Co nabízí služba Zvětšení datového balíčku?

Potřebujete pravidelně vyšší objem dat pro surfování na internetu?

  • Váš datový balíček trvale zvětšíme o určitý počet dat.
  • Při aktivaci služby dostanete data navíc okamžitě (nemusíte čekat na další měsíc).
  • Například s tarifem Red Basic budete mít místo 4 GB k dispozici 6 GB dat za 149 Kč měsíčně k paušálnímu poplatku.
  • Zvětšení datového balíčku můžete využít 1x za zúčtovací období. Pokud si službu zrušíte, navýšený objem dat vám zůstane k dispozici do konce aktuálního zúčtovacího období.

Jak si službu zapnout nebo zrušit

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone a zvolte sekci Služby - Internet.

Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.

V této sekci můžete službu zapnout nebo zrušit.

Změnu provedeme ihned, nejpozději však do 24 hodin a potvrdíme ji SMSkou.

Další možnosti:

  1. Přes aplikaci Můj Vodafone - nabídka Moje služby - Mobilní internet - Nastavení internetu.
  2. Změna přes operátora Linky péče o zákazníky - na čísle *77 (při volání ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (při volání z jiné sítě).

Kolik dat získáte navíc a kolik to stojí?

Tarify Start a Red

Jaký máte tarifKolik dat získáte měsíčněCena za měsíc
Start 130 / 250, Red Basic/Standard/Extra/Maxi+ 2 GB149 Kč
Red Standard/Extra/Maxi+ 3 GB249 Kč
Red Standard/Extra/Maxi+ 5 GB349 Kč
Red Extra/Maxi+ 10 GB599 Kč

Ostatní tarify

Jaký máte tarifKolik dat získáte měsíčněCena za měsíc
základní objem dat do 499 MB+ 250 MB99 Kč
základní objem dat nad 499 MB+ 1 GB99 Kč
Start 100 / 200 / 500 minut+ 1 GB99 Kč
Red Naplno 5 / 10 / 20 GB+ 2 GB149 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB+ 3 GB249 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB+ 5 GB349 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB+ 10 GB599 Kč
Balíček ke kartě FIX - 500 MB a SMS v síti neomezeně+ 250 MB99 Kč
Red+ a Business Red++ 1 GB199 Kč
Red+ a Business Red++ 2 GB399 Kč
Red+ a Business Red++ 4 GB799 Kč

Více najdete v ceníku.

Nevyčerpaná data do dalšího měsíce nepřevádíme - můžete je využít do konce zúčtovacího období. Poplatek za Zvětšení datového balíčku započítáváme do minimálního měsíčního plnění. Některé varianty Zvětšení datového balíčku nejsou dostupné přes Můj Vodafone, rádi vám je aktivujeme na Lince péče o zákazníky.

Kdo může službu využít?

Co se stane po vyčerpání dat?

Naposledy upraveno 30. 12. 2020