- Heslo získáváte automaticky při pořízení telefonní čísla - posíláme vám ho SMSkou.
- Heslo tvoří 4 až 6 náhodně vygenerovaných čísel.
- Při pořízení telefonního čísla v prodejně je možné si zadat libovolné heslo.
- Pokud jste heslo zapomněli, podívejte se, jak nastavit nové heslo.
Nejdůležitější je administrátorské heslo, které vám umožňuje:
- přihlášení pod jakýmkoliv telefonním číslem ve vašem účtu,
- správu všech čísel najednou,
- změny tarifů a balíčků,
- kontrolu výdajů a plateb, stažení Vyúčtování.
Další typy hesel
Kromě administrátorského hesla můžete používat také další hesla:
Hesla | Co vám umožní |
---|---|
Uživatelské heslo | Přístup k informacím o daném telefonním čísle a zobrazení přehledu o aktuální útratě. S uživatelským heslem nemáte přístup k Vyúčtování za služby, můžete měnit pouze vybrané doplňkové služby. |
Heslo plátce Nepovinné heslo |
Plná kontrola nad skupinou telefonních čísel, která mu přidělil administrátor. Jde o všechna čísla pod jedním Vyúčtováním. Plátce může zobrazit Vyúčtování a historii plateb, změnit tarif či balíčky a kontrolovat výdaje všech přidělených čísel. Plátce je ten, kdo je uvedený na Vyúčtování jako příjemce. |
Jaké heslo používám?
Pokud nevíte, jaký typ hesla používáte, přihlaste se do samoobsluhy na muj.vodafone.cz. Vpravo nahoře pod jménem zákazníka uvidíte úroveň nastavených práv: Administrátor, Plátce nebo Uživatel.
Jak si nastavit bezpečné heslo?
- Volte hesla, která neobsahují několik stejných čísel nebo číselné řady.
- Heslo nesdělujte nikdy nikomu jinému.
- Ani naši operátoři, ani prodejci nemohou zjistit vaše celé heslo.
- Aby vás operátor ověřil, může se zeptat pouze na dvě systémem určené číslice a nemůže výběr těchto číslic ovlivnit.
- Doporučujeme sdělovat vždy jen tyto požadované číslice.