Co umí aplikace Můj Vodafone a kde ji získám?

  • Aplikace Můj Vodafone vám umožní přístup k informacím o vašich službách přímo z mobilního telefonu. Je dostupná pro zákazníky s předplacenou kartou i s paušálním tarifem.
  • Aplikace je zdarma v České republice i v zahraničí. Při jejím používání nečerpáte objem dat z vašeho datového balíčku, je ale potřeba funkční datové připojení.
  • Aby aplikace správně fungovala, doporučujeme vždy používat její aktuální verzi. Stáhnout si ji můžete pro:

Jak se do aplikace přihlásím?

Vodafone účet - jednorázové přihlášení - pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo. Volbu biometrické přihlášení nechte vypnutou. Aplikace si bude pamatovat poslední přihlášený e-mail, heslo však budete zadávat při každém spuštění aplikace.

Vodafone účet - biometrické (trvalé) přihlášení (doporučujeme) - pokud po vyplnění přihlašovacích údajů zapnete biometrické přihlášení a přihlásíte se, aplikace vás automaticky (po ověření otisku prstu nebo obličeje) přihlásí i při dalším spuštění. Tato volba je nezbytná pro fungování widgetu (iOS, Android) a doporučujeme ji pro platbu kartou (kvůli potvrzení platby přes bankovní aplikaci nebo SMS kód). U telefonů, které podporují biometrické přihlášení (otiskem prstu nebo obličejem), je s ohledem na bezpečnost dostupná pouze tato volba, u ostatních je k dispozici trvalé přihlášení.

Platnost biometrického přihlášení v následujících situacích vyprší (bude potřeba se znovu přihlásit přes e-mail a heslo):

  1. Když se ručně z aplikace odhlásíte (přes nabídku v aplikaci).
  2. Když aplikaci více jak 2 měsíce nespustíte.
  3. Pokud proběhne aktualizace aplikace.
  4. Pokud aplikaci odinstalujete a budete ji instalovat znovu.

Co v aplikaci najdete?

Úvodní stránka

Na úvodní stránce aplikace najdete informační dlaždice, které zobrazují nejdůležitější informace o vašich službách. Jejich obsah se může v čase měnit podle toho, jestli například máte zaplacené Vyúčtování, jaké služby používáte atp. Mezi nejčastěji zobrazované dlaždice patří:

  • Čerpání datového balíčku / volných jednotek - u mobilního čísla vidíte informaci o stavu čerpání datového balíčku, po kliknutí na dlaždici se dostanete k podrobnějším informacím o čerpání svých volných jednotek (včetně minut nebo zpráv).
  • Informace k Vyúčtování a průběžné útratě - najdete po kliknutí na dlaždici s průběžnou útratou nebo informací, kolik je potřeba zaplatit. Text na dlaždici se mění s ohledem na aktuální stav plateb. Po kliknutí na dlaždici uvidíte informaci o průběžné útratě, historii svých Vyúčtování, přehled přijatých plateb nebo nabídku pro zaplacení služeb platební kartou (včetně Apple Pay).
  • Informace o kreditu - pokud máte předplacenou kartu, uvidíte na dlaždici (nebo po kliknutí na ní) informace o aktuálním kreditu, případně o blížícím se konci platnosti kreditu.

Pod informačními dlaždicemi najdete několik dalších sekcí (některé se skrývají pod volbou Zobrazit více), které například obsahují:

  • Další funkce – nákup v eShopu, dobití kreditu, historie čerpání kreditu pro předplacené karty, změna stávajícího hesla, blokace, objednávka nebo aktivace SIM karty pro vaše číslo, poslání dotazu přes nabídku Napište nám a další možnosti.
  • Potřebujete pomoct? – prodejny Vodafonu, Centrum péče s otázkami a odpověďmi.
  • Nabídky a odměny – nabídky od Vodafonu nebo partnerů. Pokud u svého tarifu nebo Balíčku ke kartě máte část dat k vyzvednutí v aplikaci Můj Vodafone, najdete tato data právě v nabídkách od Vodafonu.
  • Stav sítě – mapa pokrytí s ukazatelem signálu a kontrolou výpadků mobilní sítě a měření rychlosti.
  • Ikona Tobiho – pod ikonou robota Tobiho (s červenou helmou) najdete nápovědu k častým otázkám.
Úvodní stránka aplikace

Nabídka Moje služby

Po výběru této sekce se vám nejdřív zobrazí výběr mezi vašimi aktivními službami (telefonní číslo, pevný internet, TV…). Po výběru hlavní služby se vám pak zobrazí její aktuální nastavení a možnost upravovat doplňkové služby a balíčky.

Nabídka Můj účet

Pod vaším jménem (názvem zákaznického účtu) vidíte, jakou úrovní hesla jste se do aplikace přihlásili. Pro plný přístup ke všem informacím musíte být přihlášeni jako administrátor. Do dalších nabídek se dostanete přes dlaždice, které posunujete do stran. Pod nimi najdete volbu pro odhlášení se z aplikace. V sekci Můj účet najdete tyto nabídky:

  • Zprávy – obsahuje novinky nebo důležité informace k dění ve Vodafonu.
  • Moje eSIM – pokud používáte nebo chcete používat eSIM, najdete tu vše potřebné.
  • Osobní údaje – přehled o vašich osobních údajích, které tu také můžete změnit. V části Soukromí najdete správu marketingových souhlasů.
  • Změna heslaúprava stávajícího hesla pro komunikaci s operátory.
  • Smlouva – informace k aktuální smlouvě (v případě smluv se závazkem) nebo splátkám za zařízení.
  • Požadavky – pokud právě řešíme některé vaše požadavky, zde uvidíte jejich přehled.
  • Nastavení aplikace – povolení biometrického přihlášení (pokud je k dispozici), nastavení widgetu, výběr jazyka, přepnutí na menu pro leváky, nastavení související se soukromím. Úplně dole najdete číslo verze aplikace.
Nabídka Můj účet s úrovní hesla

Mezi další funkce aplikace patří:

  • Widget pro zobrazení čerpání volných jednotek nebo kreditu - na ploše telefonu s Androidem (aplikace musí být uložena v paměti telefonu) a pro iOS. Widget pro telefony s Androidem zobrazuje různé množství informací s ohledem na to, jakou velikost mu na ploše určíte. Velikost widgetu můžete libovolně měnit (u většiny telefonů na něm stačí dlouze podržet prst). Je tak jen na vás, jak si widget upravíte, aby vám vyhovoval. Nastavení zobrazovaných informací najdete v aplikaci v sekci Můj účet - Nastavení aplikace - Nastavení widgetu.
  • Podpora tmavého vzhledu - tmavý režim (Dark Mode) na telefonech iPhone i telefonech s OS Android. Aplikace se barevně přizpůsobuje podle aktuálního nastavení v telefonu, pokud tedy máte tmavý režim v telefonu právě aktivní, projeví se automaticky i v prostředí aplikace.
  • Aplikace pro Apple Watch - rychlé informace o čerpání vašich volných jednotek můžete mít i v hodinkách Apple Watch.

Jak se v aplikaci přepnu na jiné telefonní číslo nebo službu z mého účtu?

Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte podle tohoto návodu.

Kde zjistím, jakou verzi aplikace používám?

Verzi aplikace najdete v části Můj účet - Nastavení aplikace, kde sjedete úplně dolů a uvidíte verzi aplikace, kterou máte nainstalovanou.

Přihlášení do Můj Vodafone mám zablokované, co mám dělat?

Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, zkuste se po hodině znovu přihlásit.

Aplikace mi nejde do telefonu stáhnout, co může být důvodem?

Aplikace je dostupná pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku, Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Vietnam, USA, Bulharsko, Bělorusko, Moldavsko, Kazachstán a Rusko. Pokud máte svůj účet (Apple, Google) založený pro jiný region, aplikace pro vás bohužel nebude dostupná. Stále však můžete využít Můj Vodafone v prohlížeči.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone