Jak reklamovat telefon či datové zařízení?

Reklamovat můžete telefony a datová zařízení zakoupené u Vodafonu v České republice. Reklamaci můžete uplatnit jedním z těchto způsobů:

  1. Navštivte jednu z Vodafone prodejen.
  2. Pošlete telefon spolu se záručním listem nebo dokladem o koupi (fakturou), žádostí o opravu, kontaktem na vás a vaší adresou na: Vodafone centrální sklad, Muff Logistics, Průmyslová 7, 102 00 Praha 10. Do žádosti nezapomeňte popsat vadu reklamovaného zařízení.
  3. Navštivte vybrané servisní středisko. Servis vyberte podle značky telefonu, který chcete reklamovat.

Co udělat před předáním telefonu k reklamaci:

  • Dopředu si zazálohujte svá data a kontakty, protože v servisu dojde k přehrání softwaru telefonu.
  • Připravte si Záruční list nebo fakturu, abychom mohli reklamaci přijmout.
  • Vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení), u Androidu odhlaste svůj Google účet, u iPhonu je nutné vypnout službu Find my iPhone.
  • Pro více informací k reklamacím se můžete podívat na Reklamační řád Vodafonu.

Stav reklamace si pro většinu opravovaných zařízení můžete ověřit přes naše stránky. Údaje pro dohledání stavu opravy najdete v reklamačním protokolu.

Telefon jsem koupil od původního kupujícího, můžu ho u vás reklamovat?

Jak můžu reklamovat TV značky Sony?

Mám potíže s telefonem značky Sony, co mám dělat?

Naposledy upraveno 04. 03. 2021