Jak reklamovat telefon či datové zařízení?

Reklamovat můžete telefony nebo jiná zařízení zakoupené u Vodafonu v České republice. Reklamaci můžete uplatnit jedním z těchto způsobů:

  1. Navštivte jednu z Vodafone prodejen.
  2. Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou / kopií faktury), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: Vodafone - Muff Logistics - H1, Do Čertous 2634/7, 193 00 Praha 20. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
  3. Navštivte vybrané servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat.

Co udělat před předáním telefonu k reklamaci:

  • Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
  • Připravte si Záruční list nebo fakturu (může být i kopie), abychom mohli reklamaci přijmout.
  • Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení), u Androidu odhlaste svůj Google účet, u iPhonu je nutné vypnout službu Najít iPhone.
  • Pro více informací k reklamacím se můžete podívat na Reklamační řád Vodafonu.

Stav reklamace si pro většinu opravovaných zařízení můžete ověřit přes naše stránky. Údaje pro dohledání stavu opravy najdete v reklamačním protokolu.

Zboží jsem koupil od původního kupujícího, můžu ho u vás reklamovat?

Jak můžu reklamovat TV značky Sony?

Mám potíže s telefonem značky Sony, co mám dělat?