Nestíhám zaplatit Vyúčtování včas. Co dělat?

Jsou 2 možnosti, aby se vám nezablokovaly služby:

  1. Posuňte si zdarma datum blokace služeb - v samoobsluze Můj Vodafone vám nabídku zobrazíme na hlavní stránce nebo v sekci Účet - Stav účtu. Tuto možnost zde uvidíte, pokud splňujete podmínky a máte dobrou platební historii (vystavená alespoň 3 Vyúčtování, z toho první 2 včas uhrazená).
  2. Zavolejte nám zdarma na 800 77 11 77 - pokud to bude možné, můžeme se domluvit na posunutí data blokace, za kterou účtujeme poplatek v souladu s platným Ceníkem služeb.

Datum blokace lze posunout, když máte Vyúčtování alespoň 2 dny po splatnosti.

Chcete mít jistotu včasné úhrady?

Na každém Vyúčtování vždy najdete datum splatnosti. To je poslední termín, kdy by měla být platba připsána na náš účet. Vyberte si nejlepší a nejrychlejší způsob platby.

Co může nastat, když není Vyúčtování uhrazeno včas?

Nestíhám poslat platbu za exUPC služby, můžu požádat o posunutí data blokace?

Naposledy upraveno 09. 04. 2021