Vodafone

Jak mohu převést telefonní číslo na jiného majitele?

Pro převedení jednoho či více telefonních čísel na jiného majitele vyplňte:

  1. Formulář Dohoda o postoupení smlouvy pro nefiremní zákazníky
  2. Formulář Dohoda o postoupení smlouvy pro firemní zákazníky - pokud je jeden ze zákazníků (původní nebo nový) firemní s IČ (živnostník, firma, sdružení apod.)
  3. Formulář Potvrzení smlouvy o poskytování zvýhodněných podmínek a služeb elektronických komunikací - pokud číslo převádíte z již zaniklé/zrušené společnosti (formulář elektronicky vyplňuje a vlastnoručně podepisuje pouze nový majitel telefonního čísla).

Za každý formulář účtujeme novému majiteli 100 Kč vč. DPH.

Pokud jste firemní zákazník s písemnou Rámcovou smlouvou, nezapomeňte, že po převodu některých čísel na nového majitele musíte stále plnit Minimální měsíční závazek, ke kterému jste se ve vaší smlouvě zavázali.

Převod Rámcové smlouvy:

Za převod Rámcové smlouvy vám nebudeme účtovat žádný poplatek.

Převod čísla na cizince:

  • K žádosti o převod čísla je potřeba doložit povolení k trvalému či dlouhodobému pobytu, ID členského státu EU nebo pas (státy mimo EU).
  • Do formuláře je nutné vyplnit, jaká země dokument vystavila.
  • Cizinec bez přiděleného rodného čísla musí na formulář uvést datum narození ve formátu DD/MM/RRRR a vždy společně s formulářem doložit doklad o délce pobytu.
Co všechno je potřeba ve formuláři uvést, abychom vaši žádost zpracovali?
  • Telefonní číslo, které chcete převést na nového majitele.
  • Rodné číslo v případě nefiremního zákazníka, rodné číslo a IČ v případě fyzické osoby podnikající a IČ v případě právnické osoby - podnikatele. Pokud jste plátci DPH, uveďte i DIČ.
  • Číslo občanského průkazu.
  • Kontaktní číslo nového majitele - na něj po převodu telefonního čísla pošleme nové administrátorské heslo pro obsluhu zákaznického účtu a komunikaci s operátorem.
  • Nezapomeňte na podpis jak od původního, tak od budoucího majitele telefonního čísla. Je také nutné vyplnit datum podpisu, které při zpracování žádosti nesmí být starší než 30 dní.
  • Pokud bude formulář podepisovat jiná osoba na základě plné moci, je nutné mít notářské ověření. Plná moc nesmí být starší než 6 měsíců, abychom mohli žádost zpracovat.
  • V případě převodu Rámcové smlouvy na fyzickou osobu podnikající je nutné k formuláři přiložit kopii Živnostenského listu nového zákazníka.
Jak doručit vyplněný formulář do Vodafonu?

Vyplněný podepsaný formulář můžete zaslat zpět do Vodafonu 4 způsoby:

  • Přes samoobsluhu Můj Vodafone: v části Účet - Formuláře najdete formulář Dohoda o postoupení smlouvy.
  • Naskenovaný e-mailem na adresu: pece@vodafone.cz, firemnipece@vodafone.cz.
  • Poštou na adresu: Vodafone Czech Republic a.s., náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
  • Předat osobně v prodejně.
Kdy proběhne změna majitele?

Pokud je formulář správně vyplněn, provedeme převod práv a závazků do 30 dní od přijetí žádosti. O vyřízení či zamítnutí převodu vás budeme informovat SMS zprávou.

Zůstanou po převodu aktivní stejné služby?

Po převodu vám ponecháme stávající tarif (u převodu z Rámcové smlouvy ale bez případné slevy, která plynula z Rámcové smlouvy). Pokud si přejete tarif změnit, obraťte se po zpracování převodu na naši zákaznickou linku *77.

Kdy mi po převodu čísel vrátíte Volací jistinu?

Pokud u nás máte složenou Volací jistinu, tak:

  • Volací jistinu z rámcové smlouvy vracíme při převodu původnímu majiteli.
  • Volací jistinu, kterou jste složili k jednotlivým číslům, převádíme na nového majitele.

Více k vrácení Volací jistiny najdete na tomto odkazu.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace