K čemu slouží samoobsluha Moje UPC na internetu?

Informace na této stránce se týkají zákazníků, kteří využívají exUPC služby a ještě jsme je nepřevedli do systémů Vodafonu. Po převodu do systémů Vodafonu můžete využívat internetovou samoobsluhu Můj Vodafone.

V samoobsluze Moje UPC najdete:

  • Platby – pohodlné platby platební kartou či rychlým on-line převodem.
  • Vyúčtování – náhled na Vyúčtování a možnost jejich stažení až 3 roky zpětně.
  • Obnovení obnovení předplacených kanálů v případě, že přestaly fungovat.
  • Kontakty – přístup ke správě vašich osobních a kontaktních údajů.
  • Výpadky – informace o výpadcích internetu a televize ve vaší lokalitě.
  • Hovorné – přehled o čerpání volných minut a přístup k výpisu hovorného.
  • Stěhování – jednoduchý a pohodlný převod smlouvy na novou adresu.

Registrace je rychlá a jednoduchá:

Na stránce Moje UPC vyplňte vaše příjmení a číslo smlouvy.

Číslo smlouvy naleznete ve smlouvě a ve Vyúčtování, kde je uvedeno jako variabilní symbol.

Na e-mailovou adresu, kterou evidujeme u vaší smlouvy, vám pošleme registrační odkaz.

Po kliknutí na odkaz si nastavíte vlastní heslo a registrace je hotová.

Naposledy upraveno 21. 02. 2021