Co umí aplikace Můj Vodafone a kde ji získám?

Aplikace Můj Vodafone vám umožní přístup k vašemu účtu z telefonů s operačním systémem iOS a Android. Aplikace je zcela zdarma v České republice i v zahraničí. Při jejím používání nečerpáte objem dat z vašeho datového balíčku, je ale potřeba funkční datové připojení. Aplikaci můžete využít jako zákazník s předplacenými službami stejně jako zákazník s měsíčním účtováním.

Co umí aplikace Můj Vodafone?

Aplikace Můj Vodafone vám nabízí přístup do samoobsluhy formou aplikace ve vašem chytrém mobilním telefonu. Umožňuje vám trvalé přihlášení, takže se nemusíte pokaždé přihlašovat vyplněním přihlašovacích údajů.

Co všechno v aplikaci najdete?

  • Přehled - na této stránce najdete čerpání svých volných jednotek (data, volání a zprávy), aktuální útratu za probíhající zúčtovací období a Vyúčtování. Pokud je aktuální částka k zaplacení vyšší než 120 Kč, najdete tu také volbu pro platbu Vyúčtování pomocí platební karty (tu najdete také v části Historie Vyúčtování). Když máte předplacenou kartu, uvidíte zde stav kreditu a můžete se podívat na historii jeho čerpání. Zobrazené informace na této stránce můžete aktualizovat tažením prstu shora dolů.
  • Služby - zde máte přehled o svých aktivních službách. Tarif, datové služby a roamingové služby (v zahraničí) mají vlastní sekce, ostatní služby najdete v souhrnném přehledu. V této části můžete nastavené služby také měnit.
  • Nabídky - speciální nabídky nebo soutěže určené pro vaše telefonní číslo. Pokud váš tarif obsahuje data k vyzvednutí v aplikaci Můj Vodafone, získáte je právě zde.
  • Účet - základní informace o vašem zákaznickém účtu. Vidíte tu, jakou úrovní hesla jste se do aplikace přihlásili, můžete si zde ověřit aktuálnost osobních údajů, změnit souhlasy se zpracováváním osobních údajů (obchodní sdělení), změnit heslo, podívat se na Zprávy z Vodafonu, stav řešených požadavků nebo zjistit, jestli u svého čísla nemáte nějaké omezení, které by bránilo plnému využití služeb. K jednotlivým telefonním číslům tu také můžete doplnit fotografii, abyste je mohli lépe odlišit.
  • Nákupy - sekci najdete v části Více. Můžete si tu prohlédnout náš eShop nebo dobít kredit.
  • Naše síť - sekci najdete v části Více. Je tu měřič rychlosti připojení a aktuální mapa pokrytí.
  • SIM karta - sekci najdete v části Více. Můžete zde zablokovat ztracenou SIM, objednat SIM kartu, když potřebujete vyměnit SIM u svého stávajícího čísla nebo doručenou SIM aktivovat.
  • Potřebujete pomoci? - sekci najdete v části Více. V Centru péče (část Podpora) se dozvíte podrobnosti o fungování našich služeb, přes nabídku Zeptejte se nás nám můžete poslat dotaz a také tu uvidíte podrobnosti o svém zařízení.
  • Navštivte nás - sekci najdete v části Více. Aplikace vám ukáže nejbližší prodejny a umožní vám domluvení schůzky v nich.
  • O aplikaci - sekci najdete v části Více. Nastavte si jazyk (češtinu nebo angličtinu), spravujte oznámení, způsob přihlášení (můžete využít přihlášení otiskem prstu nebo obličejem, pokud to telefon umožňuje) nebo souhlasy související s provozem aplikace. Dále zde najdete novinky z poslední verze, obchodní podmínky a informace o dalších aplikacích Vodafonu.
  • Správa více telefonních čísel - pokud jste přihlášeni administrátorským heslem a máte na zákaznickém účtu více telefonních čísel, můžete se mezi nimi přepínat přes roletku v pravém horním rohu.
  • Widget pro zobrazení čerpání volných jednotek nebo kreditu - na ploše telefonu s Androidem (aplikace musí být uložena v paměti telefonu) nebo v notifikačním centru iOS. Widget pro telefony s Androidem zobrazuje různé množství informací s ohledem na to, jakou velikost mu na ploše určíte. Velikost widgetu můžete libovolně měnit (u většiny telefonů na něm stačí dlouze podržet prst). Je tak jen na vás, jak si widget upravíte, aby vám vyhovoval. Nastavení zobrazovaných informací najdete v aplikaci v sekci Můj účet - Nastavení - Nastavení widgetu (pouze Android).
  • Podpora tmavého vzhledu - aktuálně podporujeme tmavý režim (Dark Mode) na telefonech iPhone. Aplikace se barevně přizpůsobuje podle aktuálního nastavení v telefonu, pokud tedy máte tmavý režim v telefonu právě aktivní, projeví se automaticky i v prostředí aplikace.

Pro jaké telefony je aplikace Můj Vodafone určená?

Kde si mohu aplikaci stáhnout?

Jak se do aplikace přihlásím?

Naposledy upraveno 02. 02. 2021