažení limitu 50 %, 90 % a 100 %.
  • Po dosažení 100 % limitu zablokujeme placené služby do konce zúčtovacího období.
  • V zahraničí dochází k blokaci všech odchozích služeb již při dosažení 90 % FlexiStropu. K dispozici budete mít pouze příchozí hovory (pokud jsou v dané zemi bez poplatku), příchozí zprávy a datové služby (pokud už jsou v ceně tarifu a neplatíte za ně nic navíc).

Nechcete využít blokaci při dosažení limitu? Využijte službu FlexiLimit.

Jak nastavím nebo změním FlexiStrop?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a přejděte do sekce Služby - Nastavení Vyúčtování a limitů.

K přihlášení potřebujete administrátorské heslo.

Přejděte do části Limity.

Tady si službu můžete aktivovat, změnit i zrušit. Minimální hodnota FlexiStropu je 100 Kč, dále ho můžete nastavovat po padesátikorunách nebo stokorunách.

Kde můžu sledovat čerpání FlexiStropu?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a přejděte do sekce Čerpání.

K přihlášení potřebujete heslo.

Na stránce si zkontrolujte stav čerpání vašeho FlexiStropu.

Pokud FlexiStrop nepoužíváte, tak ho na této stránce nenajdete. Jeho nastavení je možné zadat v sekci Služby.

Co se stane při blokaci služeb

Co všechno se do FlexiStropu započítává?

Naposledy upraveno 28. 12. 2020