Účtování dat po vyčerpání základního objemu

Chcete mít jistotu, že se k internetu připojíte i po vyčerpání objemu dat?

  • Po vyčerpání základního objemu dat se připojujete dál plnou rychlostí. Vše probíhá automaticky, platíte jen za skutečně využitá data (v datových blocích - viz tabulka níže).
  • Účtování dalších dat po vyčerpání základního objemu je součástí našich měsíčních tarifů. Pokud se ale nechcete po vyčerpání základního datového balíčku připojovat na internet nebo chcete maximální počet navýšení dat omezit, můžete využít službu DataLimit.
  • U vybraných tarifů, které umožňují sdílet datový balíček s jinou SIM kartou, můžete maximální čerpaný objem dat na jedné SIM kontrolovat díky DataStropu.
  • Chcete dlouhodobě navýšit objem dat v tarifu? Využijte Zvětšení datového balíčku.

Jak zjistím nebo změním aktuální nastavení u mého tarifu?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Čerpání.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.

V detailu čerpání datového balíčku najdete aktuální nastavení.

Můžete si upravit nastavení DataLimitu a tím ovlivnit, zda se k internetu připojíte i po vyčerpání základního objemu dat.

Kolik dat získáte navíc a kolik to stojí?

Tarify Start a Red

Jaký máte tarifKolik dat získáte navícCena za navýšení
Start 130 a Start 250+ 250 MB49 Kč
Red Basic/Standard/Extra/Maxi+ 500 MB49 Kč

Ostatní tarify

Jaký máte tarifKolik dat získáte navícCena za navýšení
základní objem dat do 499 MB+ 100 MB49 Kč
základní objem dat nad 499 MB+ 250 MB49 Kč
Start 100 / 200 / 500 minut+ 100 MB25 Kč
Red Naplno+ 500 MB49 Kč
Připojení pro služby super+ 40 MB20 Kč
Red+ a Business Red++ 250 MB99 Kč
Připojení na měsíc+ 100 MB / 30 dní49 Kč
Připojení bez kabelu Naplno+ 5 GB49 Kč

Více najdete v ceníku.

Nevyčerpaná data do dalšího měsíce nepřevádíme - můžete je využít do konce zúčtovacího období nebo (u balíčků s platností kratší než měsíc) do konce platnosti balíčku. U Připojení na měsíc dochází s navýšením dat k obnovení 30denní platnosti balíčku. Poplatek za dokoupení dodatečného objemu dat započítáváme do minimálního měsíčního plnění.

Kterých tarifů se účtování dat po vyčerpání základního objemu týká?

Musím další účtování dat při dosažení limitu nějak potvrdit, nebo se to stane automaticky? A dostanu předtím SMS, abych věděl, že se to blíží?

Jak můžu kontrolovat čerpání dat?

Mohu data, která budu čerpat po vyčerpání svého základního balíčku, využít i v roamingu?

Má změna datového tarifu vliv na mé nastavení?

Naposledy upraveno 28. 12. 2020