Jaké druhy Vyúčtování mohu dostávat?

Vyúčtování vám můžeme posílat:

  1. Poštou - doručíme vám ho nejpozději do 15 dnů po ukončení vašeho zúčtovacího období.
  2. Elektronicky - najdete ho většinou do 3 dnů po ukončení zúčtovacího období v samoobsluze Můj Vodafone.
  3. E-mailem - stejně jako elektronické Vyúčtování vám ho doručíme zpravidla do 3 dnů od ukončení zúčtovacího období.

V den vystavení Vyúčtování vám na vaše kontaktní číslo pošleme SMS s výší Vyúčtování, datem splatnosti a údaji k platbě.

Druhy Vyúčtování

Druh VyúčtováníCo obsahujeJak ho mohu obdržet
Souhrnné VyúčtováníSouhrnné údaje za jednotlivé služby (volání, SMS, data atd.); neobsahuje volaná čísla nebo čas volání.Poštou/Elektronicky/E-mailem
Podrobné VyúčtováníRozpis za využívání hlasových, SMS a ostatních služeb a zároveň telefonní čísla, na která jste volali nebo posílali SMS a datum uskutečnění.Poštou/Elektronicky
Mimořádné podrobné VyúčtováníStejné údaje jako v Podrobném Vyúčtování. Můžeme ho vystavit za 6 měsíců zpětně, když máte standardně Souhrnné Vyúčtování.Poštou
Privátní VyúčtováníStejné údaje jako v Podrobném Vyúčtování, ale v rozpise nejsou uvedena celá telefonní čísla, ale jen jejich část bez posledních 3 číslic.Poštou/Elektronicky
Vyúčtování do e-mailuSouhrnné Vyúčtování, které vám každý měsíc posíláme na váš e-mail.E-mailem
Elektronický výpis služebPodrobný rozpis využitých služeb.Elektronicky

Je poslání Vyúčtování nějak zpoplatněno?

  • Elektronické Vyúčtování je zdarma.
  • Tištěné Vyúčtování (Souhrnné, Podrobné, Mimořádné Podrobné, Privátní) je zpoplatněno podle platného Ceníku služeb.

Jak si změním typ Vyúčtování?

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.
Zvolte požadovaný typ Vyúčtování.

Změnu vám potvrdíme SMSkou.

Další možnosti, jak typ Vyúčtování změnit:

  1. aplikaci Můj Vodafone,
  2. přes operátora Linky péče o zákazníky na *77 (při volání ze sítě Vodafone) nebo na 800 77 00 77 při volání z jiné sítě,
  3. prodejně Vodafonu.
Naposledy upraveno 28. 12. 2020