Co se stane, když vyčerpám objem dat u svého tarifu?

Dojde k jedné ze situací podle nastavení vašich služeb:

  1. Můžete dál surfovat bez omezení rychlosti internetu, a to díky účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat.
  2. Data se zastaví, pokud jste vyčerpali maximální počet navýšení dat (DataLimit) nebo dosáhnete zadaného DataStropu.
  3. Dočasně se sníží rychlost internetu na 20 kbit/s - tato varianta se týká Připojení na týden. U Mobilního připojení Turbo snížíme rychlost na max. 64 kbit/s, u tarifu Připojení bez kabelu na max. 256 kbit/s.

Jak si nejrychleji zapnu data, pokud jsem vyčerpal datový balíček?

  • Pokud jste vyčerpali svůj základní datový balíček a nastavili jste si DataLimit na hodnotu 0 dokoupení dat nebo jste vyčerpali maximální povolený počet navýšení, připojení k internetu přes mobilní síť vám přestane fungovat.
  • Přímo z mobilu můžete v takové situaci DataLimit navýšit přes speciální stránku, kterou vám zobrazíme, když v prohlížeči zadáte jakoukoliv webovou adresu. Jakmile vám SMSkou potvrdíme navýšení DataLimitu, připojení vám opět bude fungovat.
  • Hodnotu DataLimitu můžete navýšit také přes Můj Vodafone na webu v sekci Služby - Internet, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Moje služby - Internet nebo s operátorem Linky péče o zákazníky na čísle *77 (ze sítě Vodafone) nebo 800 77 00 77 (z jiné sítě).
Stránka DataLimit

Jak sledovat čerpání objemu dat?

  1. průběžně vás informujeme pomocí SMS
  2. aktuální přehled vidíte na muj.vodafone.cz či v aplikaci aplikaci Můj Vodafone
  3. nebo můžete zdarma poslat SMS ve tvaru KOLIK DAT na 7700, obratem vám pošleme informaci o čerpání dat

U většiny našich tarifů funguje účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat, abyste mohli dál využívat rychlý internet, i když vyčerpáte datový balíček. Můžete si také upravit nastavení DataLimitu, a po vyčerpání základního objemu dat se k internetu už nepřipojíte nebo si nastavíte maximální možný počet navýšení dat. U vybraných tarifů, které umožňují sdílet datový balíček s jinou SIM kartou, můžete maximální čerpaný objem dat na jedné SIM kontrolovat díky DataStropu. Nastavení si můžete změnit na muj.vodafone.cz v sekci Služby - Internet.

Chcete si zvýšit objem dat trvale?

Pokud se vám stává, že objem dat vyčerpáte častěji, vyberte si datový tarif s vyšším objemem dat nebo si objem dat navyšte prostřednictvím služby Zvětšení datového balíčku.

Naposledy upraveno 07. 01. 2021