nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek pevny-internet convergence sixtyplus Vodafone

Jak mohu převést telefonní číslo na jiného majitele?

Nejrychlejší způsob, jak o změnu majitele čísla požádat, je přes samoobsluhu Můj Vodafone:

Přihlaste se do samoobsluhy Můj Vodafone.
Přejděte do části Účet - Formuláře.
Vyberte formulář Dohoda o postoupení smlouvy.
Vyplňte požadované údaje.
Formulář vytiskněte a podepište (původní i nový zákazník).
Podepsaný formulář nahrajte v části Chci nahrát podepsaný dokument a tlačítkem Odeslat odešlete žádost ke zpracování.

Další možnosti, jak k nám žádost (Dohoda o postoupení smlouvy pro nefiremní zákazníky / Dohoda o postoupení smlouvy pro firemní zákazníky) doručit:

  • E-mailem na adresu: pece@vodafone.cz, firemnipece@vodafone.cz. Dokumenty posílejte ve formátu DOC, PDF, JPG, PNG, GIF a o maximální velikosti 5 MB.
  • Poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
  • Předat osobně v prodejně.

Pokud číslo převádíte z již zaniklé/zrušené společnosti (formulář elektronicky vyplňuje a vlastnoručně podepisuje pouze nový majitel telefonního čísla), vyplňte formulář Potvrzení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a služeb elektronických komunikací.

Za každý formulář účtujeme novému majiteli 100 Kč vč. DPH.

Pokud jste firemní zákazník s písemnou Rámcovou smlouvou, nezapomeňte, že po převodu některých čísel na nového majitele musíte stále plnit Minimální měsíční závazek, ke kterému jste se ve vaší smlouvě zavázali.

Převod Rámcové smlouvy:

  • Vyplňte formulář Dohoda o postoupení Rámcové smlouvy (Rámcovou smlouvu jde převést pouze na firemního zákazníka s IČ, není možné ji převést na nepodnikající osobu)
  • Vyplněný formulář pošlete e-mailem, poštou, případně ho odevzdejte v naší prodejně.

Za převod Rámcové smlouvy vám nebudeme účtovat žádný poplatek.

Převod čísla na cizince:

  • K žádosti o převod čísla je potřeba doložit povolení k trvalému či dlouhodobému pobytu, ID členského státu EU nebo pas (státy mimo EU).
  • Do formuláře je nutné vyplnit, jaká země dokument vystavila.
  • Cizinec bez přiděleného rodného čísla musí na formulář uvést datum narození ve formátu DD/MM/RRRR a vždy společně s formulářem doložit doklad o délce pobytu.
  • Vyplněný formulář nahrajte podle výše zmíněného postupu do samoobsluhy Můj Vodafone, naskenujte ho e-mailem, případně ho odevzdejte v naší prodejně.
Co všechno je potřeba ve formuláři uvést, abychom vaši žádost zpracovali?
  • Telefonní číslo, které chcete převést na nového majitele.
  • Rodné číslo v případě nefiremního zákazníka, rodné číslo a IČ v případě fyzické osoby podnikající a IČ v případě právnické osoby - podnikatele. Pokud jste plátci DPH, uveďte i DIČ.
  • Číslo občanského průkazu.
  • Kontaktní číslo nového majitele - na něj po převodu telefonního čísla pošleme nové administrátorské heslo pro obsluhu zákaznického účtu a komunikaci s operátorem.
  • Nezapomeňte na podpis jak od původního, tak od budoucího majitele telefonního čísla. Je také nutné vyplnit datum podpisu, které při zpracování žádosti nesmí být starší než 30 dní.
  • Pokud bude formulář podepisovat jiná osoba na základě plné moci, je nutné mít notářské ověření. Plná moc nesmí být starší než 6 měsíců, abychom mohli žádost zpracovat.
  • V případě převodu Rámcové smlouvy na fyzickou osobu podnikající je nutné k formuláři přiložit kopii Živnostenského listu nového zákazníka.
Kdy proběhne změna majitele?

Pokud je formulář správně vyplněn, provedeme převod práv a závazků do 30 dní od přijetí žádosti. O vyřízení či zamítnutí převodu vás budeme informovat SMS zprávou.

Zůstanou po převodu aktivní stejné služby?

Po převodu vám ponecháme stávající tarif (u převodu z Rámcové smlouvy ale bez případné slevy, která plynula z Rámcové smlouvy). Pokud si přejete tarif změnit, obraťte se po zpracování převodu na naši zákaznickou linku *77.

Kdy mi po převodu čísel vrátíte Volací jistinu?

Pokud u nás máte složenou Volací jistinu, tak:

  • Volací jistinu z rámcové smlouvy vracíme při převodu původnímu majiteli.
  • Volací jistinu, kterou jste složili k jednotlivým číslům, převádíme na nového majitele.

Více k vrácení Volací jistiny najdete na tomto odkazu.

Jak jako původní majitel čísla získám poslední Vyúčtování a jak ho můžu zaplatit?

Pokud jste původní majitel čísla a máte u nás i další telefonní čísla, můžete se do samoobsluhy Můj Vodafone přihlásit díky jinému aktivnímu číslu. Kdybyste u nás už žádné služby neměli, můžete využít přihlášení číslem plátce.

  • Přihlášení číslem plátce najdete na této stránce a funguje 6 měsíců od zrušení poslední služby.
  • Pokud jste u nás měli nastavené Tištěné Vyúčtování nebo jsme vám Vyúčtování posílali na e-mail, dostanete tak i poslední Vyúčtování.

Když už u nás nemáte žádné aktivní mobilní číslo, můžete Vyúčtování zaplatit převodem z účtu, složenkou nebo osobně. Pokud jste měli i v době zrušení čísla (převodu na jiného majitele) nastavené inkaso, proběhne po vystavení posledního Vyúčtování tak, jak jste zvyklí.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

https://www.vodafone.cz/muj-vodafone/

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace