Jak účtujeme aktivaci a zrušení tarifu nebo balíčku?

Účtování při aktivaci a zrušení mobilních tarifů

Při aktivaci tarifu:

  • Zaplatíte poměrnou část poplatku.
  • Zároveň dostanete poměrnou část volných jednotek podle počtu dní, kdy už tarif v zúčtovacím období používáte.

Při zrušení tarifu:

  • Pokud jste před aktivací nového tarifu využívali jiný (měníte tarif), i za původní tarif zaplatíte poměrnou část poplatku.

Účtování při aktivaci a zrušení samostatných a doplňkových balíčků u mobilních služeb

Při aktivaci balíčku s volnými jednotkami:

  • Zaplatíte poměrný poplatek z ceny balíčku.
  • Dostanete také poměrný počet jednotek.
  • Výjimkou jsou balíčky, které se obnovují podle data aktivace, jako jsou např. Připojení na měsíc, Připojení ze zahraničí na stálo nebo Balíčky ke kartě. U nich účtujeme poplatek vždy celý a balíček obnovíme po měsíci. Celý měsíční poplatek účtujeme také u Zvětšení datového balíčku, se kterým máte k dispozici navýšená data okamžitě po aktivaci. To se týká i Zvětšení datového balíčku, pokud je spojené s tarifem Red+.

Při zrušení balíčku:

  • Zaplatíte poměrnou část poplatku z ceny balíčku.
  • Výjimkou jsou datové balíčky, roamingové balíčky, balíčky minut pro volání do zahraničí, MMS balíček a Balíčky ke kartě. U nich měsíční poplatek účtujeme v plné výši.
  • Případné zbylé volné jednotky nepřevádíme.

Účtování při kompletním zrušení telefonního čísla

  • Měsíční poplatky vám v tom případě naúčtujeme poměrnou částí podle toho, k jakému dni telefonní číslo rušíte nebo přenášíte do sítě jiného operátora.

Účtování u služby Vodafone TV

  • Při aktivaci Vodafone TV nebo doplňkového programového balíčku v průběhu zúčtovacího období zaplatíte poměrnou část měsíčního poplatku podle data aktivace.
  • Zrušení doplňkového balíčku nebo změnu TV tarifu doporučujeme provést před koncem vašeho zúčtovacího období, protože v tomto případě nedochází ke zpětnému přepočítání ceny.
  • Pokud byste rušili celou službu Vodafone TV, naúčtujeme vám poměrnou část měsíčních poplatků s ohledem na datum zrušení a vaše zúčtovací období.

Účtování u pevného internetu

  • Při aktivaci Pevného internetu zaplatíte poměrnou část měsíčního poplatku podle data aktivace.
  • Při zrušení služby zaplatíte poměrnou část měsíčního poplatku podle data zrušení. Výjimkou je pouze Pevný internet přes LTE, u kterého k přepočítání poplatku nedochází, proto ho doporučujeme rušit ke konci zúčtovacího období.

K jakému datu se poměrné účtování vztahuje?