Co je Záruka spokojenosti a jak ji mohu uplatnit?

Díky Záruce spokojenosti máte možnost do 30 dní od koupě:

  • Vrátit služby.
  • Vyměnit/vrátit telefon/zařízení zakoupené na splátky nebo za zvýhodněnou cenu.
  • Odstoupit od nově uzavřené Smlouvy se závazkem MSL (Minimální měsíční plnění).
  • Při změně z předplacené karty na tarif lze do 30 dní požádat o změnu zpět na předplacenou kartu.

Při uplatnění Záruky spokojenosti vám vrátíme peníze za zařízení, které nám vracíte. Smlouvu zrušíme bezplatně, za poskytnuté služby vám vystavíme běžné Vyúčtování. Měsíční poplatky budeme účtovat podle standardních pravidel. Pokud byste rušili pouze smlouvu nebo číslo a zařízení na splátky si ponechali, doúčtujeme vám případnou slevu, kterou jste při nákupu na zařízení získali.

Jak mohu Záruku spokojenosti uplatnit?

  • V případě rušení čísla nebo smlouvy bez vracení zařízení telefonicky na Lince péče o zákazníky.
  • prodejně Vodafonu.
  • Zasláním telefonu/zařízení nebo SIM karty na adresu: Vodafone centrální sklad, Muff Logistics, Průmyslová 7, 102 00 Praha 10.

Pokud máte uzavřenou smlouvu na 24 měsíců, můžete využít formulář Odstoupení od smlouvy, který přiložíte při vrácení do balíku či spolu se zbožím přineste do naší prodejny. Pokud je váš zákaznický účet vedený na IČ, tak vyplňte formulář pro firemní zákazníky.

Kompletní informace o Záruce spokojenosti najdete na našich stránkách. Záruku spokojenosti můžete využít nejvýše 1x za 3 měsíce.

Naposledy upraveno 22. 11. 2020