Heslo brání zneužití vašeho zákaznického účtu a díky němu jsou vaše data u nás v bezpečí.
Pokud máte podezření, že vaše heslo někdo zná, co nejdříve si ho změňte na nové.
Kromě číselného hesla můžete používat také přihlášení pomocí e-mailu, které slouží pro přihlášení do Můj Vodafone na webu a do aplikace Můj Vodafone. Pro podrobnější vysvětlení k heslům u Vodafonu klikněte sem.
Číselné heslo si můžete změnit na vlastní kombinaci přes Můj Vodafone:
Přes Můj Vodafone na webu - změnu můžete provést v sekci Účet - Hesla. Abyste si mohli nastavit nové administrátorské heslo, je potřeba se přihlásit aktuálně platným administrátorským heslem.
Přes aplikaci Můj Vodafone - v sekci Můj účet - Změna hesla. Abyste si mohli nastavit nové administrátorské heslo, je potřeba se přihlásit aktuálně platným administrátorským heslem.
Heslo vám po ověření můžeme změnit také následujícími způsoby, v tom případě vám nové heslo vygeneruje systém a dostanete ho do SMS:
Přes operátora Linky péče o zákazníky na čísle *77 (800 77 00 77).