Chraňte své heslo

Heslem chráníme vás a vaše údaje, proto ho nikdy nesdělujte nikomu cizímu, i kdyby vás o to požádal. Nejen, že můžete přijít o své soukromí, ale také to může mít finanční dopady.

  • Heslo byste měli znát pouze vy sami. Pokud ho sdělíte někomu jinému, může si prohlížet vaše osobní údaje nebo provést změny, které budou mít dopad na výši vyúčtování.
  • Nevybírejte si takové heslo, které je snadno uhodnutelné (např. datum narození, řadu čísel apod.)
  • Máte podezření, že někdo zná vaše heslo? Jednoduše ho změňte přes Můj Vodafone.
  • Nereagujte na žádosti o přeposlání kódů, které vám přijdou SMSkou nebo jiným způsobem. S největší pravděpodobností jde o pokus o podvod.

Pokud náš systém vyhodnotí, že máte slabé heslo, můžeme vám vygenerovat nové heslo. To vám pošleme SMSkou.

Kdy je v pořádku, že heslo uvádíte?

  • Celé heslo zadáváte pouze při přihlášení do Můj Vodafone, při poslání dotazu přes zabezpečený formulář Centra péče (včetně toho na našem Facebooku) nebo ve Vodafone chatu.
  • Naši operátoři a prodejci se vás ptají pouze na dvě systémem určené číslice a nemohou výběr těchto číslic ovlivnit.
  • Voláme vám s nabídkou a nepoznáváte číslo? Podívejte se na seznam čísel našich partnerů.