Co je to přesměrování hovorů, a jak ho zadat?

Nebudete mít po ruce telefon a potřebujete své hovory přijímat nebo o nich mít záznam? Nastavte si přesměrování hovorů a nezmeškáte ani jeden telefonát.

Pomocí standardních funkcí telefonu můžete přesměrovat své hovory do Hlasové schránky a na jakékoliv české pevné číslo nebo mobilní telefonní číslo s předvolbou +420.

  • vybrat si můžete podmíněné nebo nepodmíněné přesměrování
  • za přesměrování hovoru do Hlasové schránky nic neplatíte
  • při přesměrování hovoru na jiné číslo platíte za přesměrovaný hovor podle ceníku vašeho tarifu, případně se uplatní volné jednotky (za přesměrovaný hovor platíte, jako byste sami volali na cílové číslo, kam je hovor přesměrován)

Některé telefony zobrazují informaci o přesměrování před každým hovorem, i když hovory nikam vědomě nepřesměrováváte. Příčinou je funkce Zmeškaná volání a jde o normální stav.

Jak se liší podmíněné a nepodmíněné přesměrování

Jak funguje přesměrování v zahraničí?

Jak zadat přesměrování

Naposledy upraveno 01. 03. 2021