Jak funguje služba kontroly nákladů DataLimit?

  • Díky DataLimitu si nastavíte, kolikrát se vám může navýšit základní datový balíček poté, co ho celý vyčerpáte.
  • Když si nastavíte DataLimit na hodnotu 0 dokoupení, po vyčerpání základního datového balíčku vám připojení k internetu zastavíme a neplatíte nic navíc.
  • Můžete si také zvolit určitý počet navýšení dat nebo nastavit neomezené dokupování. Pak vám připojení k internetu poběží neustále (za ceny podle tarifu), dokud nedosáhnete nastaveného FlexiStropu nebo Volacího limitu.

Jak mohu nastavení DataLimitu upravit?

Přihlaste se na Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - Internet

Pro přihlášení potřebujete administrátorské heslo.

Najděte položku DataLimit a nastavení zkontrolujte nebo upravte.

Nově nastavenou hodnotu maximálního počtu navýšení datového balíčku uložte a změnu pak nezapomeňte potvrdit. Nové nastavení vám potvrdíme SMSkou.

Nastavení DataLimitu

Další možnosti:

  • Při dosažení DataLimitu - vám v prohlížeči po zadání jakékoliv adresy zobrazíme speciální stránku, díky které si budete moct nastavení DataLimitu upravit a maximální počet dokoupení dat navýšit.
  • Změna přes SMS - SMSkou můžete nastavit DataLimit na hodnotu 0 navýšení dat. To znamená, že po vyčerpání základního datového balíčku se k internetu nepřipojíte. SMS má tvar DATA STROP a zdarma ji posíláte na číslo 7700.
  • Přes aplikaci Můj Vodafone - úpravu DataLimitu najdete v sekci Internet.
  • Změna přes operátora Linky péče o zákazníky - na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě).
Stránka DataLimit

Co je ještě dobré vědět?

  • Úprava nastavení DataLimitu se projeví ihned. Pokud už jste například využili 3 navýšení datového balíčku a provedete úpravu DataLimitu na hodnotu 1 navýšení, po vyčerpání aktuálního navýšeného objemu dat se připojení k internetu zastaví. V dalším zúčtovacím období vám data navýšíme 1x, pokud vyčerpáte základní datový balíček. Když naopak budete vědět, že vám aktuálně nastavený počet navýšení dat nestačí, jednoduše si počet navýšení zvýšíte a připojení vám poběží dál.
  • Při změně tarifu vždy dochází k nastavení DataLimitu na výchozí hodnotu. Pro běžné hlasové tarify a mobilní datové SIM nastavujeme DataLimit na hodnotu 3 navýšení dat. Pro Připojení bez kabelu Naplno je výchozím počtem 10 navýšení dat.
  • U Připojení na měsíc funguje DataLimit odlišně, podívejte se na podrobnosti.
  • DataLimit mají k dispozici všichni zákazníci, kteří používají tarif s funkcí účtování dat po vyčerpání základního objemu dat.
Naposledy upraveno 20. 01. 2021