Jak si mohu změnit své heslo?

  • Heslo brání zneužití vašeho zákaznického účtu a díky němu jsou vaše data u nás v bezpečí.
  • Pokud máte podezření, že vaše heslo někdo zná, co nejdříve si ho změňte na nové.
  • Kromě číselného hesla můžete používat také přihlášení pomocí e-mailu, které postupně zákazníkům zpřístupňujeme a slouží pro přihlášení do Můj Vodafone na webu a do aplikace Můj Vodafone. Pro podrobnější vysvětlení k heslům u Vodafonu klikněte sem.
  • Neznáte své aktuální heslo? V tom případě se podívejte, jak ho můžete obnovit.

Jak si můžu změnit číselné heslo?

  1. V samoobsluze Můj Vodafone v sekci Účet - Hesla.
  2. aplikaci Můj Vodafone v části Můj účet - Změna hesla.
  3. Přes operátora Linky péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77).
  4. prodejnách Vodafonu.
  5. Prostřednictvím písemné žádosti. Vyplňte formulář Žádost o změnu Administrátorského hesla nebo Žádost o změnu Administrátorského hesla pro firemní zákazníky, pokud je váš zákaznický účet vedený na IČO.

Jak si můžu změnit heslo v případě přihlašování přes e-mail?

Pokud náš systém vyhodnotí, že máte slabé heslo, můžeme vám vygenerovat nové heslo. To vám pošleme SMSkou.

Naposledy upraveno 18. 12. 2020