nav-check nav-user nav-search nav-basket nav-arrow nav-close nav-hamburger loading cash-registry transport-car network-antenna sms-a-mms odcizeny-telefon document onenet group-business person vodafone-box dum volani-wifi globe-arrow adsl glte handshake fms internet-v-mobilu modem predplacene-karty prislusenstvi pro-mlade rodina tablet tarify telefon vf-zarizeni volani-ze-zahranici volani-do-zahranici aktualni-utrata-a-cerpani vyuctovani historie-vyuctovani-a-plateb dobijeni check-ok sluzby internet earphone world kolac block sim-karta-a-telefon ostatni special info agreement lock arrows messages chat smart-devices pass domecek Vodafone

Jak získám další data ke svému tarifu a kolik zaplatím?

Jsou 3 možnosti, jak můžete získat další data ke svému základnímu tarifu:

  1. Účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat - další data máte k dispozici automaticky, pokud vyčerpáte základní objem. Pokud základní objem nevyčerpáte, neplatíte nic navíc.
  2. Služba Zvětšení datového balíčku - trvale zvětší váš základní objem dat. Měsíční poplatek přičteme každý měsíc k pravidelným platbám.
  3. Jednorázové navýšení dat - je dostupné pouze pro Připojení na týden a Připojení Flexidata.
U většiny našich tarifů funguje účtování mobilních dat po vyčerpání základního objemu dat, abyste mohli dál využívat rychlý internet, i když vyčerpáte datový balíček. Můžete si také upravit nastavení DataLimitu, a po vyčerpání základního objemu dat se k internetu už nepřipojíte nebo si nastavíte maximální možný počet navýšení dat. U vybraných tarifů, které umožňují sdílet datový balíček s jinou SIM kartou, můžete maximální čerpaný objem dat na jedné SIM kontrolovat díky DataStropu. Nastavení si můžete změnit na muj.vodafone.cz v sekci Nastavení služeb - Internet.
Kde si vše nastavím?
Přihlaste se do muj.vodafone.cz a zvolte sekci Útrata a Vyúčtování - Aktuální útrata a čerpání
Ke vstupu do samoobsluhy potřebujete heslo.
V detailu čerpání datového balíčku můžete nastavení upravit.
Změnu zařídíme do 24 hodin a potvrdíme ji SMSkou.
Jak si nejrychleji zapnu účtování dat, pokud jsem vyčerpal data?
Image Stránka DataLimit
  • Pokud jste vyčerpali svůj základní datový balíček a nastavili jste si DataLimit na hodnotu 0 dokoupení dat nebo jste vyčerpali maximální povolený počet navýšení, připojení k internetu přes mobilní síť vám přestane fungovat.
  • Přímo z mobilu můžete v takové situaci DataLimit navýšit přes speciální stránku, kterou vám zobrazíme, když v prohlížeči zadáte jakoukoliv webovou adresu. Jakmile vám SMSkou potvrdíme navýšení DataLimitu, připojení vám opět bude fungovat.
  • Hodnotu DataLimitu můžete navýšit také přes Můj Vodafone na webu v sekci Nastavení služeb - Internet, v aplikaci Můj Vodafone v sekci Internet nebo s operátorem Linky péče o zákazníky na čísle *77 nebo 800 77 00 77 při volání z jiné sítě.
Kolik to stojí?
Tarify Start a Red Naplno
Účtování dat po vyčerpání základního objemu Kolik dat získáte navíc Cena za navýšení
Start 100 / 200 / 500 minut + 100 MB 25 Kč
Red Naplno + 500 MB 49 Kč
Zvětšení datového balíčku Kolik dat získáte měsíčně Cena za měsíc
Start 100 / 200 / 500 minut + 1 GB 99 Kč
Red Naplno 5 / 10 / 20 GB + 2 GB 149 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB + 3 GB 249 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB + 5 GB 349 Kč
Red Naplno 10 / 20 GB + 10 GB 599 Kč

Ostatní tarify
Účtování dat po vyčerpání základního objemu Kolik dat získáte navíc Cena za navýšení
základní objem dat do 499 MB + 100 MB 49 Kč
základní objem dat nad 499 MB + 250 MB 49 Kč
Připojení pro služby super + 40 MB 20 Kč
Red+ a Business Red+ + 250 MB 99 Kč
Připojení na měsíc + 100 MB / 30 dní 49 Kč
Připojení bez kabelu Naplno + 5 GB 49 Kč
Zvětšení datového balíčku Kolik dat získáte měsíčně Cena za měsíc
základní objem dat do 499 MB + 250 MB 99 Kč
základní objem dat nad 499 MB + 1 GB 99 Kč
Balíček ke kartě FIX - 500 MB a SMS v síti neomezeně + 250 MB 99 Kč
Red+ a Business Red+ + 1 GB 199 Kč
Red+ a Business Red+ + 2 GB 399 Kč
Red+ a Business Red+ + 4 GB 799 Kč

Kolik za dodatečná data účtujeme, zjistíte také v Kompletním ceníku.

Nevyčerpaná data se nepřevádějí - můžete je využít do konce zúčtovacího období nebo (u balíčků s platností kratší než měsíc) do konce platnosti balíčku. U Připojení na měsíc dochází s navýšením dat k obnovení 30denní platnosti balíčku. Poplatek za dokoupení dodatečného objemu dat započítáváme do minimálního měsíčního plnění.

Pokud máte jiné tarify, ke kterým dokoupení dodatečného objemu dat nenabízíme, podívejte se, jak vybrat vhodnější tarif.

Jednorázové navýšení dat pro Připojení na týden a Připojení Flexidata
  • je dostupné pro Připojení na týden (39,33 Kč za 60 MB) a Připojení Flexidata (499 Kč za 1 GB)
  • u Připojení na týden platí dodatečná data vždy do konce 7denního období
  • u tarifu Připojení Flexidata dochází k prodloužení platnosti datového balíčku o 3 měsíce

Možnosti, jak navýšit objem dat:

  1. přes Můj Vodafone na webu v sekci Nastavení služeb - Internet
  2. přes SMS samoobsluhu - pošlete SMS ve tvaru VICE DAT heslo na číslo 7700.

Pokud se vám po dokoupení rychlost nezvýší, vypněte a zapněte svůj telefon, aby se rychlost obnovila. Potřebujete-li data znovu navýšit, je třeba poslat novou SMS nebo navýšení opět potvrdit na muj.vodafone.cz.

Mějte svůj účet pod kontrolou

Stáhněte si aplikaci Můj Vodafone

Vše důležité vyřešíte přímo ve svém telefonu.

Přihlaste se do Můj Vodafone

Spravujte svůj účet odkudkoliv.

Přihlášení

  • Vždy něco navíc
  • Nastavení vždy po ruce
  • Výdaje pod kontrolou
  • Nejlepší aplikace