Vodafone účet - jednorázové přihlášení - pro přihlášení potřebujete e-mail a heslo. Volbu biometrické přihlášení nechte vypnutou. Aplikace si bude pamatovat poslední přihlášený e-mail, heslo však budete zadávat při každém spuštění aplikace.
Vodafone účet - biometrické (trvalé) přihlášení (doporučujeme) - pokud po vyplnění přihlašovacích údajů zapnete biometrické přihlášení a přihlásíte se, aplikace vás automaticky (po ověření otisku prstu nebo obličeje) přihlásí i při dalším spuštění. Tato volba je nezbytná pro fungování widgetu (iOS, Android) a doporučujeme ji pro platbu kartou (kvůli potvrzení platby přes bankovní aplikaci nebo SMS kód). U telefonů, které podporují biometrické přihlášení (otiskem prstu nebo obličejem), je s ohledem na bezpečnost dostupná pouze tato volba, u ostatních je k dispozici trvalé přihlášení.
Platnost biometrického přihlášení v následujících situacích vyprší (bude potřeba se znovu přihlásit přes e-mail a heslo):
Na úvodní stránce aplikace najdete informační dlaždice, které zobrazují nejdůležitější informace o vašich službách. Jejich obsah se může v čase měnit podle toho, jestli například máte zaplacené Vyúčtování, jaké služby používáte atp. Mezi nejčastěji zobrazované dlaždice patří:
Pod informačními dlaždicemi najdete několik dalších sekcí (některé se skrývají pod volbou Zobrazit více), které například obsahují:
Po výběru této sekce se vám nejdřív zobrazí výběr mezi vašimi aktivními službami (telefonní číslo, pevný internet, TV…). Po výběru hlavní služby se vám pak zobrazí její aktuální nastavení a možnost upravovat doplňkové služby a balíčky.
Pod vaším jménem (názvem zákaznického účtu) vidíte, jakou úrovní hesla jste se do aplikace přihlásili. Pro plný přístup ke všem informacím musíte být přihlášeni jako administrátor. Do dalších nabídek se dostanete přes dlaždice, které posunujete do stran. Pod nimi najdete volbu pro odhlášení se z aplikace. V sekci Můj účet najdete tyto nabídky:
Když u nás máte více služeb, po přihlášení vidíte na hlavní obrazovce údaje k jedné z nich. Pokud se potřebujete přepnout na jiné mobilní číslo nebo jinou službu, postupujte podle tohoto návodu.
Verzi aplikace najdete v části Můj účet - Nastavení aplikace, kde sjedete úplně dolů a uvidíte verzi aplikace, kterou máte nainstalovanou.
Pokud opakovaně zadáte chybné údaje, může z bezpečnostních důvodů dojít k zablokování vašeho přihlašovacího účtu. Odblokování probíhá automaticky, zkuste se po hodině znovu přihlásit.
Aplikace je dostupná pro zákazníky, kteří mají v aplikačních obchodech nastavený region na Českou republiku, Slovensko, Polsko, Ukrajinu, Vietnam, USA, Bulharsko, Bělorusko, Moldavsko, Kazachstán a Rusko. Pokud máte svůj účet (Apple, Google) založený pro jiný region, aplikace pro vás bohužel nebude dostupná. Stále však můžete využít Můj Vodafone v prohlížeči.