Co je Záruka spokojenosti a jak ji mohu uplatnit?

Díky Záruce spokojenosti máte možnost do 30 dní od koupě:

  • Vrátit služby.
  • Vyměnit/vrátit telefon/zařízení zakoupené za standardní cenu, na splátky nebo za zvýhodněnou cenu.
  • Odstoupit od nově uzavřené Smlouvy se závazkem MSL (Minimální měsíční plnění).
  • Záruku spokojenosti můžete využít na mobilní tarif, telefon, tablet, notebook, herní konzoli, modem k DSL či Fibre (optickému) připojení nebo přenosný modem pro mobilní síť, který jste si pořídili v našem eShopu nebo v prodejně Vodafonu. Nelze ji využít u předplacených karet, Vodafone TV a Pevného internetu Kabel (přes koaxiální síť) a LTE.

Při uplatnění Záruky spokojenosti vám vrátíme peníze za zařízení, které nám vracíte. Smlouvu zrušíme bezplatně, za poskytnuté služby vám vystavíme běžné Vyúčtování. Měsíční poplatky budeme účtovat podle standardních pravidel. Pokud byste rušili pouze smlouvu nebo číslo a zařízení na splátky si ponechali, doúčtujeme vám případnou slevu, kterou jste při nákupu na zařízení získali.

Jak mohu Záruku spokojenosti uplatnit?

  • V případě rušení čísla nebo smlouvy bez vracení zařízení telefonicky na Lince péče o zákazníky.
  • prodejně Vodafonu.
  • Zasláním telefonu/zařízení nebo SIM karty na adresu: Vodafone - Muff Logistics - H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20.

Pokud máte uzavřenou smlouvu na 24 měsíců, můžete využít formulář Odstoupení od smlouvy, který přiložíte při vrácení do balíku či spolu se zbožím přineste do naší prodejny. Pokud je váš zákaznický účet vedený na IČ, tak vyplňte formulář pro firemní zákazníky.

Kompletní informace o Záruce spokojenosti najdete na našich stránkách.

Mějte přehled o svých službách díky aplikaci Můj Vodafone