Dočasně se sníží rychlost internetu na 20 kbit/s - tato varianta se týká Připojení na týden. U Mobilního připojení Turbo snížíme rychlost na max. 64 kbit/s, u tarifu Připojení bez kabelu na max. 256 kbit/s.
Jak si nejrychleji zapnu data, pokud jsem vyčerpal datový balíček?
Pokud jste vyčerpali svůj základní datový balíček a nastavili jste si DataLimit na hodnotu 0 dokoupení dat nebo jste vyčerpali maximální povolený počet navýšení, připojení k internetu přes mobilní síť vám přestane fungovat.
Přímo z mobilu můžete v takové situaci DataLimit navýšit přes speciální stránku, kterou vám zobrazíme, když v prohlížeči zadáte jakoukoliv webovou adresu. Jakmile vám SMSkou potvrdíme navýšení DataLimitu, připojení vám opět bude fungovat.
Hodnotu DataLimitu můžete navýšit také přes Můj Vodafone na webu v sekci Služby - Internet, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Moje služby - Internet nebo s operátorem Linky péče o zákazníky na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě).
nebo můžete zdarma poslat SMS ve tvaru KOLIK DAT na 7700, obratem vám pošleme informaci o čerpání dat
U většiny našich tarifů funguje účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat, abyste mohli dál využívat rychlý internet, i když vyčerpáte datový balíček. Můžete si také upravit nastavení DataLimitu, a po vyčerpání základního objemu dat se k internetu už nepřipojíte nebo si nastavíte maximální možný počet navýšení dat. U vybraných tarifů, které umožňují sdílet datový balíček s jinou SIM kartou, můžete maximální čerpaný objem dat na jedné SIM kontrolovat díky DataStropu. Nastavení si můžete změnit na muj.vodafone.cz v sekci Služby - Internet.
Chcete si zvýšit objem dat trvale?
Pokud se vám stává, že objem dat vyčerpáte častěji, vyberte si datový tarif s vyšším objemem dat nebo si objem dat navyšte prostřednictvím služby Zvětšení datového balíčku.